Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 5
  • Total: 5
5 gasten, 0 leden

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Specuveter op augustus 06, 2025, 16:31:14
Amofa start in de basis.
Vd Sande is er ws volgende week alweer bij.
mooi dat die begint, erg belangrijk

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op augustus 06, 2025, 16:31:14
Amofa start in de basis.
Vd Sande is er ws volgende week alweer bij.
Dit zal niet zonder pijnstillers gaan...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat een gedoe met die uitkaart, maar is nu net op tijd gelukt, morgen toch maar die kant op.

Alle loyalty points worden naar boven afgerond, behalve boven de 100... ben opeens 30 tot 40 punten kwijt  :_schater
Henk, held, bedankt

michello

Wedstrijd live te zien op het open net Starchannel.

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 07, 2025, 10:31:49
Wat een gedoe met die uitkaart, maar is nu net op tijd gelukt, morgen toch maar die kant op.

Alle loyalty points worden naar boven afgerond, behalve boven de 100... ben opeens 30 tot 40 punten kwijt  :_schater

Daar zou ik nog een mailtje achteraan sturen. Goed dat je erbij bent! Ik zal maar starchannel erbij pakken.

michello

Nartey geblesseerd.. Balk weer op die positie? R?lke fit genoeg?

Derkx R.H.

Zo maar beginnen morgen, is mijn gedachte...

Sonnema

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 07, 2025, 10:30:10
Dit zal niet zonder pijnstillers gaan...

Denk dat het hooguit een helft zal zijn, is nog niet fit. Rolke trainde volop mee en zie ik wel als vervanger van de wederom geblesseerde Nartey. Dat enkeltje van hem is niet zo best.
Vd Sande kan nog wel eens 3 weken duren, wat ik van de heren rond het trainingsveld begreep.
We gaan het zien morgen.

Derkx R.H.

Citaat van: Sonnema op augustus 07, 2025, 13:58:49
Denk dat het hooguit een helft zal zijn, is nog niet fit. Rolke trainde volop mee en zie ik wel als vervanger van de wederom geblesseerde Nartey. Dat enkeltje van hem is niet zo best.
Vd Sande kan nog wel eens 3 weken duren, wat ik van de heren rond het trainingsveld begreep.
We gaan het zien morgen.
Wat ik van hem en de medische staf begreep zit hij morgen al op de bank... Nartey is een paar weken eruit is de verwachting(van de zelfde medische staf)
Amofa kan een uur spelen en dan zal er een O21 speler zijn debuut moeten maken...of de ts heeft nog een troef in de hoge hoed zitten.

Sonnema

Mooie dat jij je bronnen vermeld, zullen sommige mensen erg blij mee zijn. :P ;) ;)

Derkx R.H.

Citaat van: Sonnema op augustus 07, 2025, 14:11:01
Mooie dat jij je bronnen vermeld, zullen sommige mensen erg blij mee zijn. :P ;) ;)
:D Werd niet bij gezegd dat ik het voor mezelf moest houden...dus in dit geval kan het :zweep

Oud Cambuur

Daan visser waarschijnlijk in de basis op de plaats van Nartey volgens Ploeg van de LC

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 07, 2025, 15:44:33
Daan visser waarschijnlijk in de basis op de plaats van Nartey volgens Ploeg van de LC
zet dan R?lke daar neer man. Die kan intensiteit leveren en lopen en heeft goed schot  :zucht

Stiens

R?lke is niet fit. Komt terug van een hamstringblessure en kan max 15 min. spelen.

Bankzitter

Daan Visser toch ook net terug van een blessure?
Wordt knokken morgen als je een resultaat wil wegslepen.
Intensiteit :)