Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 1 lid
zeewolde

Paco Van Moorsel

Gestart door michello, juni 18, 2013, 19:33:49

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Kalm blijven jongen, tegen Katwijk sta je er in |:) |:) |:) |:)

wiekie1969

Klasse pot tegen Nac Paco!!! |:)

sunderland

Hij speelde idd zijn beste minuten tot nu toe voor ons .De breedte word ook steeds beter dus

richard

Lekker gespeeld Paco!!!

okkele

een rasvoetballer.
bakker kan zn best maar doen nu.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

van genoten voetbald echt makkelijk veel ballen in 1x en links en rechts sterk

YellowBlue

Maar ook van Moorsel zakt ver weg de 2e helft, paar keer dom balverlies waar een counter uit komt en een open schietkans die hij helemaal verkloot, zal wel met het gebrek aan ritme te maken hebben.

Yellow Army

Citaat van: YellowBlue op oktober 30, 2013, 09:12:13
Maar ook van Moorsel zakt ver weg de 2e helft, paar keer dom balverlies waar een counter uit komt en een open schietkans die hij helemaal verkloot, zal wel met het gebrek aan ritme te maken hebben.

Heeft alles met het gebrek aan ritme te maken lijkt me. Wanneer heeft Paco voor het laatst 90 minuten lang een wedstrijd op niveau gespeeld? Wel is duidelijk dat Paco een echte 10 is en elders niet of nauwelijks tot zijn recht komt.
Area 58

Collingwood

Lodeweges gaf in het interview voor de wedstrijd wel duidelijk aan dat Paco er in stond omdat hij een kans verdiende op basis van de training (en niet om Bakker te sparen). Ben benieuwd of we hem nu, na zijn puike prestatie, dan ook vaker in de basiself gaan zien.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

van Moorsel met Bakker vergelijken slaat nergens op. Vullen het beide op totaal verschillende manieren in.

Ik zou ze wel samen met Ritzmaier en Makrini als controleur op een 4 mans middenveld willen zien. Concequentie is dat je dan met 3 verdedigers of met 2 aanvallers gaat spelen. Dat laatste ligt meer voor de hand in mijn optiek. Met Hemmen/Lukoki of Christovao/Lukoki zou je misschien meer potten kunnen breken tegen de (sub)top in uitwedstrijden.

Maar goed, voorlopig gaan we als de brandweer dus mooi laten staan!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

piene hassus

Watje, gaat elk duel uut de weg, redeluk in tikkietakkie foebal, dat kan alleen maar as je de bal hewwe, dus die mut je self oek us afpakke.

Holwerd voor Cambuur

Deze meneer is nog luier dan Sandor! Maar die kon dat nog compenseren met bij vlagen briljant voetbal......
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2013, 22:56:14
Deze meneer is nog luier dan Sandor! Maar die kon dat nog compenseren met bij vlagen briljant voetbal......

Toch vond ik hem wel redelijk voetballen, maar ben het met je eens dat ik de felheid wat bij hem mis.
Area 58

wiekie1969

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2013, 22:56:14

Heb je wel gezien hoe vaak hij zich vrijliep en dan de bal NIET kreeg? Man, oh man, gebeurde wel 20 keer!!!

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op november 24, 2013, 01:02:48
Heb je wel gezien hoe vaak hij zich vrijliep en dan de bal NIET kreeg? Man, oh man, gebeurde wel 20 keer!!!
Je voelde dat er meer druk op stond en dat ze die bal idd vaak niet dutfden te spelen . Idd wel 20 x .Hij stond veel vrij tussen de linies .