Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.459
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 5.283
  • Online ever: 5.283 (Vandaag om 03:40:05)
Gebruikers Online

Seizoen 26/27

Gestart door Derkx R.H., april 30, 2026, 11:31:14

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Iedereen feliciteerd met de verjaardag van onze club..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 09:28:08
Iedereen feliciteerd met de verjaardag van onze club..
wie jarig is trakteert?.. :proost

Derkx R.H.

Rein de Vries gaat stoppen; ben jij de nieuwe stem van SC Cambuur?

21 juli 2026, 9:10
Na 52 jaren trouwe dienst (waarvan 41 jaar in zijn huidige rol) gaat er dit seizoen een einde komen aan het tijdperk van Rein de Vries als stadionspeaker van SC Cambuur. Het Erelid van onze club neemt de eerste thuiswedstrijden in de Eredivisie nog wel voor zijn rekening, maar zal daarna het stokje overdragen aan zijn opvolger.

De Stem van Cambuur blijft uiteraard nauw betrokken bij de club en een vast gezicht bij de thuiswedstrijden in het Kooi Stadion. Tot de eerste interlandperiode blijft hij zijn taken als omroeper vervullen om toe te werken naar een passend afscheid op zondag 13 september bijde thuiswedstrijd tegen N.E.C. Nijmegen.

The Voice of Cambuur
De grote vraag is natuurlijk wie de grote schoenen van Rein de Vries gaat vullen en de zoektocht naar een geschikte opvolger wordt per direct ingezet. Een driekoppige jury bestaande uit Rein de Vries zelf, all-time clubtopscorer Jan Bruin en voorzitter van de de KvC Maarten van Tuinen zal uiteindelijk bepalen wie de nieuwe speaker gaat worden.

Hierbij is het in de eerste plaats belangrijk dat je affiniteit hebt met SC Cambuur, elke thuiswedstrijd beschikbaar bent en vooral de taal van onze supporters spreekt. Daarnaast betreft het een vrijwilligersfunctie met een bijbehorend vrijwilligerscontract.

Meld je aan
Denk jij de perfecte kandidaat te zijn om vanaf komend seizoen aan de slag te gaan als stadionspeaker van SC Cambuur? Dat zien en horen we dan graag! Stuur een video naar media@cambuur.nl (bij voorkeur via WeTransfer of een soortgelijke website) met daarin het omroepen van de opstelling en het winnende doelpunt in een VriendenLoterij Eredivisie wedstrijd naar keuze.

De aanmelding loopt tot vrijdag 31 juli en hierna zal een omroepmiddag in het Kooi Stadion plaatsvinden, waarbij de driekoppige jury een winnaar zal aanwijzen.

De Gast

Ongekend hoelang hij het heeft volgehouden.

Inferno-058

Geert van Tuinen lijkt me uitermate geschikt

PePe

SBS moet hiervoor maar een TV programma gaan maken: Wie wordt de voice van Cambuur?