Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Benjamin Pauwels

Gestart door WouterZz, juni 14, 2024, 15:32:59

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: mark1989 op juli 06, 2025, 11:46:47
Ik verbaas me enorm over sommige reacties hier. Pauwels is een super talent. Die kan uitgroeien tot een topspeler op europees niveau met een transferwaarde van boven de 20 miljoen over een paar jaar. Dit zijn talenten waar weinig van zijn. Hij moet getraind worden en begeleiding krijgen, maar je ziet zo dat dit een speler is die heel makkelijk voetbalt vanuit zijn intuitie.
Ik mag hopen dat ie nog heel lang bij Cambuur blijft, want als ie verkocht wordt vind je geen vervanger van dit niveau. Het is een speler die een wedstrijd met 1 actie openbreekt.
Als je hebt over rendement, dan zou ik eerder zeggen dat Balk veel te weinig rendement heeft. En daarbij ook nog techniek tekort komt.
Dus Pauwels moet echt een heel hoog bedrag opleveren of gewoon houden. En er moet een vleugel bij. We hebben voorin veel te weinig kwaliteit.

Balk had verleden jaar een prima rendement voor zo?n beperkte voetballer. Ik wil het wel eens zien met Pauwels, te weinig rendement en veelal alles uit stilstand. Als je iemand wil bestempelen als supertalent en een speler met de potentie om uit te groeien tot een marktwaarde van +20 miljoen dan moet je er in de KKD met kop en schouders bovenuit steken, zelfs op zijn leeftijd. Dat doet hij dus niet en heeft zich nagenoeg niet ontwikkeld. Er zijn legio voorbeelden die dit stempel gekregen hebben in het verleden, waarvan velen het niet ingelost hebben. Strikje erom en door.

wiekie1969

Hij loopt zich 99 keer vast tijdens de wedstrijd. 3 keer lukt er iets. Hij scoort ook te weinig. Je kunt wel op intu?tie voetballen maar je moet ook gogme hebben. Dat ontbreekt eraan bij deze knaap.

wiekie1969

Citaat van: Harry L. op juli 06, 2025, 12:08:41
Balk had verleden jaar een prima rendement voor zo?n beperkte voetballer. Ik wil het wel eens zien met Pauwels, te weinig rendement en veelal alles uit stilstand. Als je iemand wil bestempelen als supertalent en een speler met de potentie om uit te groeien tot een marktwaarde van +20 miljoen dan moet je er in de KKD met kop en schouders bovenuit steken, zelfs op zijn leeftijd. Dat doet hij dus niet en heeft zich nagenoeg niet ontwikkeld. Er zijn legio voorbeelden die dit stempel gekregen hebben in het verleden, waarvan velen het niet ingelost hebben. Strikje erom en door.

Daar ben ik het mee eens.

Lore

Toch zijn er een heleboel scouts die hem aanbevelen bij hun clubs, gezien de interesse in Pauwels. Zouden die het allemaal verkeerd zien?

mark1989

Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 12:12:11
Hij loopt zich 99 keer vast tijdens de wedstrijd. 3 keer lukt er iets. Hij scoort ook te weinig. Je kunt wel op intu?tie voetballen maar je moet ook gogme hebben. Dat ontbreekt eraan bij deze knaap.

Dat ie zich 99 keer vast loopt klopt niet.
De cijfers tegen Feyenoord zijn 45 minuten gespeeld (30 balaanrakingen, 14 passes, waarvan 13 nauwkeurig, 2 voorzetten, 5 dribbels waarvan 2 succesvol, 7 duels waarvan 4 gewonnen, 10 x balverlies geleden)

Maar de cijfers tegen Feyenoord zijn niet echt relevant. Cambuur was 2 maten te klein.
Dat Pauwels nog beter moet en kan is waar. Dat ligt deels bij hem, maar komt ook door het elftal. Doordat we vleugellam zijn op rechts en geen goede spits hebben. Functioneert de voorhoede niet. Al het gevaar moet nu van hem komen. Als je meer gevaar op rechts hebt en een gevaarlijke spits krijgt Pauwels meer ruimte en gaat zijn rendement ook omhoog.

richard

Wat voor gevaar, als hij er al een x langs is kapt ie weer terug het is werkelijk waar niet om aan te gluren en dan die balk op rechterkant man man man wat een armoede, als spits bij Cambuur kun je niks met sukken. Als er een club komt voor Pauwels die meer als 1,5 bied heel snel afscheid nemen. Veel te afwezig ook man die gast.

richard

Citaat van: Lore op juli 06, 2025, 12:33:52
Toch zijn er een heleboel scouts die hem aanbevelen bij hun clubs, gezien de interesse in Pauwels. Zouden die het allemaal verkeerd zien?

Ik heb alleen maar 2 clubs uit buitenland gehoord die hem willen? Misschien dat jij meer weet?

Lore

Nee hoor. Maar Cambuur geeft zelf aan dat er veel belangstelling is. Denk jij dat een kans is dat hij blijft dan?

Oud Cambuur

Als het juiste bedrag komt strik er om en weg totaal geen moeite mee

richard

Citaat van: Lore op juli 06, 2025, 13:47:04
Nee hoor. Maar Cambuur geeft zelf aan dat er veel belangstelling is. Denk jij dat een kans is dat hij blijft dan?

Hij hoeft voor mij niet te blijven erger me meer dan dat ik van hem geniet. Als hij wat actiever wordt en meer bij de les dan heb je er veel meer aan. En dat eeuwige terugkappen en tikken.....denk overigens niet dat hij blijft als je alle geruchten mag geloven.

R058

Hij passeert ontzettend makkelijk. Zoiets is bijna niet aan te leren. Overzicht en afmaken wel en hij is nog maar 20.
Onze aanval was behalve hem ook niks waard voorig seizoen. Balk komt nooit zn man voorbij en Nartey en Diemers zijn nooit in de 16.
In een team waar de aanval beter geregeld is, denk ik dat hij t heel goed gaat doen.
Ik vind trouwens ook dat iemand er vrij weinig van snapt als je niet ziet dat dit een heel talentvolle speler is.

PePe

Citaat van: R058 op juli 06, 2025, 14:31:45
Hij passeert ontzettend makkelijk. Zoiets is bijna niet aan te leren. Overzicht en afmaken wel en hij is nog maar 20.
Onze aanval was behalve hem ook niks waard voorig seizoen. Balk komt nooit zn man voorbij en Nartey en Diemers zijn nooit in de 16.
In een team waar de aanval beter geregeld is, denk ik dat hij t heel goed gaat doen.
Ik vind trouwens ook dat iemand er vrij weinig van snapt als je niet ziet dat dit een heel talentvolle speler is.

Voetbalt met veel gemak, moet meer tactisch bijgeschoold worden.

mark1989

Als ik sommige hier hoor zeggen strik erom en door dan lijken deze hier niet echt te begrijpen hoe het werkt met scouting, talenten, transferwaarde en de positie van Cambuur.

sunderland

eens

Gasgeve

200% eens.