Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Voorstopper op januari 31, 2014, 09:58:32
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/373153/-pec-zwolle-vindt-opvolger-van-lachman-in-leeuwarden-.html
Zwolle wil hem graag hebben en als Lachman nog vandaag vertrekt....

Daar wordt alleen gesproken over volgende zomer. Zwolle heeft goede hoop dat Lachman vandaag niet meer vertrekt.
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Heren rustig maar, als hij gata is het pas in de zomer.
Maar zoals gezegd, Leeuwin ziet in Zwolle geen verbetering.

Twente, PSV, Feyenoord dat soort clubs komen eerder in aanmerking voor een zomers vertrek bij Cambuur!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Collingwood op januari 31, 2014, 09:59:52
Daar wordt alleen gesproken over volgende zomer. Zwolle heeft goede hoop dat Lachman vandaag niet meer vertrekt.

Zwolle heeft voor nu al een oplossing, dat is die tropische verrassing.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Tanjajeah

Citaat van: SportClubCambuur op januari 31, 2014, 09:53:16
Snapt niemand nu dat er helemaal niets is veranderd in de situatie omtrent Leeuwin................

Of Olle nu een half jaar plus een optie af moet kopen of anderhalf jaar contract............

Die optie zou natuurlijk altijd worden gelicht vlak voor een bod of tijdens onderhandelingen............

We staan nog precies op hetzelfde punt als 2 of meer dagen geleden,..............

Helemaal waar. Toch denk ik dat het een signaal is dat hij in ieder geval niet nu nog verkocht wordt. Maar in de zomer vrees ik dat ie weg is als ie zo blijft spelen. Maar goed, dan wel voor een mooi bedrag. En naar ik hoop toch niet naar Zwolle, dat kun je onmogelijk als een verbetering zien.

dit is mien club

Citaat van: Tanjajeah op januari 31, 2014, 10:06:57
Helemaal waar. Toch denk ik dat het een signaal is dat hij in ieder geval niet nu nog verkocht wordt. Maar in de zomer vrees ik dat ie weg is als ie zo blijft spelen. Maar goed, dan wel voor een mooi bedrag. En naar ik hoop toch niet naar Zwolle, dat kun je onmogelijk als een verbetering zien.

PSV, Twente of Feyenoord!

Voorstopper

Citaat van: Tanjajeah op januari 31, 2014, 10:06:57

Hoe langer het contract nog doorloopt hoe hoger de afkoopsom. Dus mochten ze leeuwin vandaag nog verkopen moet Olle 1 1/2 jaar afkopen en niet meer 1/2 jaar zoals eerder deze week.....Wel slimme zet van Cambuur om contract voor de transferperiode eindigt nog even te lichten. Trouwens als Cambuur aan het einde van het seizoen boven Olle eindigt moet ik nog zien of Ramon wel naar Olle wil....

Chris Cambuur

Vd belt zegt dat er interesse van pisvee is voor LEEUWIN !! Bron v i  |:) |:)

Dokkumer

Citaat van: Chris Cambuur op januari 31, 2014, 10:13:15
Was eergisteren ook al bekend. Leeuwin stond met nog een paar andere spelers op de shortlist van PSV idd.

SCCdrachten

Citaat van: Chris Cambuur op januari 31, 2014, 10:13:15

Word je daar blij van  :?

Voorstopper

Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 10:19:04

Denk dat Ramon liever voetbalt dan bij Pisvee op de bank plaats neemt

The Prominence

Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 10:19:04

als ie nu zou gaan zowieso niet, maar in de zomer voor een hoog bedrag wel, want dan worden we als een club gezien waar je na de tijd nog hogerop kan, is alleen maar beter voor ons  :D

Dokkumer

Blij omdat zijn goede spel gewaardeerd en ingezien wordt, teleurgesteld omdat de kans dat hij vertrekt groter wordt.
Gun hem zeker de stap hogerop wel, alleen nu even niet.

Chris Cambuur

Blij niet maar is wel bete voor de club als hij naar pisvee gaat pisvee zal na mijn inziens meer bieden dan olle!!! SCC-LWD! !

DayDreamer

Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 09:53:20
Ben er niet gerust op! Cambuur heeft de optie gelicht leeuwin niet! de speler word nu hij een contract heeft bijgetekend van ander half jaar meer waard voor Cambuur.
Na mijn mening zegt dit nog niks. ik ben aan het billeknijpe!

Zegt genoeg, de clubs die Leeuwin op dit moment willen hebben, kunnen een half jaar contract afkopen, een 1.5 jaar contract zal een stuk lastiger zijn voor oa. PEC.

dit is mien club

Hij gaat niet weg vandaag alleen voor een enorm bedrag en wie kan dat betalen?