Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur - Telstar [31-1-25]

Gestart door Inferno-058, januari 25, 2025, 11:43:44

Vorige topic - Volgende topic

AL

3 punten dus prima.
Voetballend komen we wel zwaar tekort als we het spel moeten maken.  Onze rechterkant was echt zeer slecht en dan met name de 1e helft.
Nartey vind ik echt nog wat tekort komen en ik zou altijd spelen met een echte buiten op rechts.
Snap ook niet waarom Wiebe zo weinig minuten krijgt. Die brengt pit, snelheid en lijkt fysiek echt stappen te hebben gemaakt.

papier

Van Mullem speelde in mijn ogen een uitstekende wedstrijd. Had overigens eerder Mercera dan Poll eruit gehaald, omdat je dan een linkspoot op links hebt en mercera nogal ongelukkig was in z?n passing vandaag.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

V-man

Ja dat telt in deze fase! Die Hilterman wat was ie gedreven: Heerlijk!

Huizen

Citaat van: diekhuzen op januari 31, 2025, 23:08:15
Met spelers als Ottesen, Mullem, Poll en Mercera kom je voetballend echt te kort. Ontzettend veel balverlies en slordig aan de bal.
Het was niet best en Rolke en Souren hebben nog wel een goede pot gespeeld, maar verder slap en onge?nspireerd.

Amen. Mercera is het ook al weken kwijt, wat speelt die de laatste wedstrijden matig zeg. En Ottensen voorin, ik vind het onbegrijpelijk dat we zoveel wedstrijden spelen met spelers die niet op hun plek spelen. Stel dan in ieder geval een andere aanvaller als Kooistra op.

Blijf het zeggen: onbegrijpelijk en bijna armoedig is het, en dat voor 12.000 mensen!

Huizen

Citaat van: V-man op januari 31, 2025, 23:59:40
Ja dat telt in deze fase! Die Hilterman wat was ie gedreven: Heerlijk!

Enorm van genoten. Dat is wat wij willen zien: gas geven!  |:)

denistel

1e helft klopte er weinig van hoor lui voetballend veel beter
we hadden amper een kans,waarom Balk niet speelde geen id
en Pauwels die is al weken uit vorm en ook niet slim genoeg om
dan juiste keuze,s te maken.
2e helft wat meer dreiging en felheid dan zie je dat je daarmee
al heel ver komt.
Reiziger zeer degelijk gekeept das toch wel belangrijk een goede
2e keeper.

wiekie1969

Citaat van: diekhuzen op januari 31, 2025, 23:08:15
Met spelers als Ottesen, Mullem, Poll en Mercera kom je voetballend echt te kort. Ontzettend veel balverlies en slordig aan de bal.
Het was niet best en Rolke en Souren hebben nog wel een goede pot gespeeld, maar verder slap en onge?nspireerd.

We staan 5e met 8 puntjes achterstand op Volendam.  Dramatisch elftal hewwe we.   :proost

We kunnen 2e worden met dit elftal maar ook 10e.  Het is een grillig seizoen.

Bankzitter

Aan de bal valt het wat tegen, maar verdedigend doen vMullem en Mercera het nog steeds heel goed. Weer zo?n hele rare goaltegen? uit open spel krijgen we eigenlijk nooit een tegengoal.

Je hoort mij niet klagen als we iedere week met 1 goal verschil winnen? we doen volop mee bovenin.

CambuurAmersfoort

Citaat van: wiekie1969 op februari 01, 2025, 06:34:08
We staan 5e met 8 puntjes achterstand op Volendam.  Dramatisch elftal hewwe we.   :proost

We kunnen 2e worden met dit elftal maar ook 10e.  Het is een grillig seizoen.

Klopt en als je dat na een wedstrijd of 6 had gezegd had iedereen je voor gek verklaard. Maar het voelt soms alsof we met net iets meer vernuft en slimmigheid nu ook een pint of 10 meer hadden kunnen hebben en dat je gewoon bovenaan had gestaan.
Zo'n wedstrijd vorige week moet je dan ook gewoon een keer winnen om echt mee te gaan doen om de promotieplekken. Iedereen verliest punten maar wij helaas ook net te vaak om genoeg te stijgen.

Neemt niet weg dat het al fijn is dat we weer meedoen om de prijzen.  Dat voetbalt toch veel leuker dan om plek 12

sjaak

Zo?n Nartey, ik snap het niet. Komt uit Leeuwarden en staat in de basis van Cambuur. Dan loop je toch elke pot het snot voor je ogen als het even wat minder gaat? Hij loopt er nu bij alsof hij het allemaal wel prima vindt, alsof hij de top al heeft bereikt. Nou begint het pas voor die jongen.

sunderland

Citaat van: AL op januari 31, 2025, 23:20:15
3 punten dus prima.
Voetballend komen we wel zwaar tekort als we het spel moeten maken.  Onze rechterkant was echt zeer slecht en dan met name de 1e helft.
Nartey vind ik echt nog wat tekort komen en ik zou altijd spelen met een echte buiten op rechts.
Snap ook niet waarom Wiebe zo weinig minuten krijgt. Die brengt pit, snelheid en lijkt fysiek echt stappen te hebben gemaakt.
wiebe is echt goed bezig. Tegen Roda heel goed en daarna weer bijna geen speel minuten. Hij heeft een half seizoen niet gespeeld wat terecht was. Hij is wb power erg gegroeid valt mij op.

sunderland

Citaat van: sjaak op februari 01, 2025, 08:18:31
Zo?n Nartey, ik snap het niet. Komt uit Leeuwarden en staat in de basis van Cambuur. Dan loop je toch elke pot het snot voor je ogen als het even wat minder gaat? Hij loopt er nu bij alsof hij het allemaal wel prima vindt, alsof hij de top al heeft bereikt. Nou begint het pas voor die jongen.
omdat hij nog zo jong is kan hij nog niet iedere weds dat brengen dus moet je doseren met zo,n jongen. Tegen Eindhoven viel mij dit al op. Zie je heel vaak bij jonge jongens.

sunderland

De tegenstander was gisteren wederom tactisch beter. Dat geeft aan dat ions TS niet goed genoeg is. We zien het al een jaar. Het was niet om aan te gluren maar er werd ook niks aan gedaan met een tactische omzetting. Je speelt thuis en begint zonder een rechtsbuiten. Dat blok Mercera Otessen staat verdedigend prima maar je moet ook aanvallen en zeker thuis naar de noord tribune. Wij zijn er ook nog en dit seizoen is het vaak niet om aan te gluren in thuiswedstrijden. Excelsior was wel een goede wedstrijd. En dan niet beginnen over dat Telstar een appart systeem speelt

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op februari 01, 2025, 08:39:10
omdat hij nog zo jong is kan hij nog niet iedere weds dat brengen dus moet je doseren met zo,n jongen. Tegen Eindhoven viel mij dit al op. Zie je heel vaak bij jonge jongens
Zie je met Wiebe en Pauwels ook. Pieken en dalen. Geduld is een schone zaak  :clint