Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Ilias Alhaft

Gestart door Fish!!!, september 03, 2024, 13:11:34

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Heeft tijd nodig, kijk naar de rest
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Ik vind hem geen buiten, want hij heeft geen snelheid en geen actie. Het is dus veel te statisch vanaf die kant.
Wil graag de bal in de voeten en het liefst een beetje pielen.. Ik denk dat hij beter op 10 ofzo past, maar dan met iets minder pielen en soms iets meer oog voor zijn teamgenoten hebben.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 08, 2024, 23:53:19
Ik vind hem geen buiten, want hij heeft geen snelheid en geen actie. Het is dus veel te statisch vanaf die kant.
Wil graag de bal in de voeten en het liefst een beetje pielen.. Ik denk dat hij beter op 10 ofzo past, maar dan met iets minder pielen en soms iets meer oog voor zijn teamgenoten hebben.

prima verhaal

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 08, 2024, 23:53:19
helemaal met jouw eens :thumbsup

Bankzitter

Bij een aanvaller is het verschil tussen in vorm en uit vorm gewoon groot. Kijk maar naar Balk. Soms lukt er niks, soms lukt het prima.

Alhaft is volwassen genoeg om wel zijn taken te blijven uitvoeren
Hij heeft in het verleden wel laten zijn een prima creatieve speler te zijn.

wiekie1969

Koekje bij de koffie. Kan met zijn rechterbeen niet veel.  Nul rendement tot nu toe. Jammer.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 09, 2024, 09:17:33
Bij een aanvaller is het verschil tussen in vorm en uit vorm gewoon groot. Kijk maar naar Balk. Soms lukt er niks, soms lukt het prima.

Alhaft is volwassen genoeg om wel zijn taken te blijven uitvoeren
Hij heeft in het verleden wel laten zijn een prima creatieve speler te zijn.
idd en hij speelde eerste 30 minuten ook prima net als het hele team. Hij gaat straks ook wedstrijden beslissen net als balk

Poetser

Hij kan goed voetballen, dat staat niet ter discussie. Hij moet alleen die zak aardappelen van z'n rug afgooien.

Bankzitter

Bij buitenspelers zie je dat vaker.

Pauwels zal ook nog wel zijn dip krijgen. Die word ook voorspelbaar als je hem vaker ziet spelen. Hij zelfs zijn man op als hij alle ruimte had voor de voorzet.Waarschijnlijk omdat hij zo al een paar penals mee kreeg.

Het belangrijkste is acties blijven maken en taken uitvoeren.
Als is het maar om een mannetje te binden waardoor de back of andere vleugel de ruimte krijgt.

Als je filmpjes op Youtube ziet, dan is dit gewoon een klasbak als 'ie zijn vorm terugheeft.

denistel

Citaat van: Bankzitter op november 10, 2024, 09:28:18
Bij buitenspelers zie je dat vaker.

Pauwels zal ook nog wel zijn dip krijgen. Die word ook voorspelbaar als je hem vaker ziet spelen. Hij zelfs zijn man op als hij alle ruimte had voor de voorzet.Waarschijnlijk omdat hij zo al een paar penals mee kreeg.

Het belangrijkste is acties blijven maken en taken uitvoeren.
Als is het maar om een mannetje te binden waardoor de back of andere vleugel de ruimte krijgt.

Als je filmpjes op Youtube ziet, dan is dit gewoon een klasbak als 'ie zijn vorm terugheeft.

na de 1e 25 min amper nog gezien de lat mut omhoog een wedstrijd duurt 90 min

Tanjajeah

Leek uit te vallen met een spierblessure? Dan ben je hem wel even kwijt.

michello

Citaat van: Tanjajeah op december 13, 2024, 23:35:19
Leek uit te vallen met een spierblessure? Dan ben je hem wel even kwijt.

Gelukkig is het bijna winterstop. Tegen JAZ kunnen we het nog wel zonder hem redden.

wiekie1969

We kunnen het sowieso wel zonder hem. Laat veel te weinig zien.

Andy King

Hoorde gister op OF dat Alhaft wat problemen in de priv?sfeer heeft...  :?

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op december 14, 2024, 06:56:37
We kunnen het sowieso wel zonder hem. Laat veel te weinig zien.
en toch deed hij 10 min erg goed voordat hij die blessure kreeg. Goal kwam ook bij hem weg.