Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 5
  • Total: 5
5 gasten, 0 leden

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: papier op augustus 08, 2025, 20:41:56
Daan Visser kan het ook niet belopen, heeft natuurlijk ivm zijn blessure bijna niets meegedaan in de voorbereiding. Echt wel zuur dat zowel Nartey als R?lke dan niet fit genoeg zijn.
Had Balk er neer gezet en henstra op de buiten

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 20:44:57
Hier kun je de spits de schuld niet van geven heeft precies 0 ballen gehad

Oh nee, zo bedoel ik em ook niet. De verbinding tussen midden en voor is er gewoon niet. Iemand die het spel verdeelt hoger op het veld.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CambuurAmersfoort

Wat een drama...echt helemaal niks zit erin.
Enige lichtpuntje is Sjostrand. Daar zit wel lekker voetbal in.
Verder echt om te janken, terwijl nagenoeg de selectie al een aardige tijd samenspeelt...

CambuurArnhem

Ach, alsof dat Dordrecht zo geweldig speelt. Het is gewoon geen beste wedstrijd tot nu toe.

R058

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 20:43:52
De voorbereiding wordt moeiteloos doorgetrokken tot in de competitie geen beleving, geen diepgang balletje breed balletje terug pff
Dat is het erge. Geen diepteloopacties geen intensiteit. Je zou toch hopen dat dat er wel inzit in de competitie, maar nee. Eerste fase opbouw loopt nog prima met vooral Galvez die aan de bal echt heel goed is. De fase erna doen ze maar wat en staat iedereen stil. Dat mag na vorig seizoen er toch wel eens inzitten, maar de technische staf krijgt het niet voor elkaar.
Vind verder vooral Balk, Visser en Amofa niet goed.

Scc0511

Schop hier waarschijnlijk veel lui tegen de schenen maar ben bang dat we te lang met Henk de Jong door zijn gegaan. Ondanks dat een eventuele vervanger het hier ook lastig gaat hebben. Ik zie al zo'n 2.5 jaar weinig vooruitgang in het team helaas. Tactisch is hij m.i. makkelijk te overtreffen.

oost

Het grote probleem is en blijft het middenveld.
Daar klopt helemaal niks van. Op rechts (balk)  is gewoon te matig, Ik heb vaker gezegd dat ze hem als 9 moeten zien maar ze luisteren niet :devil.
Hopelijk een betere 2e helft want dit is gewoon echt niet goed.

Trainert!

Het is echr bedroevend. Liever aanvallend ten onder, dan dit slaapverwekkende spel.
Je wordt moedeloos als supporter van het van te voren indekken... en des cambuurs het ook weer uit handen geeft zoals verwacht

oost

Citaat van: Scc0511 op augustus 08, 2025, 20:49:59
Schop hier waarschijnlijk veel lui tegen de schenen maar ben bang dat we te lang met Henk de Jong door zijn gegaan. Ondanks dat een eventuele vervanger het hier ook lastig gaat hebben. Ik zie al zo'n 2.5 jaar weinig vooruitgang in het team helaas. Tactisch is hij m.i. makkelijk te overtreffen.

Tsja welke trainer zou je hier dan willen zien die ook haalbaar is ?

Nee ik denk dat Henk nog steeds de juiste man is, maar er mag in elke linie wel wat bij. Hopelijk dat van der Sande het verschil weet te maken

sunderland

het is allemaal zo doorzichtig. Daan Visser heeft die mee gedaan?

sunderland

We hebben nog een helft!!! Slechter kan het bijna niet. 0 kansen

Noordcambuur

klopt helemaal er is ??n verantwoordelijk en dat is Henk.
Henk moet eens af van dat geknuffel en verdom pak je spelers een keer aan.
Knuffelbeer HENK :_schater
Wat heeft hij gisteren verteld we moer vol tegenaan :_schater

michello

Amofa, Galvez prima.. verder allemaal ondermaats. Basis moet op 4 plaatsen veranderen.

Specuveter

Dan maar op karakter aldus onze trainer.
Ik zie het niet....

papier

Henk is onderaan de streep wel derde geworden vorig seizoen. Niet altijd even fraai maar toch twee spelers met flinke winst kunnen transfereren in een seizoen. Gewoon boven verwachting maar beneden wat we altijd hopen. Rustig blijven. We beginnen het seizoen pas in september.