Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde, Poetser

50- jarig jubileum

Gestart door Ronnie tng, juni 13, 2013, 16:27:07

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2013, 19:36:32
Ben ik wel met je eens ronnie,maar ik denk dat als je naar gillingham of pak hem beet bristol rovers gaat je ook een onvergetelijk reisje gaat meemaken. Dat heeft imo niet zo heel veel met hull city zelf te maken

Ben ik met je eens. Alleen bijkomend voordeel is dat je geen risico loopt i.v.m. ellende tussen beide supportersgroepen. Ook een voordeel is dat het goed te bereiken is.  Daarbij kunnen beide supporters bij het bestuur aankloppen waardoor de kans op z'n oefenwedstrijd groter word.

Reisje naar Borkum was geweldig toen, er z'n mooi lang weekend van maken lijkt mij in ieder geval geweldig!

Clint

Ik neem aan dat als een club 50 jaar bestaat je een wedstrijd met een prachtige tegenstander in je eigen stadion wil hebben opdat zo veel mogelijk mensen dat kunnen mee maken.

Wat moet je dan naar Hull? Ik zou dat persoonlijk op een boot ook een geweldig reisje vinden, begrijp me niet verkeerd, maar voor het gros van de mensen zegt dat helemaal niks. 

John Hiatt

Misschien kan Cambuur eens trainingskamp in Engeland organiseren. Dan kun je er een mooi reisje van maken. Bij jubileum heb ik liever een wedstrijd tegen een aansprekende tegenstander in eigen stadion.

Ronnie tng

Citaat van: clint op juni 17, 2013, 07:25:55
Ik neem aan dat als een club 50 jaar bestaat je een wedstrijd met een prachtige tegenstander in je eigen stadion wil hebben opdat zo veel mogelijk mensen dat kunnen mee maken.

Wat moet je dan naar Hull? Ik zou dat persoonlijk op een boot ook een geweldig reisje vinden, begrijp me niet verkeerd, maar voor het gros van de mensen zegt dat helemaal niks.

Uiteraard, ik doelde meer op de voorbereiding. Maar je hebt gelijk, on topic weer!  8)

albert54

Citaat van: clint op juni 17, 2013, 07:25:55

:scc
Baksteen legt de ladder nog even hoger. Na het grote feest bij de Oldehove, kunnen we nu wel met Cambuur  EUROPA in als klapstuk voor het vijftigjarig bestaan van ons clubke. Je mutte doelen stellen seit Baksteen. Anders is ut allemaal su saai of niet dan.
w:)

papier

Nog precies een jaartje, gefeliciteerd allen

Dokkumer

Citaat van: papier op juni 19, 2013, 11:17:40
Nog precies een jaartje, gefeliciteerd allen

Gefeliciteerd met onze 49e verjaardag :proost

Vanuit Helmond

Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2013, 11:19:31
Mooi he een club die ter ere van mijn verjaardag opgericht is, ik ben gister 49 geworden.

Dokkumer

Citaat van: Vanuit Helmond op juni 19, 2013, 11:25:57
Mooi he een club die ter ere van mijn verjaardag opgericht is, ik ben gister 49 geworden.

:_schater
Jij kreeg gisteren de verlenging van Mo en Michiel al voor je verjaardag :devil

Vanuit Helmond

Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2013, 11:26:51
:_schater
Jij kreeg gisteren de verlenging van Mo en Michiel al voor je verjaardag :devil
Oh ja was ook een leuk cadeau.

Lwdscc

SCCornjum

Iedereen proficiat en tot zaterdag  :proost
Watching Football Is Not A Crime

666

Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2013, 11:19:31

Een leuke geste van de KNVB zou zijn dat we een niet al te moeilijke tegenstander kunnen krijgen net na onze 50ste verjaardag. Het verzoek is om PSV als 1e thuiswedstrijd naar Leeuwarden te laten komen om dit heugelijke moment op te leuken, aangezien ze in het seizoen 2013/2014 al 2x dik klop hebben gekregen van de lokale SC uit Leeuwarden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Citaat van: 666 op juni 19, 2013, 14:37:06
Een leuke geste van de KNVB zou zijn dat we een niet al te moeilijke tegenstander kunnen krijgen net na onze 50ste verjaardag. Het verzoek is om PSV als 1e thuiswedstrijd naar Leeuwarden te laten komen om dit heugelijke moment op te leuken, aangezien ze in het seizoen 2013/2014 al 2x dik klop hebben gekregen van de lokale SC uit Leeuwarden.

Gefeliciteerd ouwe strúk.
Area 58

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander