Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
59 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Positieve is dat er geduldig en verzorgd wordt gevoetbald. Ze zoeken geduldig naar de vrijkomende man en trappen niet heel vaak de lange bal.

Daarentegen wordt er weinig gecreëerd en duurt het allemaal wel lang. Mogelijk door de drukkende warmte natuurlijk, want juist met zo'n kunstgrasveld mogen we dit seizoen wel wat directer gaan spelen. Het hoeft niet alleen maar geduldig, zoals die mooie indraaiende bal van Oebele op van Moorsel. Goede loopactie en goed naar de grond gekopt, pure pech dat die keeper zo snel naar beneden kon met zijn reflex. Afwisseling zorgt voor verrassing.
Wel treffend overigens wat Lodeweges zei tijdens de drinkpauze, dat ze niet half weten hoeveel balbezit we hebben en dus heersend zijn. Oftewel, geen calimero gedrag, maar meer overtuigt zijn van eigen kunnen. Durven in te spelen.

Tweede helft maar rechtzetten.

Janus

Vond die pereira nou niet overtuigen vooral eerste 15 minuten sprongen alle ballen van zijn voet, half in paniek raken en maar weer balletje terug (zag hem een keer wel goed opkomen) en je ziet dat leeuwin hem steeds overslaat. Verder zie je wat mooie pasen van Dijktra. Het is natuurlijk een oefenpot. Verder veel bal bezit en leuk om scc weer eens te zien

michello

Wat een niveau  :zucht  Laten we hopen dat het met het weer te maken heeft.... :|

maikcambuur

Citaat van: michello op juli 23, 2013, 21:24:02
Wat een niveau  :zucht  Laten we hopen dat het met het weer te maken heeft.... :|

ach ja was een oefenpot hè. Verder vond ik Feldballe onzichtbaar en koos alleen voor het balletje terug (wat overigens iedereen deed). De intenties zijn goed, het moet alleen directer en meer naar voren gericht. Ik denk dat we op de goede weg zijn!

drg

Vond eigenlijk geen enkele speler echt uitsteken, een enkele mooie kopbal van Schokker maar verder simpelweg te weinig actie naar voren toe en veel net te harde passes.

Ik zal alleen zeggen dat ik denk dat het weer en het veld een rol moeten hebben gespeeld, vooral omdat de motivatie om het spel door te zetten ontbrak in het laatste gedeelte.

michello

Citaat van: maikcambuur op juli 23, 2013, 21:32:42
ach ja was een oefenpot hè. Verder vond ik Feldballe onzichtbaar en koos alleen voor het balletje terug (wat overigens iedereen deed). De intenties zijn goed, het moet alleen directer en meer naar voren gericht. Ik denk dat we op de goede weg zijn!

Ik heb m'n grote twijfels. Er wordt met knikkende knieën gespeeld zonder lef en het vooruit denken. Schokker was de enige die wat forceerde. 

Harry L.

Het was de eerstevwedstrijd die ik zag. Natuurlijk was het warm, ik ben me kapot geschrokken. Geen van de nieuwe "aanwinsten"heeft mij ook maar enigszins kunnen bekoren.
Alleen oepie was redelijk. Er moeten nu heel snel echte versterkingen komen,anders worden we het lachertje van de eredivisie. Wat een droevige bedoeling

Cambuur058

Niet zo negatief allemaal.. De eerste helft was best heel redelijk, en de tweede helft was van beide ploegen gewoon slecht. 0-1 is helemaal niet zo'n vreselijke uitslag als NEC - Mallorca 0-2 werd en Achilles - Mallorca 1-3.
We zijn heus niet ineens het lachertje van de Eredivisie, denk dat bijvoorbeeld RKC meer in de problemen zit die 0-0 speelt tegen Achilles. Ach we zien 't wel tegen NAC

Galdiano

Oepie was de enige waar dreiging vandaan kwam. Verder zie je dat Van Moorsel aardig kan voetballen! Verder zeer teleurstellend! Ze moeten veel directer spelen.

Christavao wat bezielt die gast? Na 5 minuten zo'n onbezonnen actie en 10 minuten later weer een overtreding op het randje!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer

Citaat van: Cambuur058 op juli 23, 2013, 21:49:15
Niet zo negatief allemaal.. De eerste helft was best heel redelijk, en de tweede helft was van beide ploegen gewoon slecht. 0-1 is helemaal niet zo'n vreselijke uitslag als NEC - Mallorca 0-2 werd en Achilles - Mallorca 1-3.
We zijn heus niet ineens het lachertje van de Eredivisie, denk dat bijvoorbeeld RKC meer in de problemen zit die 0-0 speelt tegen Achilles. Ach we zien 't wel tegen NAC
het gaat niet alleen om uitslagen

Galdiano

Zie het liefst toch echt makrini samen met Van Moorsel  en Bakker op het middenveld!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Grootste probleem ligt voorin! Verdedigend staat het goed, middenveld is oke! Voorin is het gewoon niks, alleen Schokker komt dreiging vandaan! Moet nog echt wat bij, want met deze aanval gaan wij het niet redden!

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2013, 21:49:26
Oepie was de enige waar dreiging vandaan kwam. Verder zie je dat Van Moorsel aardig kan voetballen! Verder zeer teleurstellend! Ze moeten veel directer spelen.

Christavao wat bezielt die gast? Na 5 minuten zo'n onbezonnen actie en 10 minuten later weer een overtreding op het randje!

Die cristovao is fysiek sterk maar een blind paard. Moet behoorlijk bijgeschaafd worden om er iets aan te hebben
Area 58

Harry L.

Citaat van: Cambuur058 op juli 23, 2013, 21:49:15

Er zit geen enkele diepgang, of ook maar de intensie om vooruit te voetballen in. De backs komen niet op. Constant breedte passes. spitsen hebben niets laten zien. Passes ver 3 meter komen niet aan. Dat angstige voetbal wordt straks genadeloos afgestraft. Er zit werkelijk geen enkele verassing in het spel etc. Etc. En jij denkt dat het allemaal wel mee valt.....ik hoop het :zucht

michello

Citaat van: Bernardo op juli 23, 2013, 21:51:43
Grootste probleem ligt voorin! Verdedigend staat het goed, middenveld is oke! Voorin is het gewoon niks, alleen Schokker komt dreiging vandaan! Moet nog echt wat bij, want met deze aanval gaan wij het niet redden!

Vind het middenveld voetballend niet heel sterk hoor! Bakker en Dijkstra komen echt te kort. Duurt allemaal veel te lang en alleen maar tikkies terug. Handelingssnelheid moet veel hoger liggen in de Eredivisie.