Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

Michael de Leeuw

Gestart door Stiens, juni 11, 2024, 11:55:45

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2024, 23:22:50
Wat voegt de Leeuw nou aan deze selectie?.hou op voetballen asjeblieft?.

En dan teleurgesteld zijn dat hij zo weinig speelt. Behoudens de pingels niks laten zien dit eerste half jaar.

De Gast

Hoe kom je erbij dt hij teleurgesteld is?

denistel

waarom staat ie niet in de spits als ie fit is?

oost

Citaat van: denistel op december 21, 2024, 17:04:37
waarom staat ie niet in de spits als ie fit is?

Omdat die simpel weg niet fit en goed genoeg is.
Prima als 3e spits. Is eerste 6 maand veel te veel opgesteld omdat die de enige spits in de selectie is :_schater

denistel

Citaat van: oost op december 21, 2024, 17:41:43
Omdat die simpel weg niet fit en goed genoeg is.
Prima als 3e spits. Is eerste 6 maand veel te veel opgesteld omdat die de enige spits in de selectie is :_schater

we binne 5 maanden onderweg het bijna nooit spits staan toch,
en ik zeg ook als ie fit is,veel beter bruikbaar dan Balk is mijn mening,

Huizen

Valt erg tegen dit seizoen. Tegen Dordrecht een niet te missen kans en bij Roda JC had hij weer zo'n enorme kans vlak voor de goal. Behoudens de pingels amper wat laten zien. Wat is er aan de hand?

Ik snap dat wedstrijdritme en leeftijd een dingetje zijn en hij lijkt wel altijd opgewekt erbij te lopen in/bij deze groep. Dacht dat hij het vorig jaar bij WII in invalbeurten prima deed.

Leovardia

Ja maar?..
Ja maar,
Ja maar, hij is zo belangriek in de kleedkamer.

Even eerlijk, had hoge verwachtingen van hem gezien zijn verdiensten voor w2 vorig jaar. Maar, man man man. Hij mist t?veel 100% kansen. Ken gewoan niet meer. Voor Blauw Wit of Leovardia suu ut een goeie weze, maar vrees dat kkd oek wel klaar is.

michello

Citaat van: Bussum op januari 22, 2025, 19:05:09
Valt erg tegen dit seizoen. Tegen Dordrecht een niet te missen kans en bij Roda JC had hij weer zo'n enorme kans vlak voor de goal. Behoudens de pingels amper wat laten zien. Wat is er aan de hand?

Ik snap dat wedstrijdritme en leeftijd een dingetje zijn en hij lijkt wel altijd opgewekt erbij te lopen in/bij deze groep. Dacht dat hij het vorig jaar bij WII in invalbeurten prima deed.

Ik vond het eerlijk gezegd sowieso een opmerkelijke transfer. Ik snap dat er balans in het elftal werd gezocht, maar we hadden beter een jongere (spits) speler naast Smit kunnen aantrekken.

Bankzitter

Mooi interview

https://www.youtube.com/watch?v=G-HzwBD7YG8

Binnenkort een gesprek over de toekomst maar hij is ook re?el.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 29, 2025, 09:58:23
Mooi interview

https://www.youtube.com/watch?v=G-HzwBD7YG8

Binnenkort een gesprek over de toekomst maar hij is ook re?el.
niet verlengen kost veel te veel?.we moeten ook eens doorgroeien.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2025, 11:42:32
niet verlengen kost veel te veel?.we moeten ook eens doorgroeien.

Eens, maar wat verdient hij dan?

Noordcambuur

Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 12:35:59
Eens, maar wat verdient hij dan?
ik hoorde van een paar ton maar dat kan ik mij niet indenken.

Arno A

n?? eerder tussen de 60 en 70 duizend. Voor een speler van 38 en beoogd invaller voor een half uur.  In de USA zat hij nog wel op 450 duizend per seizoen.

Ter vergelijking PEC heeft ongeveer dezelfde begroting. Maar misschien minder schulden. Van de selectie van 30 spelers zitten  daar ongeveer 12 spelers op dit bedrag of lager.

En de nummer 15 of 16 ( vergelijkbare positie van de Leeuw) krijgt bij PEC weliswaar een bedrag van 90 - 95 duizend. Maar dit zijn spelers van 23 jaar.

Maar laat de Leeuw nog maar ff doorbrullen bij ons. Hij wil zelf nog wel door zei hij gisteren

Lore

Citaat van: Arno A op maart 29, 2025, 15:34:35
n?? eerder tussen de 60 en 70 duizend. Voor een speler van 38 en beoogd invaller voor een half uur.  In de USA zat hij nog wel op 450 duizend per seizoen.

Ter vergelijking PEC heeft ongeveer dezelfde begroting. Maar misschien minder schulden. Van de selectie van 30 spelers zitten  daar ongeveer 12 spelers op dit bedrag of lager.

En de nummer 15 of 16 ( vergelijkbare positie van de Leeuw) krijgt bij PEC weliswaar een bedrag van 90 - 95 duizend. Maar dit zijn spelers van 23 jaar.

Maar laat de Leeuw nog maar ff doorbrullen bij ons. Hij wil zelf nog wel door zei hij gisteren

Okay, maar je bedoeld PEC toen sein de KKD speelde ? PEC heeft in dr eredivisie echt een hogere begroting dan Cambuur in de KKD toch?

En tonnen voor de Leeuw is wat ome Bert roept, maar dat is echt totale onzin