Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Jamal Amofa

Gestart door Stiens, juni 18, 2025, 15:07:06

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2025, 07:46:12
3 grote fouten gemaakt, amateurniveau was dat (met alle respect)

eentje vond ik in ieder geval geen fout.
De inspeelpass op Diemers. Als je die goed analyseert, zie je dat op het moment dat hij kijkt en speelt er ruimte ligt. En is het wel een logische keuze. Een speler van MVV komt precies dan in de lijn van de pass en onderschept. Dat was geen fout, want je wil risico nemen. En als hij had gewacht was het moment over.

kapseltje

Citaat van: mark1989 op september 13, 2025, 15:03:21
eentje vond ik in ieder geval geen fout.
De inspeelpass op Diemers. Als je die goed analyseert, zie je dat op het moment dat hij kijkt en speelt er ruimte ligt. En is het wel een logische keuze. Een speler van MVV komt precies dan in de lijn van de pass en onderschept. Dat was geen fout, want je wil risico nemen. En als hij had gewacht was het moment over.

Dat had hij gewoonv erkeerd ingeschat. De bal op Daan Visser vond ik juist deels maar zijn fout. Visser stond aan de grond genageld en had die bal kunnen dan wel moeten hebben

The Prominence

Leuke statistiek die ik tegenkwam na het stemmen voor speler van de week.  |:)

Succesvolle passes
1   Jamal Amofa   
J. Amofa
600
2   Pascal Mulder   
P. Mulder
586
3   Billy van Duijl   
B. van Duijl
567
4   Raffael Behounek   
R. Behounek
547
5   Nick Twisk   
N. Twisk
526
6   Juho Kilo   
J. Kilo
526
7   Matteo Waem   
M. Waem
519
8   Rowan Besselink   
R. Besselink
506
9   Dario Van den Buijs   
D. Van den Buijs
459
10   Brian Koglin   
B. Koglin
458

Specuveter

En waar staat Diemers?

Johan-12

Citaat van: Leovardiascc op oktober 01, 2025, 10:34:33
Leuke statistiek die ik tegenkwam na het stemmen voor speler van de week.  |:)

Succesvolle passes
1   Jamal Amofa   
J. Amofa
600
2   Pascal Mulder   
P. Mulder
586
3   Billy van Duijl   
B. van Duijl
567
4   Raffael Behounek   
R. Behounek
547
5   Nick Twisk   
N. Twisk
526
6   Juho Kilo   
J. Kilo
526
7   Matteo Waem   
M. Waem
519
8   Rowan Besselink   
R. Besselink
506
9   Dario Van den Buijs   
D. Van den Buijs
459
10   Brian Koglin   
B. Koglin
458
Dat soort statistieken moeten ze per linie laten zien.
De verdedigers tikken bal naar de andere verdediger en weer terug. Zo weer een succesvolle passing  |:).

Per linie en verschil in vooruit of achteruit/breed. Dan krijg je re?el beeld.

Galdiano

Citaat van: Specuveter op oktober 01, 2025, 11:01:49
En waar staat Diemers?

Die ligt vast ergens op de grond.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Andy King

Prima verdediger voor Cambuur. Goed inzicht, gebruikt zijn lichaam goed, vaak goede inspeelpasses. Maar het lijkt wel of hij niet de hele wedstrijd zijn concentratie kan houden. Er sluipen dan slordigheden in zijn spel.

Specuveter

E?n Frank de Boertje dus.

SCC

Citaat van: Andy King op oktober 01, 2025, 12:19:18
Prima verdediger voor Cambuur. Goed inzicht, gebruikt zijn lichaam goed, vaak goede inspeelpasses. Maar het lijkt wel of hij niet de hele wedstrijd zijn concentratie kan houden. Er sluipen dan slordigheden in zijn spel.
Het is een topper, maar exact dit van Andy, dat heb ik ook bij hem: 2-3x per wedstrijd wordt hij wat nonchalant of gemakzuchtig. En hij moet niet de laatste 10 minuten nog een rush naar voren willen maken, maar het slot op de deur zijn. Zowel voor eventuele tegendoelpunten, maar ook vooral omdat hij juist dan geen blessures moet oplopen. Want hij moet zeker niet wegvallen, want het is wel echt een baas.

De Gast

Laat de tegenstander ook maar lekker scoren tegenwoordig.. zit er niet meer kort op of laat het helemaal maar gaan.

mark1989

Citaat van: De Gast op oktober 24, 2025, 22:13:33
Laat de tegenstander ook maar lekker scoren tegenwoordig.. zit er niet meer kort op of laat het helemaal maar gaan.

Komt ook omdat er teveel ruimte ligt tussen de defensie en middenveld. Daardoor moet hij vaak kiezen.
Het ziet er achterin niet solide uit. Maar ik denk dat dat ligt aan de organisatie en het positie kiezen van meerdere spelers. Je ziet dat Cambuur bij elk omschakel moment in de problemen kan komen. En dat gebeurde vooral na al die wissels.

zeewolde

Was gewoon schuldig aan de 3-2 en de 4-2

wiekie1969

Citaat van: zeewolde op oktober 25, 2025, 01:32:48
Was gewoon schuldig aan de 3-2 en de 4-2

Hij heeft toch niks om zich heen staan beste man. Wiebe is geen rechtsback. Berkhout loopt 95 minuten lang uit de positie en staat lucht te dekken en Galvez is voor de keutel te duur. Die is verschrikkelijk onverschillig. Aanpakken dat over het paard getilde jonkje.

Vlampiep

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 00:33:52
Komt ook omdat er teveel ruimte ligt tussen de defensie en middenveld. Daardoor moet hij vaak kiezen.
Het ziet er achterin niet solide uit. Maar ik denk dat dat ligt aan de organisatie en het positie kiezen van meerdere spelers. Je ziet dat Cambuur bij elk omschakel moment in de problemen kan komen. En dat gebeurde vooral na al die wissels.
Je benoemt hier het exacte probleem. Zo staan we met z'n allen weer met beide beentjes op de grond en weet de tegenstander inmiddels onze zwakte bloot te leggen.