Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart

Gestart door D-to-f, februari 21, 2025, 00:38:50

Vorige topic - Volgende topic

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Ken een gouden goaltje wudde aan het eind vd rit.

Poetser

Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 18:18:13
Ik geef m gelijk.
Weg met die de jong.

Vind ik ook.. fut er met. Waardeloze trainer.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 18:10:33
wat doe jij hier? Oh ja we staan achter? weken niet gezien, namaaksupporter

Idd, had deze week nog gekeken bij sommigen. Laatste inlog Oss thuis. Tsja. En zo zijn er nog een paa
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op maart 15, 2025, 18:19:10
Ken een gouden goaltje wudde aan het eind vd rit.
Die Balk het hier un handsje fan om de hand te hewwen as goaltjesdief score te kennen.

zeewolde

Mooi hoe het uitvak reageert op de spelers. Benieuwd wat de toetsenbordhelden hier nu melden

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2025, 18:16:58
De instelling van Balk en Galvez is 120%, de rest heeft Henk in deze voor hem toch al zo spannende tijd gewoon keihard laten vallen. Waarschijnlijk tegen beter weten in had ik een ploeg verwacht met een instelling van tot hier en niet verder. Bij verlenging van de contacten dit zeker meenemen.
Maar het lijkt mij ook duidelijk dat Volendam een maat te groot is en we bijna op alle fronten veel te kort komen als er geen 11 man strijd leveren.

Ik zat te kijken naar het Cambuur van het begin van het seizoen. Echt vanuit cambuur zijn kant de slechtse pot vh seizoen. Dikke  :thumbsup naar de twaalfde man.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Trainert!

Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 18:18:13
Ik geef m gelijk.
Weg met die de jong.

hij moet eens ophouden met spelers van de tegenstander ophemelen in intervieuws. we weten nu wel dat hij elke speler geweldig vind. aanpakken die tegenstander wie er ook tegenover je staat

mark1989

beschamend de uitsupporters vandaag. Terecht verloren. Komt niet door de scheids.
Het is maar 1 wedstrijd. En de kans was sowieso groot dat we zouden verliezen. Dus niks aan de hand. Mooi dat iedereen weer even met beide benen op de grond staat.
Gewoon richten op de 2e plaats. Volendam is gewoon te sterk momenteel.

okkele

Citaat van: Trainert! op maart 15, 2025, 18:25:41

hij moet eens ophouden met spelers van de tegenstander ophemelen in intervieuws. we weten nu wel dat hij elke speler geweldig vind. aanpakken die tegenstander wie er ook tegenover je staat
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Destroyer

Citaat van: zeewolde op maart 15, 2025, 18:24:15
Mooi hoe het uitvak reageert op de spelers. Benieuwd wat de toetsenbordhelden hier nu melden

Wat gebeurd er dan?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Destroyer op maart 15, 2025, 18:25:22
Ik zat te kijken naar het Cambuur van het begin van het seizoen. Echt vanuit cambuur zijn kant de slechtse pot vh seizoen. Dikke  :thumbsup naar de twaalfde man.
tactisch wast ook weer dat nivo. Laatste 2 wedstrijden waren tactisch ook goed vandaag weer kut

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dus balk neemt het risico rood te krijgen....
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Het was allemaal veel te vrijblijvend vanmiddag. De hardheid ontbreekt in dit elftal. Wat minder knuffelen en het schuim op de bek de laatste 7 wedstrijden. Alleen dan wudde we nog 2e.