Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Kevin Brands

Gestart door Bernardo, juni 26, 2013, 21:43:55

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Heeft zich niet kunnen vinden in een rol als reserve.
Heeft dit uitgesproken richting ts en bestuur einde verhaal brands.

Mag hij nu weer verhuurd worden? Of moet hij nu verplicht bij Willem II het seizoen afmaken?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Wat had hij gewild? Leidersfunctie met aanvoerdersband?
In principe zou hij vanaf 1-1 weer aan een andere club verhuurd mogen worden, voor zover ik weet.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Destroyer op december 30, 2013, 21:07:27
Veel plezier ermee
weer wat centen om echte erediv spelers te halen

Lore

Citaat van: sunderland op december 30, 2013, 21:14:28
weer wat centen om echte erediv spelers te halen

Dat hoop ik wel, maar zeker is het niet. Zou gek zijn als Cambuur hiervoor moet betalen!

sunderland

Citaat van: Lore op december 30, 2013, 21:15:48
Dat hoop ik wel, maar zeker is het niet. Zou gek zijn als Cambuur hiervoor moet betalen!
nee bestaat niet .Anders moeten wij hem dat maar duidelijk maken .Snap wel dat baalt hoor ,die andere aanvaller faalt x op x en blijft wel steeds in de basis

Lore

Citaat van: sunderland op december 30, 2013, 21:22:50
nee bestaat niet .Anders moeten wij hem dat maar duidelijk maken .Snap wel dat baalt hoor ,die andere aanvaller faalt x op x en blijft wel steeds in de basis

Ja, maar als je juridisch kijkt zal er een overeenkomst liggen. Als daar geen ontsnappingsclausules in zitten moet iemand water bij de wijn doen.

sunderland

hij heeft aangegeven dat HIJ moeite heeft met een reserve rol.Verdomme erediv .Oprotte

Dokkumer

Citaat van: sunderland op december 30, 2013, 21:26:43
hij heeft aangegeven dat HIJ moeite heeft met een reserve rol.Verdomme erediv .Oprotte
Het is ook wat met die jongens die op wat voor manier dan ook een band hebben met die club uit Eindhoven, straks Ritzi nog :devil

Als je een goede prof bent ben je natuurlijk niet tevreden met je reserverol, ga ik hier hetzelfde verhaal ophangen als bij Ruudje S.
Train je suf en zorg ervoor dat op een gegeven moment de TS niet meer om je heen kan. Ga niet het verwende jochie uithangen, valt in de groep ook niet goed.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Goed consequent gedrag van de TS, dwingt respect af en geeft duidelijkheid
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 30, 2013, 21:54:46
Goed consequent gedrag van de TS, dwingt respect af en geeft duidelijkheid
vd belt ook he .Die jongen ziet er degelijk uit maar is vreselijk belangerijk bij cambuur .Is duidelijk.De sponsors en ts en bestuur lopen weg met hem

Lore

Citaat van: sunderland op december 30, 2013, 21:26:43

Helemaal met je eens. Alleen werkt het niet altijd zo......

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op december 30, 2013, 21:36:01
Het is ook wat met die jongens die op wat voor manier dan ook een band hebben met die club uit Eindhoven, straks Ritzi nog :devil

Als je een goede prof bent ben je natuurlijk niet tevreden met je reserverol, ga ik hier hetzelfde verhaal ophangen als bij Ruudje S.
Train je suf en zorg ervoor dat op een gegeven moment de TS niet meer om je heen kan. Ga niet het verwende jochie uithangen, valt in de groep ook niet goed.

hij traint zich suf in de kroeg.

lunnie

Het lijkt wel of de halve selectie in de kroeg hangt als ik dat zo lees hier en daar :)  :rodekaart

SCCRulez

Citaat van: Dokkumer op december 30, 2013, 20:26:15
Wat had hij gewild? Leidersfunctie met aanvoerdersband?
In principe zou hij vanaf 1-1 weer aan een andere club verhuurd mogen worden, voor zover ik weet.
Mooi strikje erop en wieberen dan maar! :rodekaart