Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Maandag 23 sept. Jong Utrecht - Cambuur 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 17, 2024, 13:33:48

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Heerlijke puntjes zo en de ketchupfles is open  :thumbsup
Hier was iedereen aan toe. Fijn ook om te zien dat ze tot aan de laatste minuut gretig zijn om nog meer te scoren bij een 0-4 stand.
Lekker herstellen en deze lijn doortrekken naar zondag Emmen thuis.  |:)

wiekie1969

Hier kunnen we verder mee.  Overwinning op het juiste moment. Jansen weer prima reddingen het eerste kwartier.  Alofabi heel best, laat anderen ook beter voetballen. Eindelijk weer wonnen. Onthutsend zwak utrecht overigens. Dat dan weer wel.

EdsjeSCC

Citaat van: wiekie1969 op september 23, 2024, 21:59:14
Hier kunnen we verder mee.  Overwinning op het juiste moment. Jansen weer prima reddingen het eerste kwartier.  Alofabi prima, laat anderen ook beter voetballen. Dat gewissel snap ik nooit zo goed.

Alhaft en Pauwels moeten minuten maken.
De Leeuw en Kieftenbelt zijn oud.
Afolabi, zo heet die jongen, kon nog geen 90 minuten

V-man

Laat dit de ommekeer zijn! Heerlijk man o man de hele dag denken: "we sille wel weer verlieze". Mooi niet hahahaha

Trainert!

Citaat van: Mike SCC op september 23, 2024, 21:57:20
Heerlijke puntjes zo en de ketchupfles is open  :thumbsup
Hier was iedereen aan toe. Fijn ook om te zien dat ze tot aan de laatste minuut gretig zijn om nog meer te scoren bij een 0-4 stand.
Lekker herstellen en deze lijn doortrekken naar zondag Emmen thuis.  |:)

precies! zoals in de eerste helft weer veel te veel gebrei. Heb nu eens diepteballen en loopacties gezien op basis van de 2e helft

Inferno-058

Overwinning komt op het juiste moment + goed dat we aan het doelsaldo hebben kunnen werken. Het zijn ons ook erg mee natuurlijk waardoor de wedstrijd erg vertekend was. Maar goed, het mag ook wel eens mee zitten. Hopelijk is dit de ommekeer en zetten we een mooie serie neer.

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op september 23, 2024, 21:53:44
Voor mij is de opstelling wel duidelijk;
Jansen; Ottesen, Casas, Nieling, Mercera; Souren (wordt Kieftenbeld), Diemers, De Leeuw; Balk, Afolabi en Pauwels

Enige waar ik me druk om maakte was de linksback een tijdje geleden maar dat hoeft voorlopig niet
waarom Nieling?. Mooi laten staan centraal duo.

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2024, 22:04:52

Die Van Mullem is echt levensgevaarlijk met die kut ballen van hem achterin, ook vandaag weer een paar. Casas ook nog niet denderend alleen kan die nog groeien, Van Mullem zie ik weinig stappen meer maken. Zo'n steekbal is leuk, maar daar komt ie nooit met 11 tegen 11 tegen normale tegenstanders

EdsjeSCC

Hadden echt wel met 1-0 achter kunnen staan in de eerste w0 minuten. Oke 1-1 of 2-1 had ook gekund als Afolabi meteen scoort

Specuveter

Koppeltje links lijkt beetje op Bangura/Kallon.

R058

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2024, 22:04:52
Opbouw loopt een stuk beter met een linkspoot centraal ipv twee rechtspoten. En de lengte en kracht van Nieling is ook erg belangrijk.

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op september 23, 2024, 22:07:48
Die Van Mullem is echt levensgevaarlijk met die kut ballen van hem achterin, ook vandaag weer een paar. Casas ook nog niet denderend alleen kan die nog groeien, Van Mullem zie ik weinig stappen meer maken. Zo'n steekbal is leuk, maar daar komt ie nooit met 11 tegen 11 tegen normale tegenstanders
Nieling heeft nog niks laten zien in het geel/blauw.
Henk laat gewoon centrale duo staan let maar op.

AL

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2024, 22:15:19
Nieling heeft nog niks laten zien in het geel/blauw.
Henk laat gewoon centrale duo staan let maar op.

Nieling gaat 100% zeker spelen.

Bankzitter

Nieling is een van de beste spelers in de selectie. vMullem de zwakke schakel.
Dit is echt een abc-tje voor de TS volgende week.

En Pauwels voor R?lke ook.

Overigens, 2 puntjes achterstand op een nacompetie plekje nu :P

wiekie1969

Alleen Den Bosch heeft minder goals tegen. Must zondag gewoon dat Emmen pakken.  En dat kan.