Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 15, 2025, 22:18:32
Overigens Baoef ook uitstekend ondanks zijn leeftijd ook veel rustiger dan Berkhout

Ja, daar krijgt Berkhout zijn handen vol aan. Maar wat heerlijk als je zo jong bent als Baoef en dan amofa naast je hebt!

Lore

Citaat van: Destroyer op augustus 15, 2025, 22:26:03
Ik vind het nu al lekkerder staan dan vorig jaar hoor. Moet nog even i slijten maar positief gevoel. Nog even op scherp in de 16!

Ik weet het nog niet. Vorig seizoen aan de start cre?erden wij kansen je miste wij alles,  u vind ik dat wij nog erg weinig creeeren. Maar goed, eerst maar even wat wedstrijden afwachten

michello

Heerlijke goal, die hebben we vorig seizoen niet gezien.
Verder wel schrijnend dat je door fitheid maar geen vol druk op Oss kan krijgen. Je zag dat de opdracht was om niet vol gas te gaan spelen.
Gelukkig even wat langer de tijd om op te trainen. Misschien verstandig om woensdag een oefenpot te gaan spelen.

zeewolde

Centrale verdedigers _O_
Kian Visser _O_
Tony Rolke  _O_

En Balk hard gewerkt, maar er kwam weinig goeds vandaan.

Harry L.

Heel aardig in vergelijk met verleden week, heb me wel vermaakt. Ben alleen bang dat het met name voorin mager is. Zowel Binder als Visser erg matig, en over Balk ga ik het niet eens meer hebben.

Noordcambuur

We maken het ons weer heel moeilijk in de slotfase?.maar de punten zijn binnen  :thumbsup

R058

Ging echt prima vandaag. Veel beter dan vorige week. Centrale duo was top. Echt ontzettend knap van Baouf om binnen 2 dagen al zo goed te zijn. Ook lekker fel in de duels.
Daan Visser viel mij ook positief op als stofzuiger. Aan de bal ook goed.
Vond eigenlijk alleen Diemers en Balk niet goed.
Nu nog werken aan het uitspelen van de kansen, bezetting voor de goal en het drukzetten. Dan kan t een mooi seizoen worden.

Specuveter

Steeds net de laatste pass niet goed of niet goed genoeg uitgespeeld
Met nog ??n goede rechtsbuiten en vd Venne er bij heb je daar ook weer meer mogelijkheden.
Knap centrum achterin.
Amofa topper hoor.

michello

Citaat van: Specuveter op augustus 15, 2025, 22:55:30
Steeds net de laatste pass niet goed of niet goed genoeg uitgespeeld
Met nog ??n goede rechtsbuiten en vd Venne er bij heb je daar ook weer meer mogelijkheden.
Knap centrum achterin.
Amofa topper hoor.

Hij lijkt idd wel op Van de Venne :proost

mark1989

Amofa speelde geweldig. Aan de bal heel goed. Zonder bal goed. Verdedigend ijzersterk. Er werd echt verdedigd. Baouf heel goed. En Rik Mulder speelde ook erg goed.
Er ziy veel voetbal in dit team. Het was vandaag bij vlagen heel aardig. Mooie combinaties.

AL

1e 25 minuten prima. Goede goal.
Daarna werd het minder.
Amofa is een beest. Andere 3 achterin ook prima!
Daan Visser vond ik prima. Stevig erin en aan de bal ook goed.
Diemers zwakste aan onze kant. Voorin erg matig hoor..

De Gast

Het is nog wat moeilijk te peilen waar we staan. 1-0 is natuurlijk veel te matig tegen dit soort teams. Te weinig spelers die makkelijk de trekker kunnen overhalen zo lijkt het weer.
Heb wel genoten van de inzet van Yoram en Kian. Boef ook lekker begin. Balk weer stuntelend als vanouds op de rechtsbuiten.

Zolang er nog van alles kan en gaat gebeuren dit soort potjes maar snel vergeten.

nee,wel?

puntjes koesteren de rest mar weer snel vergete ut was nog geen henkie voetbal or whatever.....

Galdiano

VAN DER VEEN!  |:)

Wat speelde die weer goed.  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2025, 21:02:29
Binder moet meer ingespeeld worden. Doet het best aardig.

Hij lijkt een betere techniek te hebben dan ik in eerste instantie had verwacht. Ik vond het ook niet onaardig eigenlijk.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021