Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 4 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ

Cambuur - VVV vrijdag 28 feb. 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 24, 2025, 22:23:04

Vorige topic - Volgende topic

Beul B

Als je vorige week ziet hoe ver Feijenoord komt met strijd en veel inzet tegen Milan.
Als je vorige week ziet hoe ver PSV komt met strijd en veel inzet tegen Juventus.
Als je vorige week ziet hoe ver Ajax met tien komt tegen de belgen met strijd en veel inzet.
Als je gisteren zag hoe ver Go Ahead  tegen PSV komt met strijd en veel inzet.

Waarom laat Cambuur dat niet in de thuiswedstrijden dit jaar? Ik snap het niet. De TS en de spelers moeten toch iets van deze vier wedstrijden hebben meegekregen? Lever passie en strijd, je krijgt het publiek dan ook weer mee, dan moet het toch goed komen.

Huizen

Citaat van: Beul B op februari 27, 2025, 09:40:31
Als je vorige week ziet hoe ver Feijenoord komt met strijd en veel inzet tegen Milan.
Als je vorige week ziet hoe ver PSV komt met strijd en veel inzet tegen Juventus.
Als je vorige week ziet hoe ver Ajax met tien komt tegen de belgen met strijd en veel inzet.
Als je gisteren zag hoe ver Go Ahead  tegen PSV komt met strijd en veel inzet.

Waarom laat Cambuur dat niet in de thuiswedstrijden dit jaar? Ik snap het niet. De TS en de spelers moeten toch iets van deze vier wedstrijden hebben meegekregen? Lever passie en strijd, je krijgt het publiek dan ook weer mee, dan moet het toch goed komen.

Wat mij betreft HET punt van dit seizoen. Daardoor is de swung in het nieuwe stadion er ook nog niet. Het kolkende Cambuur stadion moet terug komen en dat moeten de spelers ook eens gaan inzien.

|:)

PePe

Ik hoop dat er morgen voldoende drang is om de wedstrijd te willen winnen!!

Stiens

Komt omdat wij strijders in het team missen.

Jansen, fantastische keeper maar ziet eruit als de ideale schoonzoon.
In de verdediging hebben we alleen Nieling die er als een strijder uitziet en dit soms laat zien. Laat ik v Mullem maar niet eens benoemen. Ottessen, Poll zelfde laken en pak. Ideale schoonzonen. Als Gabi er straks weer bij komt zou dit al enorm schelen.

Op het middenveld vooral jongens die het voetballend willen oplossen. Niks mis mee, maar soms is er ook een type Makrini, Yuri Rose nodig die eens een kegel uitdeelt of iemand doormidden zaagt als het moet. Dan krijg je het publiek achter je en sleep je je team daarin mee.

In de voorhoede zou Hilterman deze rol op zich kunnen nemen.

SCC

Misschien eens wat meer (logische) vastigheid. Laat Poll bijv eens 5 wedstrijden staan, die begon steeds beter en moet er weer vanaf.
Kieftenbeld is tenminste iemand die het simpel houdt, waardoor de creatievere spelers beter tot hun recht komen.
Nartey: een van de weinige spelers die nog kort kan wegdraaien. En ja, het oogt flegmatiek, maar had hij bij Jong Ajax gespeeld en Bounida geheten, dan hadden we hem bewierookt.
Pauwels inderdaad 0 rendement momenteel, maar toch moet je hem opstellen en vrijuit laten spelen. Heel Amsterdam zweert bij die Faberski, die werd pas wat gevaarlijk toen Gabi bij hem stond omdat die met zijn verkeerde voet moest verdedigen. Gabi heb je ook nodig qua strijd, maar je zag direct wel dat die nog ritme mist en veel te druistig is en verkeerd gepositioneerd staat (verdedigend). Maar die compenseert dat in ieder geval met inzet.
Nieling: die schakelt verschrikkelijk traag om en klapt er zelden ?cht in. We mogen wel massaal van Mullem afzeiken, maar ik heb even de laatste 3 wedstrijden erbij gepakt: die durft vaker een middenvelder in te spelen dan Nieling. Dus hier speelt beeldvorming een rol (ook bij mij, eerlijk is eerlijk).

Rolke moet niet op 9, maar zou ik wel graag om Hilterman heen zien. Hilterman: die ziet denk ik zelf ook wel dat hij voetballend nu nog te kort komt (want eigenlijk niets gewonnen van die 2 CV's van Ajax), dus die (over)compenseert dat met strijd. En dat is wel wat we nu moeten hebben!
Al Haft: wat is er met hem gebeurt?

middenveld is wel lastig qua invulling voor de ts: Diemers onbetwist
Dan blijven er 2 over. Souren wordt steeds beter, maar een Kieftenbeld laat anderen beter spelen. Imo moet een Nartey of Rolke sowieso spelen naast Diemers.
Voor de balans zeg ik dan Kieftenbeld, maar met het oog op lange termijn zeg ik Souren......lastig.

sunderland

Ik vond het heerlijk om te zien dat Gabi ( in jou ogen te druistig was) ipv in het keurslijf dingen uit te voeren. Daar ben ik helemaal klaar mee. Iedereen in het keurslijf terwijl ze veel beter kunnen. Je kunt ook simpel denken, als Gabi 2 x gaat en gevaarlijk word gaat zijn tegenstander echt niet meer bij hem weg en gaat dus ook niet meer over hem heen.
Die simpele gedachte mis ik zo, Sandor kon dat zo mooi uitleggen

sunderland

fred

ga maar uit van diemers terug en de rest hetzelfde.
Want: we spelen thuis voor 12000 man en durven niet met het mes tussen de tanden te spelen.

Huizen

Citaat van: Stiens op februari 27, 2025, 10:16:33
Komt omdat wij strijders in het team missen.

Jansen, fantastische keeper maar ziet eruit als de ideale schoonzoon.
In de verdediging hebben we alleen Nieling die er als een strijder uitziet en dit soms laat zien. Laat ik v Mullem maar niet eens benoemen. Ottessen, Poll zelfde laken en pak. Ideale schoonzonen. Als Gabi er straks weer bij komt zou dit al enorm schelen.

Op het middenveld vooral jongens die het voetballend willen oplossen. Niks mis mee, maar soms is er ook een type Makrini, Yuri Rose nodig die eens een kegel uitdeelt of iemand doormidden zaagt als het moet. Dan krijg je het publiek achter je en sleep je je team daarin mee.

In de voorhoede zou Hilterman deze rol op zich kunnen nemen.

Helemaal mee eens  _O_

Ik dacht na vertrek van Osch, Tol, Smand, Bergsma, vd Meer en El Hilali dat er meer power terug zou komen maar dat valt enorm tegen. Kallon, Bangura, Paulissen, Uldrikis, Breij waren ook jongens met veel meer uitstraling en branie.

Alle hoop op Gabi en Hilterman. Dan heb je in ieder geval in elke linie 1 iemand met die uitstraling.

sunderland

Citaat van: Bussum op februari 27, 2025, 13:45:26
Helemaal mee eens  _O_

Ik dacht na vertrek van Osch, Tol, Smand, Bergsma, vd Meer en El Hilali dat er meer power terug zou komen maar dat valt enorm tegen. Kallon, Bangura, Paulissen, Uldrikis, Breij waren ook jongens met veel meer uitstraling en branie.

Alle hoop op Gabi en Hilterman. Dan heb je in ieder geval in elke linie 1 iemand met die uitstraling.
als je goed voetbalt dan krijg je automatisch ook uitstraling. Branie krijg je door durf en dat mis ik veel te veel. De spelers durven te weinig en als ze fouten maken moeten ze ernaast. Ik zou morgen Wiebe opstellen en tegen hem zeggen zoek op en ga er langs x op x. Als het niet lukt weer. Sneller is ie sowieso ( gaat het publiek waarderen en er vol achter)

michello

PePe

Cambuur moet een grotere wil hebben (om de wedstrijd te willen winnen) dan VVV.

NRG

Citaat van: Galdiano op februari 26, 2025, 22:45:58
Alles schuift in het midden in elkaar. Plus de trappen beneden staan aardig vol. Dan lijkt het niet vol, maar maximale capaciteit is wel aanwezig.

Daar heb ik dus echt mijn twijfels over. Het is aan de zijkanten wel heel erg leeg altijd.

Stiens

Citaat van: PePe op februari 27, 2025, 14:03:00
Cambuur moet een grotere wil hebben (om de wedstrijd te willen winnen) dan VVV.

Dat is nogal een open deur intrappen :proost Is het niet iedere wedstrijd zo dat je een grotere wil moet hebben om te winnen dan de tegenstander  |:)

Noordcambuur

Citaat van: NRG op februari 27, 2025, 14:33:30

Daar heb ik dus echt mijn twijfels over. Het is aan de zijkanten wel heel erg leeg altijd.
Noordtribune zit vol alleen de supporters schuiven allemaal naar binnen dan lijkt het leeg aan de zijkanten van de noordtribune.