Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - Almere City 17 juli in Menaldum

Gestart door syp, juli 04, 2013, 21:40:55

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: Drumfather SCC op juli 17, 2013, 21:49:30
Beste spelers vanavond met uitstek van Moorsel en van der Laan
Ook Leeuwin, Pereira, Nienhuis en Oebele speelden een goede partij

Oebele viel ook zwaar tegen, als er een buitenspeler bij komt, zit hij gewoon op de bank dit seizoen.

Collingwood

Ik vond het de eerste helft nog wel meevallen. Toegegeven: Cambuur speelde niet fantastisch, maar was duidelijk heer en meester. Ik denk dat we wel zeventig procent balbezit hadden. Er werden alleen niet echt bijzonder veel kansen gecreëerd. De enige kans die Almere kreeg kwam voort uit een fout aan Cambuur-zijde. Al met al was mijn indruk dat Cambuur er met het hoofd niet helemaal bij was.

De tweede helft was wel echt slecht, naar mijn mening. Almere kreeg enkele goede kansen (Nienhuis keepte uitstekend!) en in balbezit was Cambuur bijzonder slordig. Ik schrok vooral erg van El Makrini, die heeft vrij weinig goed gedaan.

Lichtpuntjes vond ik Pereira (rustig aan de bal, sterk en snel), Hemmen (die erg balvast was), Van der Laan en dus Nienhuis. Ook Cristovao viel me niets tegen. Hij is razendsnel en ook wel sterk aan de bal. Hij heeft niet de verfijnde techniek die een buitenspeler nodig heeft, maar ik denk dat hij een goede stand-in is voor Hemmen, en zou misschien in uitwedstrijden wel eens de voorkeur op Hemmen kunnen krijgen vanwege zijn snelheid.

EDIT: Lodeweges tegenover OF: 'We hebben de afgelopen dagen erg zwaar getraind, het viel mij nog mee dat de spelers na een uur nog konden staan'.

Dat zou (mede) een verklaring kunnen zijn voor de uitermate zwakke tweede helft.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Sonnema op juli 17, 2013, 22:12:05
Er moet nog een hoop gebeuren bij dit cambuur want zo gaat het een heel zwaar jaar worden. ....

Zal ik je een geheimpje verklappen?

Dit wordt sowieso een zwaar jaar, al halen we nog 10 spelers.
In Henk en Sandor we trust

Chipke

Citaat van: Synea op juli 17, 2013, 22:18:25
Ik vroeg me trouwens af waarom hans de koning aanwezig was... ik heb beetje geluisterd maar kon niet echt uit opmaken waarvoor hij er kwam

Eerste wedstrijd is Almere-Volendam.

denistel

vd laan 1 van de besten??? liep te veel met de bal en verloor em vrij vaak..goal kwam wel na een actie van hem.

hemmen een klasse beter dan barto vond ik.leeuwin verdedigend erg sterk nienhuis knappe reddingen.

christovao is wel snel dus moet je die op de goeie manier bedienen.brands is technisch wel sterk hoor
zet die maar eens op 10.

we hebben nog niet 1x met de verwachte 11 gespeeld volgens mij en zwaar trainen klopt wel althans
gister werd er veel loopwerk gedaan.

Cambuur058

SCCornjum

Citaat van: YellowBlue op juli 17, 2013, 22:27:17
Oebele viel ook zwaar tegen, als er een buitenspeler bij komt, zit hij gewoon op de bank dit seizoen.

Prima corners en aan nemen van breedtepass, niets mis mee.
Watching Football Is Not A Crime

Synea

Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

denistel

Citaat van: SCCornjum op juli 17, 2013, 22:48:07
Prima corners en aan nemen van breedtepass, niets mis mee.

toch zit er veel meer in een stukje felheid mis ik bij hem wel eens

Cambuur058

We kunnen niet oordelen na een slechte wedstrijd, feit is wel dat we alles tot nu toe (met 2 BVO's) gewonnen hebben. Nothing on the hand dus.
Het komt wel goed, heb er alle vertrouwen in.  :y

sk13

Oepie mut gewoon 10 spelen. 2de helft sneller spitsen aanspelen. Verder een draak fannun pot. Dat tikkie bteed en tikkie trug kan altijd nog. Durf verdomme eens in te spelen. Maak eens een actie!! Vielen aantal in mijn ogen zwaar tegen. Van moorsel,bakker,makrini,feldballe,hemmen. Dit zijn tog de mannen die dr kar moeten trekken. Posititief perreira en ook dijstra,leeuwin,nienhuis.

Yellow Army

Hemmen: 1 kans, 1 goal. Meer zeg ik niet  :X
Area 58

denistel

Citaat van: Yellow Army op juli 17, 2013, 23:37:47
Hemmen: 1 kans, 1 goal. Meer zeg ik niet  :X

die was rustig afmaakt maar slotfase met oepie al 1 voor de keeper had er in mutten.

maar voor mij geen twijfel hemmen is voor mij spits nr 1

richard

Iedereen die roept dat Vd laan goed was moet hier even die punten neer zetten......zoals er gisteravond gespeeld werd door het team kun je kort maar krachtig zijn een 5!!!

drg

Citaat van: richard op juli 18, 2013, 07:26:57
Iedereen die roept dat Vd laan goed was moet hier even die punten neer zetten......zoals er gisteravond gespeeld werd door het team kun je kort maar krachtig zijn een 5!!!

Zonder de wedstrijd gezien te hebben... Hij zorgde voor de assist die de winnende goal maakte.

Als hij de enige kans van de avond klaarzet voor iemand vind ik het goed genoeg.