Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

29september: dkv - cambuur

Gestart door pvanbuijtene, juni 13, 2013, 08:57:45

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op september 06, 2013, 09:55:23
Ik kom sinds 1979 bij Cambuur, voor degenen die al sinds 1964 komen ben ik ook een gloryhunter :devil  l0l

Bistou al su oud juh
Area 58

dizzhead

Citaat van: Galdiano op september 06, 2013, 09:55:34
Noem jij eens de definitie van "harde kern"
En wat beschouw je daar onder? Fanatieke aanhang? Hooligans? Supporters die al 30/40 jaar bij de club komen?

En wat beschouw je onder "gloryhunter"?

Heel benieuwd wat je reactie zal zijn! Of is deze vraagstelling boven je niveau en kun je alleen maar azijnpissen, zeuren en zeiken?

l8l

Als je bij succes aanhaakt ben je in mijn ogen niet meteen een gloryhunter, tenzij je in mindere tijden gelijk weer afhaakt. Definitie van 'harde kern' zou ik je niet durven geven. Ik heb altijd het idee dat dat 'harde' zou slaan op de agressie die wordt gebruikt rond wedstrijden.

Ik zou veel supporters meer tot de fanatieke aanhang willen rekenen (90minuten staan, schreeuwen en supporteren)

Maarja, dat is slechts mijn interpretatie van de begrippen.

Yellow Army

Harde kern = supporters die in goede tijden, maar vooral in slechte tijden hun club blijven supporteren
Area 58

dizzhead

Citaat van: Yellow Army op september 06, 2013, 10:05:33
Harde kern = supporters die in goede tijden, maar vooral in slechte tijden hun club blijven supporteren
Lijkt me ook een prima definitie. Echter heb ik (door de media) het gevoel dat het begrip toch vaker met hooligans wordt geassocieerd dan met hondstrouwe supporters die geen kwaad in de zin hebben.

Yellow Army

Die nuance kent de media helaas niet nee. Als lid van de harde kern en/of fanatieke aanhang ben je automatisch hooligan in hun ogen.
Area 58

pvanbuijtene

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op september 06, 2013, 10:00:53
Bistou al su oud juh

Nee 6 jaar ouwer :devil
Mien seun is oek een gloryhunter. Is teugen NAK foor ut eerst weest 8P

Dokkumer

Citaat van: Southman op september 06, 2013, 01:44:11
OA:
5 septimber, 2013 - 23:05 - 
By de noardlike fuotbalderby tusken Sportklup Hearrenfean en SC Cambuur wurde ekstra maatregels naam om foar te kommen dat der supporters fan Cambuur tusken it Hearrenfeanpublyk telâne komme. It risiko derop is benammen grut by sponsors dy't minsken fan bûten meinimme.

It is ien fan de maatregels dy't gemeente, plysje en klups no al ôfpraten hawwe. Ek is ôfpraten dat de supporters fan Cambuur gebrûk meitsje moatte fan de buskomby. It is foar it earst yn 13 jier dat de Fryske twastriid op it programma stiet.

Tongersdeitemiddei wie der yn Ljouwert in massale tarin op de kaartferkeap foar de wedstriid. Al tûzen fan de tolvehûndert kaartsjes gongen oer de toanbank.

incl geluidsfragment met burgemeester van dkv
http://www.omropfryslan.nl/nijs/ekstra-maatregels-fryske-derby
Gelukkig wudt nieuw nooit dus waarskienluk niet kontroleerd :devil

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op september 06, 2013, 10:26:02
Gelukkig wudt nieuw nooit dus waarskienluk niet kontroleerd :devil

Nee maar als daar ineens 3 man zitten ipv 2 is dat wel zeer verdacht natuurlijk
Area 58

pvanbuijtene

In de lc een stukj over dat we met 26bussen naar dkv gaan... met daarnaast een tekst met titel : jacht op herten kan van start 8P

dit is mien club

Mensen die niet de definitie van "harde kern" begrijpen raad ik aan het op google op te zoeken!!!

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: pvanbuijtene op september 06, 2013, 10:32:26
In de lc een stukj over dat we met 26bussen naar dkv gaan... met daarnaast een tekst met titel : jacht op herten kan van start 8P

Hahaha we gaan het mee maken
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op september 06, 2013, 10:29:04
Nee maar als daar ineens 3 man zitten ipv 2 is dat wel zeer verdacht natuurlijk
Dan is het heel snel iemand alleen :devil

de 12e man

Citaat van: Len Cantello op september 05, 2013, 16:16:08
Ik stap liever zo lam als een aap uit.......

Kaart is ook binnen. Met dank aan De Twaalfde Man. Klasse, maatje!
:proost :proost

Graag gedaan Len! Neem jij de  :grolsch mee?

dit is mien club

Heeft cambuur Culture al 500 bivak mutsen besteld?