Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart

Gestart door D-to-f, februari 21, 2025, 00:38:50

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Lore op maart 13, 2025, 07:14:57
Als ik het goed heb mag de nummer laatste niet mee doen aan de plauoffs, dus Vitesse kan de periode pakken, maar moet dan ook nog jong Utrecht voorbij

Je hebt gelijk inderdaad, Leo Oldenburger had het hier al over op X, al is het niet onmogelijk dat ze dan alsnog JFCU voorbij gaan aangezien die amper wedstrijden winnen.

Lore

Citaat van: sunderland op maart 13, 2025, 08:38:04
zeker wel ADO . Dat was de grote aanjager met mensen binnen de Knjb of mensen met aanzien binnen Nederlands voetbal

Zo herinner ik mij het ook. Aan de andere kant is het de vraag of je kon verwachten dat ADO niets zou doen. Uiteindelijk komt alles niet op16 - 9 - 11.

De KNVB had de rug recht moeten houden of de spelregels voor de stemming duidelijk moeten maken. Het was geeneens duidelijk dat het geen stemming was, maar "een peiling" betrof. Ik word gewoon nog kwaad als ik hier aan terug denk!

Arno A

Het zou heel mooi zijn om deze pot te winnen. Daarna de serie Graafschap tm Vitesse 10 punten. Dan kan je bij winst op ADO promoveren. MVV wordt dan een feestwedstrijd. Je moet het niet  op de laatste speeldag laten aankomen. Dat lukte in Rotterdam ooit wel maar toch. Mocht het op de laatste wedstrijd nodig zijn, heb je het voordeel dat je thuis speelt. ADO en Excelsior spelen uit, en Dordrecht speelt thuis tegen Volendam.

ADO moet promoveren dit jaar. Die zitten in het laatste seizoen van hun driejarenplan . Ze hebben  meende ik verleden seizoen al heel veel geld uitgegeven. Nu hebben ze ook een begroting van ongeveer 15 mln. Dus als het nu niet lukt dan stort het misschien ook weer in elkaar. Dus hoe goed gaan ze met deze druk om? De trainer weet ook, als het nu niet lukt dan kan hij ook vertrekken.

Bankzitter

Henk zal dat nooit zo uitspreken maar reken maar dat ?ie nog wel rancuneus is dat ADO met hun gekonkel hem een kampioenschap en promotie hebben gekost. (Waarom we geen schaal kregen snap ik ook nog steeds niet).

Zou mooi zijn als we dat dit seizoen een beetje recht te zetten door te promoveren ten koste van ADO.

Lore

Citaat van: Arno A op maart 13, 2025, 09:06:42
Het zou heel mooi zijn om deze pot te winnen. Daarna de serie Graafschap tm Vitesse 10 punten. Dan kan je bij winst op ADO promoveren. MVV wordt dan een feestwedstrijd. Je moet het niet  op de laatste speeldag laten aankomen. Dat lukte in Rotterdam ooit wel maar toch. Mocht het op de laatste wedstrijd nodig zijn, heb je het voordeel dat je thuis speelt. ADO en Excelsior spelen uit, en Dordrecht speelt thuis tegen Volendam.

ADO moet promoveren dit jaar. Die zitten in het laatste seizoen van hun driejarenplan . Ze hebben  meende ik verleden seizoen al heel veel geld uitgegeven. Nu hebben ze ook een begroting van ongeveer 15 mln. Dus als het nu niet lukt dan stort het misschien ook weer in elkaar. Dus hoe goed gaan ze met deze druk om? De trainer weet ook, als het nu niet lukt dan kan hij ook vertrekken.

Alles hangt natuurlijk af van de uitkomst, maar laat het maar aankomen op de laatste speelronde. Prachtig, dan wordt iedereen hier helemaal gek! Natuurlijk kunnen wij rekenen wat wij willen, maar wij moeten gewoon de volgende wedstrijd winnen, anders eindigen wij als excelsior en Dordrecht

fred

Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2025, 09:11:54

Zou mooi zijn als we dat dit seizoen een beetje recht te zetten door te promoveren ten koste van ADO.

Doe maar in den haag dan ook  |:)

papier

Citaat van: Galdiano op maart 12, 2025, 21:11:37
Die club had niet meer mogen bestaan. Het zou zwaar onterecht zijn als ze met een periode zouden promoveren.

Gelukkig werkt de wereld niet zo. Dan hadden wij en vele andere clubs ook al opgedoekt kunnen zijn. Het is goed dat voor supporters als wij en die van Vitesse er iets breder wordt gekeken door de bond. Wat niet wegneemt dat we best mogen verwachten van bestuurders dat zij geen idiote risico's nemen. Laat ze vrijdag maar lekker winnen tegen ADO en het zou best leuk voor ze zijn om in ieder geval te spelen voor de periode. Uiteindelijk zijn ze toch niet goed genoeg om te promoveren dus dat zal ook wel niet gebeuren.

michello

Citaat van: Lore op maart 13, 2025, 09:31:45
Alles hangt natuurlijk af van de uitkomst, maar laat het maar aankomen op de laatste speelronde. Prachtig, dan wordt iedereen hier helemaal gek! Natuurlijk kunnen wij rekenen wat wij willen, maar wij moeten gewoon de volgende wedstrijd winnen, anders eindigen wij als excelsior en Dordrecht

We zijn nog nooit gepromoveerd in eigen stadion (
ik reken coronajaar dan niet mee, omdat het stadion leeg was) of kampioen  geworden. Zou toch fantastisch zijn als dit nu in het eerste jaar in het nieuwe stadion wel zou lukken. 

D-to-f

Bang voor Cambuur supporters in de thuisvakken!

Losse kaartverkoop SC Cambuur-thuis uitsluitend via receptie Kras Stadion

De verkoop van losse toegangskaarten voor het duel FC Volendam ? SC Cambuur start maandag 10 maart vanaf 10:00 uur en vindt uitsluitend plaats via de receptie van het Kras Stadion. Er geldt voor dit duel een aanscherping op de kaartverkoop, waardoor het niet mogelijk is om online tickets aan te schaffen. Er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar voor de losse verkoop.

nee,wel?

Citaat van: fred op maart 13, 2025, 09:35:43

ja leuk en dan heel midden noord voor ut uutvak :y :zweep :zweep

Poetser

Citaat van: fred op maart 13, 2025, 09:35:43

Stel h?.. dat ADO die van ons zou verliezen en wij promoveren en hun niet.. ik weet niet of ik dan wel zo graag in dat uitvak zou willen staan eigenlijk.  :_schater

fred

michello

In dat geval mogen we nog 2 uren een feestje vieren in het uitvak, voordat we weg kunnen.  :proost

Poetser

Citaat van: fred op maart 13, 2025, 16:43:44
Lekker toch beetje spanning.

Ja, spanning is leuk. Excelsior taferelen niet  :_spank

Ik zou m'n zoon in ieder geval w?l thuis laten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Poetser op maart 13, 2025, 16:51:34
Ja, spanning is leuk. Excelsior taferelen niet  :_spank

Ik zou m'n zoon in ieder geval w?l thuis laten.

Wat zijn Excelsior taferelen
Henk, held, bedankt