Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Oud Cambuur op januari 21, 2025, 12:28:40
Dat is de schuld van cambuur zelf eerst contacteren en pas 3 weken later laten keuren

Mij bekruipt het gevoel dat ze dit niet nog een keer gaan doen  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: PePe op januari 21, 2025, 11:54:42
Een gerechtelijke procedure overwegen?  (De keurig is ook niet goed geweest)

Dan zou je je moeten beroepen op dwang, dwaling of bedrog. In dit geval dwaling dus. Maar er wordt dan gekeken naar de mate waarin je zelf kon achterhalen dat er iets mis was. Nu hebben zij hem medisch gekeurd en mag je misschien van zo'n keurig verwachten dat dit aan bod komt.

Lijkt mij niet een heel sterke zaak,

Voorstopper

Citaat van: Oud Cambuur op januari 21, 2025, 12:28:40
Dat is de schuld van cambuur zelf eerst contacteren en pas 3 weken later laten keuren

Dan hadden ze moeten contracteren met een clausule dat bewezen fitheid nodig is om het contract rechtsgeldig te maken. Bij onvoldoende fitheid zou dan het contract ontbonden worden met eventueel een boete voor de speler. Als hij dan niet zou willen tekenen dan weet je dat er iets mis is. 

ruubmac

Misschien hoeft Cambuur niet eens heel veel te betalen. Gegokt en verloren. Nu wel zaak een fitte spits te halen die het restant er nog een paar in schiet.

grijskijker

Rep of Ireland Player Tracker
@reptracker
?
1 m
Jonathan Afolabi will NOT be returning to the League of Ireland this month.

Despite interest from LOI clubs, Afolabi will be staying at Cambuur until the end of the season. His loan spell in the Netherlands has been troubled with injuries so far.

He is likely to play on Friday.

anderszchristian

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2025, 16:45:30
Rep of Ireland Player Tracker
@reptracker
?
1 m
Jonathan Afolabi will NOT be returning to the League of Ireland this month.

Despite interest from LOI clubs, Afolabi will be staying at Cambuur until the end of the season. His loan spell in the Netherlands has been troubled with injuries so far.

He is likely to play on Friday.
Die club heeft vast de reacties op het forum even vertaald naar het Engels

Bankzitter

?erlijk gezegd, ik vond hem nou niet heel veel fitter ogen bij de invalbeurt, er leek weinig veranderd.

Zuid1991

Hij zal nog niet fit zijn maar erger nog, hij kan i.m.o helemaal niet voetballen?
Dat wat ik op training zie en in die minuten in de wedstrijd zegt mij genoeg?
Hoop dat ik het verkeerd zie.

grijskijker

Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2025, 18:27:09
Hij zal nog niet fit zijn maar erger nog, hij kan i.m.o helemaal niet voetballen?
Dat wat ik op training zie en in die minuten in de wedstrijd zegt mij genoeg?
Hoop dat ik het verkeerd zie.
Dat zal inderdaad wel...

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2025, 18:34:44
Dat zal inderdaad wel...
Waarom denk je dat? Blijkbaar denk jij daar anders over?
Vertel.

grijskijker

Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2025, 18:49:42
Waarom denk je dat? Blijkbaar denk jij daar anders over?
Vertel.
Als jij er daadwerkelijk verstand van zou hebben dan zou je wel in de voetballerij werken...

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2025, 18:52:41
Als jij er daadwerkelijk verstand van zou hebben dan zou je wel in de voetballerij werken...
Wat is dat voor een nietszeggend, onnozel antwoord.
Loop lang genoeg mee (binnen & buiten het veld) om een mening te hebben over Afolabi.
Maar nogmaals, ik laat mij hopelijk verrassen.
Fijne avond.

grijskijker

Citaat van: Zuid1991 op januari 21, 2025, 19:08:19
Wat is dat voor een nietszeggend, onnozel antwoord.
Loop lang genoeg mee (binnen & buiten het veld) om een mening te hebben over Afolabi
.
Maar nogmaals, ik laat mij hopelijk verrassen.
Fijne avond.
:_schater

mark1989

Ik zie wel een goede voetballer in Afolabi. Maar in het systeem dat Cambuur speelt moet de spits heel veel meters maken om druk te zetten. En daar was hij nog niet fit genoeg voor.
En dan kiest Henk voor iemand anders die wel meer loopvermogen heeft. Vooral tegen ploegen die iets sterker zijn. Ik denk dat ie tegen eindhoven weer gaat spelen. Omdat Cambuur dan meer kan domineren en dus hoeft ie minder te lopen.

We hebben gewoon pech met onze spitsen. Afolabi niet fit. En de Leeuw valt erg tegen zeg. Die scoorde vroeger zo makkelijk.

Bankzitter

Ik kon altijd wel van De Leeuw genieten bij zijn vorige clubs maar ongelovelijk hoeveel grote kansen hij inmiddels al om zeep heeft geholpen...
is het de leeftijd of gewoon domme pech.. vormdip? Ik kan dat echt niet verklaren ... normaal was een goede kans bij gewoon een goal.

Het kan ook zo weer terug zijn als hij ineens wel een veldgoal maakt. Hij heeft de techniek en de ervaring om kansen af te maken.