Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Cambuur - Top Oss vrijdag 14 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 10, 2025, 22:01:32

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Specuveter op februari 12, 2025, 18:06:13
jij komt ook alleen maar om te ouwehoeren en te zuipen  :_schater

wat mut ik er anders doen dan :_schater

thankyou

Citaat van: Bussum op februari 12, 2025, 14:22:17
Misschien een onpopulaire mening maar de thuiswedstrijden bieden tot dusver zeer matig voetbal, lange wachtrijen, slechte parkeergelegenheid en nog niet echt het "gezellige avondje uit" gevoel wat in het oude stadion wel heerste. Veel dingen moeten nog groeien en verbeteren maar tot dusver is het (voor mij in ieder geval) niet echt genieten om tweewekelijks naar het Cambuur stadion te gaan. Vanaf Oost is met name de trieste aanblik op West een zeer groot punt van aandacht.
Ik vind er ook vrijwel niets aan. Mis het oude Cambuurplein ook enorm. Mijn clubliefde is zelfs vele malen minder. En ja.. dat vind ik zelf ook jammer. Nooit verwacht.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Poetser

Citaat van: thankyou op februari 13, 2025, 07:47:57
Ik vind er ook vrijwel niets aan. Mis het oude Cambuurplein ook enorm. Mijn clubliefde is zelfs vele malen minder. En ja.. dat vind ik zelf ook jammer. Nooit verwacht.

Bijzonder hoe dat werkt h?.. ik heb juist meer clubliefde. Ik vind ons nieuwe stadion echt fantastisch. Het oude stadion had dan misschien meer sfeer, maar was toch eigenlijk ook best lelijk? Met die trappen voor de tribunes..

Ik vind dit zoveel mooier.

Scc0511

Citaat van: Leeuwarder94 op februari 12, 2025, 15:00:24
Helemaal mee eens. Het stadionbezoek moet meer zijn dan alleen de drie punten. Anders kun je wel lekker warm thuis op de bank Teletekst kijken. Je komt net name voor de beleving en om leuke dingen op het veld te zien en dat ontbreekt vaan in de thuiswedstrijden bij Cambuur. Gelukkig lijkt de sfeer de laatste wedstrijden wel iets op te leven. 

Dat half-lege gevoel herken ik ook, met name West. En zelfs al zijn sommige plekken verkocht, het oogt wat mager, vooral die hoeken op Noord en de ook de onderste rijen op Zuid ( die wel altijd verkocht lijken?).

Veel mensen zullen het er niet mee eens zijn en zeggen dat nu alleen de punten tellen. Maar In de KKD draait het elke wedstrijd om aanhaken of afhaken, en dat kan niet altijd een excuus zijn. deze selectie die er nu staat kan meer bieden hoop ik de komende tijd met jongens als Hilterman. Vaak is het nu een helft wel aardig en dan zakt het weer weg.

Volgens mij zijn die onderste legen rijen op zuid gereserveerd door de club zelf. Zitten zo nu en dan eens statushouders bijvoorbeeld. Gericht op maatschappelijke betrokkenheid etc. Maar 90% van de tijd zit er niemand en het ziet er (op tv) niet uit.

zeewolde

Citaat van: Scc0511 op februari 13, 2025, 08:55:59

Volgens mij zijn die onderste legen rijen op zuid gereserveerd door de club zelf. Zitten zo nu en dan eens statushouders bijvoorbeeld. Gericht op maatschappelijke betrokkenheid etc. Maar 90% van de tijd zit er niemand en het ziet er (op tv) niet uit.
Ik ben statushouder morgen :insane

grijskijker

Afgelast!(je mag hier onderbuikgevoel als waarheid presenteren) :zweep

Voorstopper

Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2025, 09:20:39
Afgelast!(je mag hier onderbuikgevoel als waarheid presenteren) :zweep
Waar lees je dit?

Specuveter

Flauwekul
Blijft droog
Vanmiddag en morgen ook nog wat zon
En ze hebben ook nog veldverwarming toch?

grijskijker

Citaat van: Specuveter op februari 13, 2025, 10:22:02
Flauwekul
Blijft droog
Staat die wel aan?

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op februari 13, 2025, 10:34:54
Staat die wel aan?
ik verwacht dat er veel word afgelast. Veldverwarming maakt ook weer de gras mat stuk. Ben benieuwd

grijskijker

Citaat van: sunderland op februari 13, 2025, 10:41:30
ik verwacht dat er veel word afgelast. Veldverwarming maakt ook weer de gras mat stuk. Ben benieuwd
Beneden de rivieren heeft het amper gesneeuwd, Friesland en Groningen hadden het meeste "last" van sneeuw..

Bernardo

Citaat van: Specuveter op februari 13, 2025, 10:22:02
Flauwekul
Blijft droog

Temperatuur komt nauwelijks boven 0 uit, dus sneeuw smelt niet, zou mij verbazen als het doorgaat

janou

Mannen! Even een vraagje: Weet iemand of het op de planning staat om ??nmalig een kaart weg te kunnen geven (Zonder de QR van mijn seizoenskaart te hoeven delen) indien je zelf niet in de gelegenheid bent om naar het stadion te gaan? Als ik een keer niet kan, zou ik prima mijn kaart gratis ter beschikking willen stellen hier, maar ik wil niet mijn seizoenskaart delen met het risico dat er misbruik van gemaakt wordt.

Iemand een idee?