Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

09-08-2013: Roda JC - Cambuur

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:02:46

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

Citaat van: Galdiano op augustus 08, 2013, 12:18:34
Wissels staan nu al vast!  :zucht

Feldballe-Schokker
Bakker-Ritzmaier
Barto-Hemmen

Ritzmaier snap ik nog dat hij niet begint, maar waarom Van Moorsel er niet in ipv Bakker.
En laten we het maar niet over Hemmen en Schokker hebben.
Speelden beide uitstekend, zondag!

Dijkstra speelt echt geen 90 minuten hoor op dit niveau , dan scheurt hij alles af !

sk13

Feldballe eruit en oepie oppe 10. Gewoon met 2 spitsen spelen en oepie er vlak achter.dan hod je 4man achterin en verstevig je het middenveld. Mettun steekpass op bijv lukoki kan je er dan razendsnel uitkomen.

Sakas

Laten we hopen dat Lodeweges bij iedereen zand in de ogen strooit en morgen met een andere opstelling aankomt

Nienhuis
Droste, Leeuwin, V/d Laan, Bijker
Makrini, V Moorsel, Bakker
Schokker, Hemmen, Lukoki

:0= afslachten die duitsers!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

dizzhead

Dat we voor Barto niet warm lopen begrijp ik. Maar om Hemmen nu als de oplossing te zien.... Hemmen liep afgelopen zondag ook geen meter te veel; liet de ballen rond de zestien stuiteren zodat NAC rustig weer kon gaan opbouwen, kwam totaal geen druk en energie uit z'n lijf. Wat dat betreft begrijp ik de keuze voor Barto wel, die liep er tenminste nog volop voor.

Unknown

Citaat van: dizzhead op augustus 08, 2013, 12:58:10
Dat we voor Barto niet warm lopen begrijp ik. Maar om Hemmen nu als de oplossing te zien.... Hemmen liep afgelopen zondag ook geen meter te veel; liet de ballen rond de zestien stuiteren zodat NAC rustig weer kon gaan opbouwen, kwam totaal geen druk en energie uit z'n lijf. Wat dat betreft begrijp ik de keuze voor Barto wel, die liep er tenminste nog volop voor.

Ik vond Hemmen stukken beter ivm Barto vorige week.

renaldo

Kom op zeg! Hemmen won alle luchtduels, en was niet van de bal af te krijgen! Goed aanspeelpunt! Ik heb zeker naar een andere wedstrijd gekeken!
  :?

dizzhead

Citaat van: renaldo op augustus 08, 2013, 13:04:29
Kom op zeg! Hemmen won alle luchtduels, en was niet van de bal af te krijgen! Goed aanspeelpunt! Ik heb zeker naar een andere wedstrijd gekeken!
  :?

Klopt, maar vanaf noord gezien heb ik toch wel een paar ballen zien stuiteren waar Hemmen naar stond te kijken. Ik irriteer me er aan als dan vervolgens de verdediger (die bij Hemmen stond) die bal vervolgens oppikt en Hemmen nog steeds op het zelfde plekkie staat.

speculeter

Dit is een verdedigende opstelling
jammer....ga nou gewoon van je eigen
kracht uit.

Lore

Citaat van: peter op augustus 08, 2013, 13:08:47
Dit is een verdedigende opstelling
jammer....ga nou gewoon van je eigen
kracht uit.

Lekker op de aanval uit bij Roda?

dizzhead

Citaat van: Lore op augustus 08, 2013, 13:12:56
Lekker op de aanval uit bij Roda?

_O_ Inderdaad. We moeten onszelf nu niet ineens gaan overschatten. Dat er toch 4-3-3 gespeeld wordt stemt mij al tevreden, dat je dan kiest voor een wat fysiek middenveld tegen Roda kan ik alleen maar begrijpen.

speculeter

Ik zeg niet op de aanval....
maar iets aanvallender mag wel ja!

Lore

Citaat van: peter op augustus 08, 2013, 13:18:54
Ik zeg niet op de aanval....
maar iets aanvallender mag wel ja!

Thuis fris voetbal en uit punten sprokkelen. Ik heb wel vertrouwen in de TS

sccer1986

Er word gewoon per wedstrijd gekeken welke spelers je nodig hebt.
Ik zie het wel goed komen met deze opstelling,vanochtend op de training was te zien dat ze wel druk wouden zetten.
Lukoki op rechts vanwege het vele opkomen van van peppen.
Makrini voor balans op het middenveld twee lopers Donald en Flederus moeten afgestopt worden,ik zie daar het meeste gevaar weg komen.

Lore

Citaat van: sccer1986 op augustus 08, 2013, 13:31:03
Er word gewoon per wedstrijd gekeken welke spelers je nodig hebt.
Ik zie het wel goed komen met deze opstelling,vanochtend op de training was te zien dat ze wel druk wouden zetten.
Lukoki op rechts vanwege het vele opkomen van van peppen.
Makrini voor balans op het middenveld twee lopers Donald en Flederus moeten afgestopt worden,ik zie daar het meeste gevaar weg komen.

Ik verwacht ook een kadootje van de scheidsrechter voor ons. De hebben wij nog wel te goed daar!

Dokkumer

Citaat van: Lore op augustus 08, 2013, 13:32:46
Ik verwacht ook een kadootje van de scheidsrechter voor ons. De hebben wij nog wel te goed daar!
:_schater
Werkte dat maar zo :P