Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

punkman

Citaat van: Dokkumer op september 05, 2013, 21:36:51
Nee na 20 jaar gaan ze het eindelijk toegeven :D

Moet toegeven, ze hebben het wel geprobeerd.  :y

jeff

Citaat van: Dokkumer op september 05, 2013, 21:24:43
Er wordt continu geroepen dat de uitkaart in de Eredivisie verplicht is. Twente heeft eind vorig jaar laten zien dat het ook anders kan http://www.fctwente.nl/blog/2012/12/uitwedstrijden-geen-uitkaart-meer-maar-scc-of-cc/
Zo is het bij de rest van de clubs met uikaarten http://jeffreyrietbroek.nl/uitkaart.pdf

denistel

Citaat van: weestwel op september 05, 2013, 21:16:40

Veel glorryhunters gezien en gesproken vandaag. "Voor het eerst mee met een interessante wedstrijd". "En dan ook nog met zovelen". "Dit word mijn eerste busreis naar een uitwedstrijd". "Spannend". Waren 1 van de veel gehoorde teksten. De rij voor het omwisselen/aanvragen van uitkaarten was lang *. Wat tot een extra opstopping leide. Waarom dit niet enkel en alleen bij de administratie te doen? Waarom bij uitwedstrijden niet het nummer van afgifte van de uitkaart hanteren voor het recht op kaarten. Waarom uitkaartverplichting bij een verplichte buscombi? Waarom een hogere prijs dan veel andere clubs voor uitwedstrijden betalen? Waarom krijgen kvC leden geen extra voorrang op kaarten? Is er geen vaste prijs mogelijk voor buscombikaarten? Waarom wordt de tweede supportersclub niet bij overleg betrokken. Etc. etc. Er is nog een lange, lange weg te gaan om het een beetje eredivisiewaardig te krijgen. En dan doel ik zeker niet op het spel. Want dat is tot nu toe wel in orde.  Aleen organisatorisch maak ik mij drukker dan vergaren van een nieuw stadion. De probleem met de achterban kunnen we zeker niet gebruiken.

je kon ook vanavond ff langs lopen was je binnen een minuut klaar geweest. :proostvoor de rest heb je wel gelijk

denistel

Citaat van: pvanbuijtene op september 05, 2013, 20:12:00
en wij gaan lekker naar de (uit)wedstrijd van het jaar  |:) |:)

nou die van zaterdag is amper te over treffen denk ik......

pvanbuijtene

Citaat van: denistel op september 05, 2013, 21:45:15
bij winst 100%

Eewal

Citaat van: denistel op september 05, 2013, 21:45:15

het enige wat ontbrak was het juichen om een doelpunt, voor de rest was dat inderdaad een heerlijk avondje..

denistel

ja dan wel .......mij zien ze er niet al1 auto combi,s en verder zoeken ze het maar uit.

denistel

Citaat van: Eewal op september 05, 2013, 21:48:56
het enige wat ontbrak was het juichen om een doelpunt, voor de rest was dat inderdaad een heerlijk avondje..

ja en lekkere vrijheid en dat zal in die boeren toko niet zo zijn en in die bussen oek niet,,,ben benieuwd waar de reis langs zal gaan

Eewal

Citaat van: denistel op september 05, 2013, 21:51:00
ja en lekkere vrijheid en dat zal in die boeren toko niet zo zijn en in die bussen oek niet,,,ben benieuwd waar de reis langs zal gaan

och jee.. denk je dat we ook nog omwegen gaan maken? vragen om problemen lijkt me..

dizzhead

Citaat van: jeff op september 05, 2013, 21:42:43
Zo is het bij de rest van de clubs met uikaarten http://jeffreyrietbroek.nl/uitkaart.pdf

Dit lezende, kan het zo zijn dat het een beleid is van de politie Frl.? Gezien het bij dkv soortgelijk is geregeld; die gaan de thermoskannetjes echt niet het veld op gooien lijkt me.

Ronald

Citaat van: Eewal op september 05, 2013, 21:52:36

och jee.. denk je dat we ook nog omwegen gaan maken? vragen om problemen lijkt me..

Eerst over de afsluitdijk, dan door naar lelystad, dan via utrecht richting zwolle. Dan bij meppel richting emmen via emmen naar drachten en van drachten binnendoor naar dat gat.

Mijn bron is my fucked up mind en   :proost  8P  :zweep

Eewal

Citaat van: Ronald op september 05, 2013, 21:56:56
Eerst over de afsluitdijk, dan door naar lelystad, dan via utrecht richting zwolle. Dan bij meppel richting emmen via emmen naar drachten en van drachten binnendoor naar dat gat.

Mijn bron is my fucked up mind en   :proost  8P  :zweep

dan snap ik die 32,50 wel ;)

Ronald

Citaat van: Eewal op september 05, 2013, 21:57:50
dan snap ik die 32,50 wel ;)

Dan valt die 32.50 nog mee bedoel je  8P

denistel

Citaat van: Eewal op september 05, 2013, 21:52:36

zal mee vallen laatste keer dat ik in sun bus zat was naar zwolle daar gingen ze eerst een route van 20 minuten rijden
door de stad...nou daar zit ik niet op te wachten.

auto combi zoals zaterdag was gewoon prettig geregeld.

weestwel

Citaat van: denistel op september 05, 2013, 21:51:00

Het is maar een half uur. Dan ben ik nog lang niet nuchter.