Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Eindhoven - Cambuur [vrijdag 24 januari 20:00]

Gestart door Noordcambuur, januari 20, 2025, 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Poll is geen fantastische speler, maar het team heeft het verdedigend tot nu toe gewoon goed gedaan. Stabiel. Natuurlijk ga je dan niet meteen wisselen. Die nieuwe jongen moet het eerst maar laten zien tijdens invalbeurten. Als je hem meteen voor de leeuwen gooit en basis zet is Poll niet blij natuurlijk, valt die jongen tegen moet je een teleurgestelde Poll er weer in zetten.
Je moet de bende ook een beetje managen en niet alles zo zwart wit, zelfde verhaal met Hilterman

R058

Citaat van: EdsjeSCC op januari 24, 2025, 14:46:58
Poll is geen fantastische speler, maar het team heeft het verdedigend tot nu toe gewoon goed gedaan. Stabiel. Natuurlijk ga je dan niet meteen wisselen. Die nieuwe jongen moet het eerst maar laten zien tijdens invalbeurten. Als je hem meteen voor de leeuwen gooit en basis zet is Poll niet blij natuurlijk, valt die jongen tegen moet je een teleurgestelde Poll er weer in zetten.
Je moet de bende ook een beetje managen en niet alles zo zwart wit, zelfde verhaal met Hilterman
Ik vind hem eigenlijk altijd de minste op het veld. Positioneel erg matig en dat zag je ook wel bij Excelsior aan het eind. Was constant veel te bang om door te stappen op Bronkhorst. Ook veel te vaak ballen terugspelen of stilstaan terwijl er wel ruimte ligt. Ik vind het naast de spits de belangrijkste plek om het eens wat anders te doen.

EdsjeSCC

Citaat van: R058 op januari 24, 2025, 15:03:51
Ik vind hem eigenlijk altijd de minste op het veld. Positioneel erg matig en dat zag je ook wel bij Excelsior aan het eind. Was constant veel te bang om door te stappen op Bronkhorst. Ook veel te vaak ballen terugspelen of stilstaan terwijl er wel ruimte ligt. Ik vind het naast de spits de belangrijkste plek om het eens wat anders te doen.

Dat ben ik wel eens hoor en dat gaat ook wel gebeuren, maar dat zal vast over een wedstrijd of 3 zijn

Vlampiep

Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2025, 14:07:32
2 spelers van dit formaat?
Sorry hoor, Poll is toch een beperkte voetballer, ook in verdedigend opzicht.
Henk heeft gewoon een luxe probleem en stelt de speler op die het best past bij de de tegenstander. En Poll is allang geen pannekoek meer als verdediger en doet wat er van hem wordt gevraagd. En onze nieuwe jonge verdediger zal niet minder zijn, dus wat ik zei, luxe probleem.

sunderland

Zuid1991

Citaat van: Vlampiep op januari 24, 2025, 16:34:46
Henk heeft gewoon een luxe probleem en stelt de speler op die het best past bij de de tegenstander. En Poll is allang geen pannekoek meer als verdediger en doet wat er van hem wordt gevraagd. En onze nieuwe jonge verdediger zal niet minder zijn, dus wat ik zei, luxe probleem.
Het is een hele beperkte speler die het elftal verdedigend veel in de problemen brengt.
Zal een leuke gast zijn in de groep maar wat mij betreft afscheid van nemen volgend seizoen.
Net als van Mullum.

Bankzitter

De minste goals tegen in de KKD en nog klagen dat de verdedigers te slecht zijn?
Het is soms een tikje te kritisch bij ons clubje.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Citaat van: Bankzitter op januari 24, 2025, 17:21:07
De minste goals tegen in de KKD en nog klagen dat de verdedigers te slecht zijn?

Haal dat ?tikje? er maar af. Sommigen hebben gewoon een volstrekt onrealistisch verwachtingspatroon.

Zuid1991

Je hebt wel een punt dat we met zn allen misschien af en toe wat te kritisch zijn.
Onrealistisch verwachtingspatroon daarentegen? Vindt ik niet als je er objectief naar kijkt.
Als je wilt groeien als club en dus selectie, moet je op termijn doorselecteren.
Stel dat we promoveren. Dan kun je imo niet de eredivisie in met alle respect, Poll en Mullum.
On topic: hopelijk winst vanavond en dan volgende week een heksenketel  |:)

Vlampiep

Ja jonguuh we binne liwwadders h?  :_schater

Bankzitter

Doorselecteren moet altijd maar er zijn zat spelers in de huidige selectie die voor de breedte meekunnen. Sommigen worden met de week beter? hoe goed zijn die over een jaar?

Joris Kramer bij Go Ahead is een mooi voorbeeld. Of kijk eens hoe een Kellian vd Kaap zich ontwikkeld heeft.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op januari 24, 2025, 17:38:23
Of kijk eens hoe een Kellian vd Kaap zich ontwikkeld heeft.

Waar zit ie nu dan? was een tweede virgil
Henk, held, bedankt

denistel