Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
46 gasten, 3 leden
mathijs901, Bankzitter, justremco

Bart van Brakel

Gestart door Voor altijd cambuur, juni 28, 2013, 15:50:47

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: KristCambuur op september 08, 2013, 18:38:57
En hoe is het nu met hem? Is hij weer fit voor bijv. DKV uit?

Verwacht met 2 weken weer fit te zijn. Bleek een breukje in zijn voet te zitten.
Area 58

KristCambuur

Citaat van: Yellow Army op september 08, 2013, 19:12:05
Verwacht met 2 weken weer fit te zijn. Bleek een breukje in zijn voet te zitten.
Oke, bedankt! Dan weer topfit, of net weer meetrainen?
Cambuur till I die!

Yellow Army

Citaat van: KristCambuur op september 08, 2013, 21:03:52
Oke, bedankt! Dan weer topfit, of net weer meetrainen?

Meetrainen
Area 58

Holwerd voor Cambuur

Duurt langgggg. Tijd dat Bakker wat concurrentie krijgt!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Hilversum voor Cambuur

Zaterdag zo goed als zeker zijn debuut.

BENIEUWD! Succes Bart  |:) |:)

Destroyer

Ik ben zeer benieuwd. Succes!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Schijnt een intelligente middenvelder te zijn met een gezonde dosis vechtersmentaliteit. Ik ben zeer benieuwd!

Suc6!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Hoor ook veel positieve dingen over hem .Heb hem zelf nog niet bij ons aan het werk gezien .Ga op Denistel af en die is zeer positief over hem

legeips

Vandaag te licht bevonden...
En dan nog die domme bal naar voren in de extra tijd, koste ons bijna 2 punten..

Als hij wil meekomen op dit niveau en een vaste kracht wil zijn, dan moet er veel veranderen.

Sampdoria

Vond hem wisselvallig. Wel schitterende balaannames steeds. Op de korte ruimte zeer fraai. Vond hem verder zeker niet de minste vandaag. Best een nuttige speler dus.

Holwerd voor Cambuur

Wel een knappe stand-in voor Makrini. Ook zo'n kuitenbijtertje, alleen voetballend veel minder. En denkt dat hij qua tempo nog in de JL voetbalt, maar het is natuurlijk pas zijn 1e ere-wedstrijd.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

nepomuk

Ik vond hem inderdaad wisselvallig. Deed leuke dingen maar heb mijn twijfels of hij eredivisie nivo aankan. Afwachten.

Tanjajeah

Laten we hem wel even de tijd geven voordat we m gaan beoordelen. Mist ritme, dat lijkt me duidelijk. Vond m zeker niet onaardig spelen, helemaal als je je bedenkt dat het zn eerste wedstrijd op dit niveau was. Had wel een paar keer dom balverlies. Maar aan de andere kant, kan alleen maar beter worden.

Yellow Army

Slechte eerste helft. Had vaak ruzie met de bal, imo het resultaat van gebrek aan wedstrijdritme. Tweede helft speelde hij wat beter. Heeft wel "gif" in hem wat bij Paco wel eens wat ontbreekt.
Area 58

moodygrunn

toch 2 assists, en maar klagen hier op t forum.....
In Henk en Sandor we trust