Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

09-08-2013: Roda JC - Cambuur

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:02:46

Vorige topic - Volgende topic

drg

Was het op een zaterdag zou er zeker een paar honderd gaan maar dit is gewoon belachelijk, welke klootviool bedenkt nou dat je de verste wedstrijd maar effe op een vrijdag doet, kunnen ze niet even met verstand nadenken wat logisch is?

EastSide058

Ik ga er niet heen, het is echt veel te ver. Ik hoop dat Lodeweges Hemmen en Lukoki in de basis doet. Ik verwacht dat roda vol op de aanval gaat spelen omdat ze na die wedstrijd tegen 020 geen punten hebben gepakt. We moeten het gewoon slim spelen en rjc niet teveel laten voetballen en zelf de vrije ruimtes gebruiken. Met Lukoki moet dat zeker lukken  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

speculeter

En die demouge goed in de gaten houden!
Of is die nog geblesseerd?

Cambuur123

Op hoeveel staat de teller? Iemand enig idee?

Galdiano

Citaat van: Cambuur123 op augustus 05, 2013, 19:20:26
Op hoeveel staat de teller? Iemand enig idee?

Nee! Cambuur en communicatie, ze leren het nooit!  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2013, 19:32:34

We kunnen/moeten Pama een hoop verwijten, maar daar was die man wel erg sterk in.
In Henk en Sandor we trust

Roofvogel

Ik weet niet wie de foto van die wiedemeijer heeft geplaatst en daarbij heeft geroepen dat hij de pot fluit want meneer Kevin Blom gaat deze pot fluiten.

jamesbond

denistel

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2013, 19:32:34

wat dan mutte ze een uitteller maken??? 20 25 of 30 maakt het wat uit???

drg

Tellers zijn zo zinloos, alsof men pas meer gemotiveerd is om te gaan als ze zien dat anderen ook gaan. Ga gewoon als je wil gaan en anders niet toch?

denistel

Citaat van: drg op augustus 05, 2013, 18:45:02
Was het op een zaterdag zou er zeker een paar honderd gaan maar dit is gewoon belachelijk, welke klootviool bedenkt nou dat je de verste wedstrijd maar effe op een vrijdag doet, kunnen ze niet even met verstand nadenken wat logisch is?

vrijdag avond wedstrijden niet meer dan 100 km uit elkaar,,,20.45 wedstrijd op zaterdag ook clubs zie dichter bij elkaar zitten
zelfde geld voor 12.30 en 16.30 uur op zondag.

afgelopen zondag cambuur-nac als 1e partij terwijl Vitesse-Heracles en utreg-eagles om half 3 zijn terwijl die dichter
bij elkaar liggen.kun je wel zeggen het is muggeziften voor mij is het gewoon logisch nadenken en de supporters
een beetje tegemoet komen maar daar hebben ze blijkbaar schijt aan in zeist.

dat wij op vrijdagavond naar Kerkrade moeten is m.i.  omdat ze gewoon geen 250 man of zo naar limburg willen hebben.

Vanuit Helmond

Ik ga niet naar die Bedoeïenentent in Duitsland.

wiekie1969

We gaan gewoon winnen daar hoor, 1-2. Paco en Hemmen. Ritzmaier valt in de 2e helft, Lukoki man of the match.

Cambuur058

Citaat van: peter op augustus 05, 2013, 19:13:05
En die demouge goed in de gaten houden!
Of is die nog geblesseerd?
die kan niet mee doen

ik hoop op een overwinning maar met een punt zou ik al tevreden zijn, oek grappig dat we bovenaanstaan als we winnen :P

Dokkumer

Hmmm, van de 7 keer dat we naar Duitsland af mochten reizen wisten we nog nooit te winnen. 2 gelijke spelletjes (1-1) en dan heb ik de PO meegerekend.
Meest voorkomende uitslag in Sterfrade, 3-2 (3x), verder 1-1 (2x), 3-1 en 1-0

Dus de hoogste tijd om historie te schrijven....

0-1 Schokker!