Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Bijzonder interview overigens van die nieuwe jongen van OF met Henk. Henk zit gelijk al op de kast.
Wat ik wel opvallend vind is dat Henk liever niet fitte spelers opstelt dan 2de keus fitte spelers.. hij blijft zich maar verschuilen achter fit dit en fit dat.

Bankzitter

Dat viel mij ook tegen van Henk. De fitte spelers waren ook niet bij de besten (Souren , Balk, Sj?STRAND, Mulders, Diemers) , bezetting middenveld klopte gewoon niet terwijl hij dat vooraf juist als de stabielste deel van het team benoemde.

Je kunt 2 dingen doen als spelers niet fit zijn en automatismen ontbreken:

- je past je aan en speelt anders (compacter) en met fitte spelers. Dan speel je puur vechtvoetbal met counters om resultaat.
- je kijkt naar de toekomst hoe je wil gaan spelen met zoveel mogelijk de beoogde basis en verzorgde dominate spel en accepteert dat dit nog niet lukt.

En als je de keuze voor het tweede maakt dan moet je achteraf niet zeuren  maar investeer je in de rest van de competitie

Tanjajeah

Citaat van: De Gast op augustus 09, 2025, 09:19:19
Bijzonder interview overigens van die nieuwe jongen van OF met Henk. Henk zit gelijk al op de kast.

Willem Vermeltfoort. Precies wat ik ook dacht. Ik vind zijn interviews tot nu toe erg matig, het is alsof hij een lijstje met vragen heeft bedacht en daar dan niet meer van afwijkt. Ook als het antwoord op die vraag al gegeven is. Moet wel zeggen dat ie durft, hij gaat er met gestrekt been in. Dat is dan wel weer goed natuurlijk, want het was zoals het was: een slecht Cambuur.

sunderland

Het enige wat goed was gisteren was dat ze voorin wel de bal afjaagden en dus druk erop kregen. ( vorig seizoen nooit) Vooral eerste helft heeft Dord wel 14 x de bal over de zijlijn getrapt door dat drukzetten. Binder deed dat vooral goed. Verder was het weer een waardeloze vertoning.
Laatste kwartier hebben ze er alles aangedaan maar die 75 min daarvoor om te janken

Cor

Citaat van: Tanjajeah op augustus 09, 2025, 09:41:17
Willem Vermeltfoort. Precies wat ik ook dacht. Ik vind zijn interviews tot nu toe erg matig, het is alsof hij een lijstje met vragen heeft bedacht en daar dan niet meer van afwijkt. Ook als het antwoord op die vraag al gegeven is. Moet wel zeggen dat ie durft, hij gaat er met gestrekt been in. Dat is dan wel weer goed natuurlijk, want het was zoals het was: een slecht Cambuur.

Een verademing t.o.v. GvT. Willem durft kritisch te zijn en huilt niet met de wolven in het bos mee. Dan toont de ware Henk zich.

michello

Klopt, zal moeten wennen en moet meer op gevoel zijn vragen stellen. Henk was vorig seizoen toen hij tegen Volendam interviewde ook al ge?rriteerd. Doordat hij nog weinig binding heeft zoals die andere journalisten stellen die dan weer niet te kritische vragen.

sunderland

hij heeft gewoon gelijk. Iedere x van die jaknikker vragen zijn ook niet leuk.
Niet fit is natuurlijk niet de reden van ons oersaaie en slechte voetbal en dat mag Henk ook wel eens inzien

AL

Allemaal leuk en aardig, maar Henk maakt elke keer onbegrijpelijke keuzes.
Dan kunnen we wel roepen dat Reinsma of iemand anders bepaalt  maar Henk is hoofdtrainer.

Dreet

Het ging meteen al mis in het begin van het interview. Die Vermeltfoort had geen enkel lichtpuntje gezien. Dat noem ik geen kritische vraag, maar gebrek aan realiteitszin. Na de rode kaart was Cambuur de betere ploeg en het had nog best een gelijkspel kunnen worden. En hij stelde meerdere keren dezelfde vraag over iets wat Henk vlak daarvoor al had uitgelegd. Dan zou ik ook ge?rriteerd worden. Idd, net alsof hij alles van een papiertje opleest en niet daarvan afwijkt.

Derkx R.H.

Citaat van: AL op augustus 09, 2025, 10:13:00
Allemaal leuk en aardig, maar Henk maakt elke keer onbegrijpelijke keuzes.
Dan kunnen we wel roepen dat Reinsma of iemand anders bepaalt  maar Henk is hoofdtrainer.
Ja dat willen bepaalde mensen ons doen geloven, maar ieder wel denkend mens weet dat het anders is. Jammer dat die mensen die dit beweren niet op Reinsma af stappen i.p.v. op het internet onzin roepen. En inderdaad Henk is baas en niemand anders...

Andy King

Ja, deze jongen moet nog veel leren. Hoe hij Balk gisteren in het verslag ook neerzette. En dat meerdere keren. Niet goed. Nog niet?

Harry L.

Citaat van: Dreet op augustus 09, 2025, 10:14:27
Het ging meteen al mis in het begin van het interview. Die Vermeltfoort had geen enkel lichtpuntje gezien. Dat noem ik geen kritische vraag, maar gebrek aan realiteitszin. Na de rode kaart was Cambuur de betere ploeg en het had nog best een gelijkspel kunnen worden. En hij stelde meerdere keren dezelfde vraag over iets wat Henk vlak daarvoor al had uitgelegd. Dan zou ik ook ge?rriteerd worden. Idd, net alsof hij alles van een papiertje opleest en niet daarvan afwijkt.

We beginnen al tijden slap, dus niets nieuws onder de zon. Het lukt Henk gewoon niet om daar iets aan te doen. Spelers worden ook niet beter onder hem. We zullen nu wel weer wekelijks zien dat er veel wisselingen zijn en dat het wel effe duurt voordat we met een ?vaste basis? spelen. Ik verwacht hetzelfde scenario als verleden jaar, veel puntverlies in de eerste fase en de rest hakken over de sloot werk.

Cor

Citaat van: Harry L. op augustus 09, 2025, 10:23:10
We beginnen al tijden slap, dus niets nieuws onder de zon. Het lukt Henk gewoon niet om daar iets aan te doen. Spelers worden ook niet beter onder hem. We zullen nu wel weer wekelijks zien dat er veel wisselingen zijn en dat het wel effe duurt voordat we met een ?vaste basis? spelen. Ik verwacht hetzelfde scenario als verleden jaar, veel puntverlies in de eerste fase en de rest hakken over de sloot werk.

plus, niet onbelangrijk, voetbal dat niet om aan te gluren is. Kunnen de kenners Lambooij weer de schuld geven.

Specuveter

Het is natuurlijk wel bijzonder dat je vorig seizoen je de Competitie vergooit in de eerste 6 ? 7 wedstrijden omdat je geen spits hebt
En nu komt Henk met het verhaal dat je verliest omdat je geen fitte spelers hebt
Leren wij dan niks?

Galdiano

Henk moet eens leren de beste spelers van het moment op te stellen.

Als je niet fit bent speel je niet. De jongens van O21 gaan als de brandweer.
Die zijn beter dan een half fitte speler.

Afgelopen seizoen hebben de jonge jongens ook te weinig kansen gekregen. Zet Henstra en Kooistra er gewoon eens in.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets