Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart

Gestart door D-to-f, februari 21, 2025, 00:38:50

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Het is de jongens tegen de mannen. Volendam heerst op alle fronten.
Deze scheids mag wat mij betreft wel zijn fluit voor betaald in leveren, wat een schijtbak.
Maar eerlijk, is eerlijk, Volendam heeft een geweldige rechtervleugel en een messcherpe spits waar wij alleen maar van kunnen dromen.

SCC

Hilterman en Mercera er maar af.
Nartey liep niet goed mee bij die assist van de Haan bij de 2-0 maar speelt verder wel prima

zeewolde

Citaat van: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 17:20:09
Erg twijfelachtig. Neemt niet weg dat ze gewoon 2 maten te groot zijn en Cambuur weinig in te brengen heeft.
zo twijfelachtig dat Kruys door had dat hij gewisseld moest worden.

papier

Citaat van: mark1989 op maart 15, 2025, 17:19:58
stelletje leeghoofden in dat uitvak. De hele tijd Sander je moeder is een hoer roepen.
Zet je club mooi voor schut en zo benadeel je cambuur ook.
Terecht achter. Met zulke supporters verdien je het ook niet te winnen.

Nou ja hij fluit toch wel aantoonbaar slecht op beslissende momenten. Los daarvan hoor ik de supporters grotendeels juist de club positief ondersteunen, die van Volendam niet. Al heeft dat vaak ook met de positie van de microfoon te maken is mijn ervaring.

NRG

Citaat van: zeewolde op maart 15, 2025, 17:20:38
Valt genoeg op af te dingen. Een lul van een scheids diw geen kaart trekt als het moet. :(

Misschien moeten we gewoon eerst naar ons zelf kijken ipv naar de scheidsrechter..

Bankzitter

Volendam speelt gewoon prima. Maar als Volendam even verslapt dan kunnen we er ook zo maar eentje maken.
Vol gas beginnen 2e helft en hopen dat je hem niet uit de counter om de oren krijgt.

zeewolde

Citaat van: SCC op maart 15, 2025, 17:21:17
Hilterman en Mercera er maar af.
Nartey liep niet goed mee bij die assist van de Haan bij de 2-0 maar speelt verder wel prima
Mercera eerder ook al slappe actie zo in de voeten van een tegenstander

Cambuur Groningen

Citaat van: mark1989 op maart 15, 2025, 17:19:58
stelletje leeghoofden in dat uitvak. De hele tijd Sander je moeder is een hoer roepen.
Zet je club mooi voor schut en zo benadeel je cambuur ook.
Terecht achter. Met zulke supporters verdien je het ook niet te winnen.
tuurlijk is het niet handig, maar eerlijk is eerlijk: die kerel had gewoon met rood van het veld gemoeten ipv assist op 2-0 te geven. Verder overigens verdiend, ze zijn gewoon beter dan wij. Hopelijk ontstaat er wat meer ruimte als die lui vermoeid raken maar vrees dat we 5e blijven.

Specuveter

Lijkt me ook echt een klote veld
Bal loopt voor geen meter
Diemers ook onzichtbaar
Volendam doet het inderdaad goed en zet het zo vast dat we alleen maar lange bal kunnen spelen
Niet ons type spel.
Qua kansen komen we eigenlijk nog goed weg met 2-0.

papier

Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2025, 17:20:58
Het is de jongens tegen de mannen. Volendam heerst op alle fronten.
Deze scheids mag wat mij betreft wel zijn fluit voor betaald in leveren, wat een schijtbak.
Maar eerlijk, is eerlijk, Volendam heeft een geweldige rechtervleugel en een messcherpe spits waar wij alleen maar van kunnen dromen.

Mbuyamba ook de baas van Hilterman

KlinkHamer

Citaat van: NRG op maart 15, 2025, 17:22:20

Misschien moeten we gewoon eerst naar ons zelf kijken ipv naar de scheidsrechter..

Klopt maar dan blijft de scheids nog steeds volkomen kut.

michello

papier

Laten we wel wezen, van Volendam verkiezen is geen schande. Ongekend veel individuele kwaliteiten voor KKD begrippen.

papier

Citaat van: michello op maart 15, 2025, 17:26:56
Schade beperken en door.

Afolabi maar lekker laten banken met dit veld. En dan rustig ADO en dordt achtervolgen

Galdiano

Volendam valt mij gewoon tegen.

Souren laat finaal zijn man lopen bij de 1-0.
Van Mullem glijd ongelukkig uit en Nieling laat kinderlijk Veerman uit zijn rug lopen.

De Haan had die bal nooit meer mogen geven. 100% tweede geel kaart.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets