Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Vrijdag 30 augustus FC Dordrecht - SC Cambuur 20.00 uur

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, augustus 24, 2024, 11:27:34

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 30, 2024, 20:42:26
Lambooij al bezig met een linksback?

Vast wel, want ergens in maart zeiden ze al dat ze een nieuwe wilden toch?  :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CambuurArnhem

CambuurAmersfoort

Dit kan echt niet meer jongens.
Ik geloof gewoon niet dat onze selectie zo ontzettend slecht is als de uitslagen nu doen vermoeden. Er most alleen wel de wil om te willen een enthousiasme. Dat gecombineerd met een paar hele zwakke posities geeft dit vreselijk armoedige zootje...

Echt Cambuur onwaardig en jullie mogen je echt kapot schamen als je nu al 3 wedstrijden op rij niet een keer goed en fel aan een wedstrijd begint

EdsjeSCC

Weet je wat ik zo erg vind?
Het gaat gewoon weer zo ongelooflijk slecht en dan wissel je een poppetje voor een poppetje. JE MOET IETS VERANDEREN

De Gast

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 30, 2024, 20:46:01
Weet je wat ik zo erg vind?
Het gaat gewoon weer zo ongelooflijk slecht en dan wissel je een poppetje voor een poppetje. JE MOET IETS VERANDEREN

Snap dat ook niet. Totaal niet. Gaat nergens over. Dan kun je wel bezig blijven..

EdsjeSCC

Citaat van: Bens op augustus 30, 2024, 20:43:41
Zo te horen hier, moet 75% vervangen worden door andere spelers.

Nou als je dit zooitje ziet dan is het hopen op ooit;
Jansen, Gaschili, Nieling, Casas, Schaapman, Souren, Diemers, Nartey, Balk, nieuwe spits, Pauwels

dennisw8

Nou als dit zo blijft  :zucht

Henk de jong:?begin september weten we waar we staan?. Onderkant rechterrijtje eerste divisie. 8P

Hirsch

Geloof begint bij een strijdplan, een tactiek waar iedereen zich in vindt en vertrouwen geeft. Ontbreekt totaal. Uitgaan van eigen kracht zit er niet meer in, omdat we niet weten welke kracht dat is.

DeChef

Holwerd voor Cambuur

Josli

Ook nog een slecht poppetje voor een slecht poppetje.
Probleem zit in mijn beleving opbhet middenveld. Veel te statisch. We verliezen alle duels en zijn niet aanspeelbaar. Hierdoor brengen ze de verdedigers in problemen.

AL

De Leeuw de enige die ik goed vind.
Ons centrale duo vind ik een verschrikking!!

666

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, het is zo onthutsend slecht. Ik schaam mij gewoon voor dit zootje. Als ik dit zou moeten analyseren wat er allemaal fout gaat ben ik wel een paar uur bezig. Bizar gewoon.... 4 wedstrijden 3 punten en verloren tegen Dordrecht Helmond en Oss... we moeten nog tegen de beteren  :(
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Josli op augustus 30, 2024, 20:50:35
Probleem zit in mijn beleving opbhet middenveld. Veel te statisch. We verliezen alle duels en zijn niet aanspeelbaar. Hierdoor brengen ze de verdedigers in problemen.

Wat dus ook vorig seizoen al het probleem was..

Hopelijk met Diemers straks grotendeels opgelost!

wiekie1969