Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

SC Cambuur - FC Emmen (zo. 29/9 16:45)

Gestart door fred, september 23, 2024, 21:44:36

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Poeh.. zo heb ik Henk nog niet vaak gezien in een interview.

Cambuur Groningen

Citaat van: PePe op september 29, 2024, 21:13:20
Maar waarom Van Mullem niet laten staan? (alles wat goed functioneert, altijd laten staan)
Vooraf was ik niet ontevreden met de opstelling. Ik vraag me ook af of de goals aan het centrum te wijten waren? Volgens mij was de eerste tegengoal een onnodig weggegeven en daarna slecht verdedigde corner, de tweede slap verdedigen van Ottesen en de derde was ik nog onze eigen goal aan het vieren.

anderszchristian

Citaat van: Poetser op september 29, 2024, 20:27:03
Het is dan ook al 4 wedstrijden cambuur onwaardig op het veld.

Wij hebben actie-reactie publiek.
Niet vergeten dat het a bijna twee jaar niet om
Aan te gluren is h?, de koek is een keer op bij het publiek. Na een paar goede duels kan dit ook zo weer om slaan maar de stilte op de tribunes kan ik op basis van de afgelopen duels wel begrijpen. Er is bar weinig om je als supporter aan vast te klampen naast Diemers en Jansen.

PePe

Emmen heeft ook bijna een hele nieuwe ploeg op het veld staan, maar voetballen als of ze al jaren samen spelen.

Cambuur Groningen

Citaat van: PePe op september 29, 2024, 21:28:52
Emmen heeft ook bijna een hele nieuwe ploeg op het veld staan, maar voetballen als of ze al jaren samen spelen.
Valt ook wel mee hoor, hebben ook al 13 verliespunten en nog geen enkele keer dezelfde opstelling gehad. Het leek alleen heel wat vandaag omdat wij als een drol speelden.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op september 29, 2024, 20:27:03
Het is dan ook al 4 wedstrijden cambuur onwaardig op het veld.

Wij hebben actie-reactie publiek.
Ah nee joh, 2 vd 4 wedstrijden was Cambuur gewoon beter

Bankzitter

We begonnen niet eens slecht maar na de tegengoal stortte het in elkaar.
Dat gebeurt niet als spelers vertrouwen hebben en ook zekerheid omdat er automatismen zijn. Iedere week andere opstelling en dan in de rust weer spelers wisselen.
Niemand weet waar die aan toe is. Laatste half uur is vaak een fantasie opstelling waarmee helemaal niks meer lukt.

Mercera wordt ook door het elftal geslingerd. Laat die jongen zich op de linksback staan.

Ik snap al dat gewissel niet, dat is helemaal niet hoe Henk werkte in eerdere periodes.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op september 29, 2024, 21:31:55
Valt ook wel mee hoor, hebben ook al 13 verliespunten en nog geen enkele keer dezelfde opstelling gehad. Het leek alleen heel wat vandaag omdat wij als een drol speelden.

Idd. Tot die 0-1 was Emmen toch ook weinig bijzonders :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Bankzitter op september 29, 2024, 21:39:54
We begonnen niet eens slecht maar na de tegengoal stortte het in elkaar.
Dat gebeurt niet als spelers vertrouwen hebben en ook zekerheid omdat er automatismen zijn. Iedere week andere opstelling en dan in de rust weer spelers wisselen.
Niemand weet waar die aan toe is. Laatste half uur is vaak een fantasie opstelling waarmee helemaal niks meer lukt.

Mercera wordt ook door het elftal geslingerd. Laat die jongen zich op de linksback staan.

Ik snap al dat gewissel niet, dat is helemaal niet hoe Henk werkte in eerdere periodes.

Mercera moet je, omdat hij rechts is, in mijn ogen op rechtsback of VM laten staan. Ondanks Poll/Marsman.

Vandaag wat opportunistisch gestart, dan lijkt het wel wat. Maar feitelijk hebben we geen enkele kans uit veldspel gecreeerd. Ja de 0-1 waarbij er traditioneel niemand uitstapt was het appeltje eitje voor Emmen. Ottesen ging er terecht af, continue overlopen en niemand die mee ging. En aan onze kant geen overlaps maar bij elkaar in de weg lopen. Slechtste wedstrijd die ik heb gezien dit kalenderjaar.

sunderland

Tactisch is het min. Wissels worden we vaak niet beter van.  Die Duitser waarom moest hij eruit. Die speelde gewoon goed en het middenveld ging goed. 2 e helft waren een stel pupillen op het veld.

sunderland

Citaat van: papier op september 29, 2024, 21:47:57
Mercera moet je, omdat hij rechts is, in mijn ogen op rechtsback of VM laten staan. Ondanks Poll/Marsman.

Vandaag wat opportunistisch gestart, dan lijkt het wel wat. Maar feitelijk hebben we geen enkele kans uit veldspel gecreeerd. Ja de 0-1 waarbij er traditioneel niemand uitstapt was het appeltje eitje voor Emmen. Ottesen ging er terecht af, continue overlopen en niemand die mee ging. En aan onze kant geen overlaps maar bij elkaar in de weg lopen. Slechtste wedstrijd die ik heb gezien dit kalenderjaar.
mercera kon de beste speler van het veld ook lang niet bespelen

De Gast

Het elftal, het publiek, het is allemaal als doodgeslagen bier. Verslagen zit je de tweede helft de aanschouwen. Je kijkt naar niks..

papier

Citaat van: sunderland op september 29, 2024, 21:50:13
mercera kon de beste speler van het veld ook lang niet bespelen

Kan altijd gebeuren, was een prima linksbuiten. Maar de rechtsback werd echt waardeloos ondersteund, ging er iemand overheen stond die gewoon vrij en kon Mercera daar weer achteraan. Tactisch slecht.

papier

Citaat van: De Gast op september 29, 2024, 21:53:01
Het elftal, het publiek, het is allemaal als doodgeslagen bier. Verslagen zit je de tweede helft de aanschouwen. Je kijkt naar niks..

0 kansen gecre?erd vanuit het voetbal. Een afstandsschot gaat erin en die bal na de vrije trap van Diemers op het begin moet balk erin pissen. Voor de rest 0,0. Waardeloos.

wiekie1969

Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.