Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

denistel

ik bin Cambuur fan en wil leuk en aanvallend voetbal zien en als spelers daarmee
het veld in worden gestuurd zullen ze er ook wat van maken en met plezier
voetballen.
er wordt te veel gekeken naar de tegenstander waardoor spelers onzeker in het
veld lopen is mijn gevoel en als je niet in het gareel loopt dan sta je ernaast.

spelers als schokker bijker dantuma en diemers zijn pure voetballers en die
moet je niet te veel dingen mee geven in het veld ja dat ze lekker moeten spelen
en hun kwaliteiten benutten.natuurlijk moet ook ieder1 voor het team knokken
maar je moet meer uitgaan van je eigen sterke punten en dat is mi niet het geval.

michello

Arts zijn probleem is inderdaad dat hij bijna alleen maar naar de tegenstander kijkt.  Vooral in uitwedstrijden wordt er daarom véél en véél te behoudend gespeeld.   Dat je uit zoveel punten verspeeld en thuis veel minder, kan geen toeval meer zijn. Zal eens tijd worden dat de journalistiek hier eens kritisch op ingaat aan het adres van Arts. Die staan toch ook bij trainingen te kijken? Die zien toch ook hoe het gaat?  Wat een wereld van verschil het is uit/thuis?  En de spelers zelf? Wat vinden die er zelf van? Laat hen dan ook eens hun bek open trekken! Als je continue met verdedigende opdrachten het veld wordt ingestuurd en dat mede daardoor slechte resultaten oplevert dan moet je als team optreden! Blijkbaar houdt Arts zich vast aan zijn strijdwijze maar dit werkt gewoon niet.

:0= ACTIE   Hij is toch vertrokken over een paar maanden. Ingrijpen kan nu nog!

Destroyer

Arts, je bent geen wonder dokter! recept is  donder op!  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Supersub

Als spelers moet je je ook meer bewust zijn van je kracht. Wanneer je weet dat je kampioen kan worden en daarvoor van Veendam en Sittard moet winnen. Dan is dat je doel en ongeacht trainer of stadion je wilt die gasten opvreten. Maar als jij het als speler wel best vind waarom zou je dan de mouwen opstropen en goed gaan voetballen en ook mentaliteit tonen.
Betere wereld begint bij jezelf. Kampioen willen worden begint bij de spelers. Haal arts weg en denk je dat ze dan ineens wel met 4-0 winnen van sittard. Ach die gasten moeten eens wakker worden. En Henk die zit er nu ook al jaren en is ook gewoon verantwoordelijk voor wat er gebeurt!

denistel

geloof wat je zelf wilt geloven of zien maar ik weet zeker dat het volgend seizoen heel anders zal gaan.

denistel

Citaat van: Supersub op maart 19, 2013, 18:58:09
Als spelers moet je je ook meer bewust zijn van je kracht. Wanneer je weet dat je kampioen kan worden en daarvoor van Veendam en Sittard moet winnen. Dan is dat je doel en ongeacht trainer of stadion je wilt die gasten opvreten. Maar als jij het als speler wel best vind waarom zou je dan de mouwen opstropen en goed gaan voetballen en ook mentaliteit tonen.
Betere wereld begint bij jezelf. Kampioen willen worden begint bij de spelers. Haal arts weg en denk je dat ze dan ineens wel met 4-0 winnen van sittard. Ach die gasten moeten eens wakker worden. En Henk die zit er nu ook al jaren en is ook gewoon verantwoordelijk voor wat er gebeurt!

dan moet je niet van te voren zeggen hoe goed of veendam of sittard wel niet zijn,,je moet het over je eigen team hebben.

sccleeuwarden

Ik snap je wel denistel en ben het veel met je eens, maar ze weten nu ook dat arts volgend jaar weg is en als ze dan hun eigen spel willen spelen en ze denken dat ze daar verder mee komen dan moeten ze de koppen bij elkaar steken en laten zien dat het ook anders kan! en niet de club en hun eigen carieere kapot maken. Want als ze op hun manier een wedstrijd wel in winst om kunnen zetten, dan zullen ze vast niet gewisseld worden omdat de opdrachten niet zijn uitgevoerd.

John Hiatt

Ik ben geen fan van Arts. Ik ben geen fan van de spelers. Ik ben fan van Cambuur en ik wil Cambuur zien!

Sonnema

Arts is de baas en die bepaald en een speler die zich niet aan de regels van hem houdt en er tegen in gaat krijgt het erg moeilijk onder zijn leiding. Heb je vorige seizoenen wel gezien met V/d heide, De Vries, Hese. En henk geeft wel dingen aan, maar er word niet veel mee gedaan want Arts heeft zijn beleid. Waarom denk je dat Arts hier volgend jaar niet meer is, omdat ook Henk zijn mond al lang open heeft gedaan. En neem van mij aan als hij tegen Almere geen goed resultaat opleverd dat hij een probleem heeft. Want dit gaat je zeker supporters kosten als je de play offs in gaat met hem aan het roer.

sunderland

Citaat van: michello op maart 19, 2013, 18:33:00
Arts zijn probleem is inderdaad dat hij bijna alleen maar naar de tegenstander kijkt.  Vooral in uitwedstrijden wordt er daarom véél en véél te behoudend gespeeld.   Dat je uit zoveel punten verspeeld en thuis veel minder, kan geen toeval meer zijn. Zal eens tijd worden dat de journalistiek hier eens kritisch op ingaat aan het adres van Arts. Die staan toch ook bij trainingen te kijken? Die zien toch ook hoe het gaat?  Wat een wereld van verschil het is uit/thuis?  En de spelers zelf? Wat vinden die er zelf van? Laat hen dan ook eens hun bek open trekken! Als je continue met verdedigende opdrachten het veld wordt ingestuurd en dat mede daardoor slechte resultaten oplevert dan moet je als team optreden! Blijkbaar houdt Arts zich vast aan zijn strijdwijze maar dit werkt gewoon niet.

:0= ACTIE   Hij is toch vertrokken over een paar maanden. Ingrijpen kan nu nog!
idd .13 uitwedstr 2 wonnen .opzoute waardeloos .

sunderland

Citaat van: Supersub op maart 19, 2013, 18:58:09
Se mutte zich precies aan Arts sien opdracht houwe.

sunderland

Citaat van: richard op maart 19, 2013, 16:01:12
Citaat van: denistel op maart 19, 2013, 15:12:49
zal het wat veranderen??? zeker in uitwedstrijden spelen we veel te schijterig
en passen ons te veel aan.en hoeveel lui oek roepen dat het anders en aanvallender
mut het veranderd toch niet.

en lui die zeggen dat het niet waar is sorry maar daar hek ut wel met had.er zijn
te veel geluiden en wedstrijden die dat bewijzen.

komend seizoen eens volle bak spelen en elkaar de waarheid kunnen zeggen zonder daar op afgerekend te worden.

als we als Cambuur voor uit willen dan zal dat met zijn allen moeten en niet door 1 lingen
die denken dat ze alles beter weten of wat dan ook.

Een directie zonder voetbal kennis en het sporadisch bezoeken van trainingen en het signaleren van dingen........blijft ook een enorm probleem!!
[/quoteAls ze beter waren informeert dan had Arts dit seiz hier niet weest .Er waren maar een paar hier die dat doorhadden .Ik zeg het al 2 jaar .Vorig seiz toen bekend werd dat hij langer bleef hew ik mij der maar bij neergeven .Nu komen alle feiten op tafel ,simpel weg omdat iedereen het nu zelf op het veld ziet

Goudvinger

Volgens mij is het punt gemaakt  :_schater  Je mag het als supporter uiteraard niet eens zijn met zijn beslissingen (ben ik ook niet altijd), maar dat is nog geen reden om je als hork over hem uit te laten.

denistel

ik maak niemand voor hork uit scheld niet of wat dan ook ,,ik zie trainingen en wedstrijden spreek genoeg andere supporters en zeg wat ik er van denk en dat zal oek altijd su blieve
of ze daar mee om kunnen gaan of niet .je mutte niet om de feiten heen draaien.

speculeter

Net even intervieuw gezien met arts na de wedstrijd.
Fortuna noemde hij een luizenploeg....
Volgens mij speelden wij ook als luizenploeg..
En dan haal je de speler er uit die tenminste nog creativiteit heeft....
En zijn vervanger heeft geen een goede bal gespeeld.. :rodekaart