Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

SC Cambuur-Jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 14, 2024, 15:05:31

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Je kunt wel zien dat veel supporters thuis blijven er waren gisteravond iets meer dan 11000 dat zegt genoeg denk ik.
Laat je de bekerwedstrijd schieten krijg je zo?n wedstrijd voor geschoteld.
Henk heeft het zelf verteld we gaan voor de competitie?.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op december 21, 2024, 18:19:19
Gewoon benoemen hoe het nu is moet kunnen toch.
Het is thuis gewoon oersaai. Je weet wat je krijgt, je weet wat de spelers kunnen en vooral wat ze niet kunnen. Ik heb een seizoenkaart maar je zult maar een los kaartje kopen en voor 20 a 25 euro naar dit voetbal moeten kijken.
Tegen de meeste tegenstanders valt er ook nog eens niks te beleven. Jong AZ, Helmond Sport. Verschrikkelijk om daar tegen te moeten voetballen. Ze graven zich in wachten tot je de fout maakt. Dan is het enige waar je nog naar uit kunt kijken de artiesten op het veld. En juist die artiesten hebben we nauwelijks of niet. De spits, de scorende 10. Je kunt niet zonder en dat merk je nu elke thuiswedstrijd.

Dit is KKD... wat verwacht je dan precies qua niveau?
We hebben Pauwels, Diemers, hoezo geen artiesten of creatieve spelers?

En Noordcambuur; 11.000 zijn er meer dan we in het oude stadion kwijt konden... er zijn genoeg clubs die daar heel jaloers op zijn.
Zolang het er maar meer zijn dan begroot, gaat het prima.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2024, 18:30:14
Je kunt wel zien dat veel supporters thuis blijven er waren gisteravond iets meer dan 11000 dat zegt genoeg denk ik.
Laat je de bekerwedstrijd schieten krijg je zo?n wedstrijd voor geschoteld.
Henk heeft het zelf verteld we gaan voor de competitie?.
11000 is gewoon prima.
Gister moesten we tegen een beloften ploeg ?n, er waren vele kerstborrels in de stad.
De kroegen zaten overvol ten tijde van de wedstrijd. Veel lui kozen voor de kroeg deze x ipv Cambuur. Dat er dan nog een 11000 lui zijn is prima.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op december 21, 2024, 18:55:19
Dit is KKD... wat verwacht je dan precies qua niveau?
We hebben Pauwels, Diemers, hoezo geen artiesten of creatieve spelers?

En Noordcambuur; 11.000 zijn er meer dan we in het oude stadion kwijt konden... er zijn genoeg clubs die daar heel jaloers op zijn.
Zolang het er maar meer zijn dan begroot, gaat het prima.
ok? we zullen zien hoeveel supporters er komen bij de thuiswedstrijd tegen Excelsior.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 15:23:43
Wat een onzin man. Cambuur to the bone.

5 wedstrijden gehad dit jaar die je 9 van de 10x wint. Dan stond je fier bovenaan.

Had je dit dan ook geschreven?
Ken je het spreekwoord; as mien tante kloatsjes hat, wast mien oom weest.

Vlampiep

Citaat van: janou op december 21, 2024, 16:33:26
Nee. Wij zijn verwend kutpubliek geworden. Het is simpelweg nooit goed. Afgelopen periode speel je prima voetbal, pak je veel punten en je staat bij de top 5 en het is wederom ''slecht''. Het lijkt alsof we al die jaren middenmoot in de KKD vergeten zijn door een paar fantastische jaren. Ik kan mij nog thuiswedstrijden van 0-0 herinneren tegen AGOVV waarin we geen enkele kans cree?rden maar toch achter de club stonden en niet bij elke foute bal tegen de spelers keren.

En dan onder het mom van ''Onze club gaat kapot'' doen we net alsof het al 10 jaar kommer en kwel is terwijl de hele club aan het groeien is. Als er 2 keer niet gewonnen wordt moet de trainer eruit en zijn de assistenten te slecht.

Ik begin zo klaar te raken met dat ongefundeerde negatieve gepraat in de ruimte.
Voetbal moet een aantrekkelijke kijksport zijn ennals het niet aantrekkelijk is mag je dat vinden. Met  maar steeds accepteren onder het mom van we hebben ook goede gekend koop je geen brood. Zodra de tegenstander Cambuur vastzet ontbreekt dikwijls aan een tactische omzetting dit is een gegeven. De klup zal hieraan niet kapot gaan, maar zal op den duur wel gevolgen hebben voor verkoop van sk en losse kaarten.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op december 21, 2024, 20:05:05
Voetbal moet een aantrekkelijke kijksport zijn ennals het niet aantrekkelijk is mag je dat vinden. Met  maar steeds accepteren onder het mom van we hebben ook goede gekend koop je geen brood. Zodra de tegenstander Cambuur vastzet ontbreekt dikwijls aan een tactische omzetting dit is een gegeven. De klup zal hieraan niet kapot gaan, maar zal op den duur wel gevolgen hebben voor verkoop van sk en losse kaarten.

Mooi. De echten blijven over.

Als ik mooi voetbal wilde zien met veel prijzen ging ik wel groundhoppen.

Inferno-058

De sfeer heeft dit seizoen echt de ondergrens bereikt. Sinds ik bij de club kom is de sfeer al een ding. De trommel moest weg waardoor de sfeer minder en minder werd. Na corona is het me opgevallen dat er een gehele nieuwe generatie op Noord bij is gekomen. Opzich geen probleem, maar wat ik ervaar is dat de sfeer nog een level omlaag is gegaan.

Supportersgroepen grijpen niet in waardoor we maar wat aanmodderen. Ik dacht misschien ging de sfeer aan het Cambuurplein hand in hand met het vervallen maar toch sympathieke stadion, en dat als wij in een nieuw onderkomen gaan spelen het radicaal zou veranderen.

Niets is minder waar, de laatste beetje sfeer is verdwenen. Dat terwijl KVC, Culture en de MI side jarenlang hebben kunnen nadenken over hoe we goede sfeer kunnen krijgen. Er zijn sfeervakken gecre?erd die de sfeer moeten waarborgen, ondertussen staan deze vakken vol met jeugd die de club zien als tussendoortje.

Ik hoop dat na winterstop de nieuwe Ultragroepering reuring brengt op de tribune, want dit kan echt niet meer. Ik ben het dan ook eens met degenen die zeggen dat de sfeer beter moet worden. Het gezellige avondje Cambuur wordt ondertussen een kil avondje Cambuur.

Wel moet ik nageven dat de club de slechte sfeer ook enigszins heeft gecree?rd doordat het stadion nog niet af is. Het is nog ??n en al beton waardoor de ambiance miniem is. Dit is geen excuus, maar komt er wel bij kijken. Verder vind ik het stadion fantastisch, aanzienlijk mooier dan ons oude stadion.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 20:12:05
Mooi. De echten blijven over.
Als ik mooi voetbal wilde zien met veel prijzen ging ik wel groundhoppen.
We gane ut sien an ut eind van de competisie.
Bij suk voetbal haak ik met mien maten wel af en leit de prioriteit erges anders.

Inferno-058

Citaat van: Destroyer op december 21, 2024, 12:00:48
Ophouden met dat wijzen. Als je op Noord staat ga eerst zelf eens te rade. Veel die nu op Oost zitten zaten vroeger op Noord icm de supporters van de oude West tribune. Noord hoort de sfeertribune te zijn, een ieder die daar zit moet eerst maar eens zelf beginnen daar actie te voeren.

Het is beschamend en cambuur onwaardig dat er niet een groepje het presteerd om eens een toon te slaan die de muziek maakt.

Het hele noord in het nieuwe stadion is een schim van vroeger. Cambuur onwaardig. Inferno, ik heb het idee dat jij daar wel iets vertegenwoordigd aan je reacties te zien, er is werk aan de winkel daar.
Uiteindelijk moeten we het samen doen. Vroeger zou er een andere tribune het voortouw nemen als Noord niet aanslaat, dat zie je ook niet meer. Het is nu vooral naar voren kijken en de kaken op elkaar houden. Verder ben ik het met je eens.

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op december 21, 2024, 20:56:42
De sfeer heeft dit seizoen echt de ondergrens bereikt. Sinds ik bij de club kom is de sfeer al een ding. De trommel moest weg waardoor de sfeer minder en minder werd. Na corona is het me opgevallen dat er een gehele nieuwe generatie op Noord bij is gekomen. Opzich geen probleem, maar wat ik ervaar is dat de sfeer nog een level omlaag is gegaan.

Supportersgroepen grijpen niet in waardoor we maar wat aanmodderen. Ik dacht misschien ging de sfeer aan het Cambuurplein hand in hand met het vervallen maar toch sympathieke stadion, en dat als wij in een nieuw onderkomen gaan spelen het radicaal zou veranderen.

Niets is minder waar, de laatste beetje sfeer is verdwenen. Dat terwijl KVC, Culture en de MI side jarenlang hebben kunnen nadenken over hoe we goede sfeer kunnen krijgen. Er zijn sfeervakken gecre?erd die de sfeer moeten waarborgen, ondertussen staan deze vakken vol met jeugd die de club zien als tussendoortje.

Ik hoop dat na winterstop de nieuwe Ultragroepering reuring brengt op de tribune, want dit kan echt niet meer. Ik ben het dan ook eens met degenen die zeggen dat de sfeer beter moet worden. Het gezellige avondje Cambuur wordt ondertussen een kil avondje Cambuur.

Wel moet ik nageven dat de club de slechte sfeer ook enigszins heeft gecree?rd doordat het stadion nog niet af is. Het is nog ??n en al beton waardoor de ambiance miniem is. Dit is geen excuus, maar komt er wel bij kijken. Verder vind ik het stadion fantastisch, aanzienlijk mooier dan ons oude stadion.
de laatste 5 jaar was de sfeer in het oude stadion ook kut. Zo nu en dan een uitzondering. Mensen moeten het niet idealiseren.

denistel

Citaat van: De Gast op december 21, 2024, 18:19:19
Gewoon benoemen hoe het nu is moet kunnen toch.
Het is thuis gewoon oersaai. Je weet wat je krijgt, je weet wat de spelers kunnen en vooral wat ze niet kunnen. Ik heb een seizoenkaart maar je zult maar een los kaartje kopen en voor 20 a 25 euro naar dit voetbal moeten kijken.
Tegen de meeste tegenstanders valt er ook nog eens niks te beleven. Jong AZ, Helmond Sport. Verschrikkelijk om daar tegen te moeten voetballen. Ze graven zich in wachten tot je de fout maakt. Dan is het enige waar je nog naar uit kunt kijken de artiesten op het veld. En juist die artiesten hebben we nauwelijks of niet. De spits, de scorende 10. Je kunt niet zonder en dat merk je nu elke thuiswedstrijd.

jong az speelde gewoon aanvallend toch.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op december 21, 2024, 21:02:30
We gane ut sien an ut eind van de competisie.
Bij suk voetbal haak ik met mien maten wel af en leit de prioriteit erges anders.
Dikke lullo, zeg ik. Bist dr toch wel weer.
En dat mut oek. :scc

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 22, 2024, 01:05:55

tuurlijk is ie er wel net als zo velen maar het moet en kan anders vind ik.
wat ik al eerder zei af en toe eens wat opportunistischer voetballen niet
altijd breien terug spelen enz.knal eens op goal leg ballen in de 16 en
sluit aan met de middenvelders ,wissel acties van je buiten af met
een back die af en toe overheen komt,laat centrale verdedigers af en
toe inschuiven en laat spelers soms maar eens uitdelen ipv dat slappe
gedoe in duels.je moet een wisselwerking krijgen tussen team en supporters
en heb het id dat het door het vaak saaie voetbal niet los komt.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 22, 2024, 01:05:55
Ken oek su mar weer weeze e  ut zicht wat fetroebele met wat kouwe kletsen.
Wat mutte we anders, thuus stofzuge, afwasse, oprume? Dan is Cambuur al gauw beter :zweep
Heee kerel een heule mooie Kerst en un skitterend en gezond 2025 foor dei en dien familie.