Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
61 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

Citaat van: AL op juli 23, 2013, 22:48:11
Vond het helemaal niet zo slecht.  1e helft verzorgd voetbal gezien, alleen hebben we geen aanval.
Achterin hebben we prima backs, droste en bijker lijken me zeker van een plek. Centraal achterin vind ik niet goed genoeg. Zowel v.d laan als leeuwin bouwen niet goed op. Bovendien is v.d laan te onrustig. Graag een speler daar die rust brengt.
Middenveld de beste linie in mijn ogen. Dijkstra vootreffelijk, 2e helft minder. Bakker vond ik juist erg sterk.
V moorsel begon zwak, maar groeide en is gewoon een verdomd goede voetballer. Makrini er nog bij en ritzmaier en deze linie is goed genoeg om mee te kunnen komen in eredivisie.
Dan voorin, schokker geweldig! Feldballe erg zwak vandaag, barto niet voldoende.
Later met hemmen, cristavao en brands nog minder.
Conclusie voorin heb je een probleem!!
Daar moet echt wat gebeuren!!

Adnane is heel hard nodig en wat zou ik graag een spits als reza zien zeg!

Ik weet niet hoeveel drank jij al op had voor de wedstrijd , maar Dijkstra voortreffelijk ?? Bakker erg sterk ??  Schokkel Geweldig ?? dat moet wel een heel behoorlijk alcohol percentage zijn geweest   ;) . Dijkstra is heel geforceerd bezig om de aanvoerder uit te hangen,  maar op 1 knappe diepe bal , ging alles wat daarna vooruit werd gespeeld regelrecht naar de tegenstander of over de zijlijn. Bakker loopt veel maar daardoor vaak zelf uit positie en anderen in de weg. Schokker was een voldoende maar niet meer dan dat , wel de enige in de ploeg die iets extra's kan brengen.

okkele

Citaat van: denistel op juli 23, 2013, 23:58:52
op cambuur.nl staat dat lodeweges erg tevreden is....dus ik denk dat wij de lat dan te hoog liggen.

wil menzo niet terug komen?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Drumfather SCC

Kom je thuis; Lees je dit  ;(
Gauw maar slapen  :zucht

''Slechte voorhoede'' ''We gaan het zo niet redden'' ''Er moet nog veel gebeuren'' ''Er moeten zeker nog spelers bij''

Brrrrrrrrrr  ;(

richard

Citaat van: Bernardo op juli 23, 2013, 21:51:43
Grootste probleem ligt voorin! Verdedigend staat het goed, middenveld is oke! Voorin is het gewoon niks, alleen Schokker komt dreiging vandaan! Moet nog echt wat bij, want met deze aanval gaan wij het niet redden!

Als je zulke dingen zegt pffffff voorhoede is afhankelijk van achterhoede en middenveld.............baltempo, alles achteruit, verkeerd staan en daarom verkeerd opendraaien, coaching op goede of verkeerde been aanspelen......we speelden precies zoals arts het voor ogen had!!

okkele

Citaat van: cambuurlegend op juli 24, 2013, 00:05:34
Dijkstra is heel geforceerd bezig om de aanvoerder uit te hangen,  maar op 1 knappe diepe bal , ging alles wat daarna vooruit werd gespeeld regelrecht naar de tegenstander of over de zijlijn. Bakker loopt veel maar daardoor vaak zelf uit positie en anderen in de weg. Schokker was een voldoende maar niet meer dan dat , wel de enige in de ploeg die iets extra's kan brengen.

realistisch.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Chipke

Het begin van de wedstrijd was redelijk goed aan Cambuurzijde. Wel werd er in een veel te laag baltempo gespeeld, plus het feit dat er te weinig kansen gecreeërd werden. Swinkels zag er niet erg sterk uit bij terugspeelballen. Verder weinig ballen op doel gehad. Pereira deed het vandaag ook weer redelijk, is een goede stand-in bij afwezigheid van Droste en Bijker. Begon alleen wel wat onwennig, pakte dit later prima op. Leeuwin is zeker van zijn plaats. Sterk in de lucht en maakt weinig fouten. Naast hem deed Van der Laan gewoon weer wat hij moest doen. Komt vaak mee op met de bal aan de voet, deed ook weinig verkeerd. Bijker beste man aan onze kant. Staat altijd zijn mannetje, en durft meestal wel in te spelen. Corrigeert ook een hele hoop. Dijkstra speelde een sterke wedstrijd, passes over een paar meter moeten alleen nog wat beter. Verdedigend en opbouwend laat hij weinig steken vallen. Makrini gaat zijn plaatsje echt verliezen als het zo doorgaat. Bakker liep de gaten die er vielen bij balverlies goed dicht en speelde in een wat verdedigende rol naast Dijkstra. Draait snel open en kan het spel goed verplaatsen. Zat er ook een paar keer goed tussen. Ook vandaag zag je de creativiteit weer van Schokker, mooie voorzet op Van Moorsel die helaas net geen doel trof. Stuurde een paar man het bos in, waarna Barto het met een hakje probeerde. Van Moorsel gaan we zeker nog genoeg plezier aan beleven. Heeft constant dreiging naar voren, en veelvuldig goede oplossingen. Feldballe was onzichtbaar vandaag en wanneer hij aan de bal is heeft hij de neiging om weer terug te spelen. Moet meer acties durven maken. Barto werkt erg hard, soms wat ongelukkig. Je kan met hem wel diepe ballen spelen, waardoor je snel kan counteren. Maakt op mij een betere indruk dan Hemmen, heeft weinig potten kunnen breken in dat half uurtje. Er is in ieder geval nog genoeg werk aan de winkel. Over anderhalve week moeten ze er staan. Daar komt bij dat er nog drie nieuwe spelers verwacht worden. Hopen dat er deze week wat bijkomt, anders wordt het toch wel een lastig verhaal. Met deze selectie ga je het nog niet redden. Komt vast allemaal goed. Zaterdag maar weer even zien.

cambuurlegend

Citaat van: denistel op juli 23, 2013, 23:58:52
op cambuur.nl staat dat lodeweges erg tevreden is....dus ik denk dat wij de lat dan te hoog liggen.

Zou het zeer teleurstellend vinden als hij naar aanleiding van deze wedstrijd erg tevreden is , kan ik me helemaal niks bij voorstellen.

cambuurlegend

Citaat van: Chipke op juli 24, 2013, 00:12:39
Het begin van de wedstrijd was redelijk goed aan Cambuurzijde. Wel werd er in een veel te laag baltempo gespeeld, plus het feit dat er te weinig kansen gecreeërd werden. Swinkels zag er niet erg sterk uit bij terugspeelballen. Verder weinig ballen op doel gehad. Pereira deed het vandaag ook weer redelijk, is een goede stand-in bij afwezigheid van Droste en Bijker. Begon alleen wel wat onwennig, pakte dit later prima op. Leeuwin is zeker van zijn plaats. Sterk in de lucht en maakt weinig fouten. Naast hem deed Van der Laan gewoon weer wat hij moest doen. Komt vaak mee op met de bal aan de voet, deed ook weinig verkeerd. Bijker beste man aan onze kant. Staat altijd zijn mannetje, en durft meestal wel in te spelen. Corrigeert ook een hele hoop. Dijkstra speelde een sterke wedstrijd, passes over een paar meter moeten alleen nog wat beter. Verdedigend en opbouwend laat hij weinig steken vallen. Makrini gaat zijn plaatsje echt verliezen als het zo doorgaat. Bakker liep de gaten dicht en speelde in een wat verdedigende rol naast Dijkstra. Draait snel open en kan het spel goed verplaatsen. Zat er ook een paar keer goed tussen. Ook vandaag zag je de creativiteit weer van Schokker, mooie voorzet op Van Moorsel die helaas net geen doel trof. Stuurde een paar man het bos in, waarna Barto het met een hakje probeerde. Van Moorsel gaan we zeker nog genoeg plezier aan beleven. Heeft constant dreiging naar voren, en veelvuldig goede oplossingen. Feldballe was onzichtbaar vandaag en wanneer hij aan de bal is de neiging om weer terug te spelen. Moet meer acties durven maken. Barto werkt erg hard, soms wat ongelukkig. Je kan met hem wel diepe ballen spelen, waardoor je snel kan counteren. Maakt op mij een betere indruk dan Hemmen, heeft weinig potten kunnen breken in dat half uurtje. Er is in ieder geval nog genoeg werk aan de winkel. Over anderhalve week moeten ze er staan. Daar komt bij dat er nog drie nieuwe spelers verwacht worden. Hopen dat er deze week wat bijkomt, anders wordt het toch wel een lastig verhaal. Met deze selectie ga je het nog niet redden. Komt vast allemaal goed. Zaterdag maar weer even zien.

Wat een positief onzin verhaal weer over Dijkstra , Bakker en Barto ! Je moet het maar zien , erg knap !! Broer van Lodeweges ? 

richard

Citaat van: cambuurlegend op juli 24, 2013, 00:13:20
Zou het zeer teleurstellend vinden als hij naar aanleiding van deze wedstrijd erg tevreden is , kan ik me helemaal niks bij voorstellen.

EENS!!

Holwerd voor Cambuur

Christovao :_schater Laten we hopen dat hij wedstrijdritme mist, want anders..... :X

Ik heb die Deen nu 2x gezien, maar die doet t nog niet beter dan De Leeuw.

Als t om de knikkers gaat; met betere voetbaltemperaturen en met een vol stadion er achter gaat t vast beter :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: cambuurlegend op juli 24, 2013, 00:17:08
Wat een positief onzin verhaal weer over Dijkstra , Bakker en Barto ! Je moet het maar zien , erg knap !! Broer van Lodeweges ?

Haha als je in 2 zinnen noemt dat hij de gaten dicht loopt en het spel snel verplaatst/opent chipke dan klopt er iets iets........hoe staan de meeste spelers van cambuur opgesteld en op welk been worden ze in gespeeld en worden ze daar bij gecoacht? Neem van mij aan Sandor doet regelmatig mee in partij spel ivm toevoeging spelers maar dan is hij veruit de beste met het zien van het spelletje en de durf om te willen voetballen!! Huidige generatie voetballers moet veel meer met spelletje bezig zijn!!

richard

O ja vinden van 3e man is ook wel belangrijk!!!!

De Raaf

Sorry Dwight, maar als je tevreden bent na vanavond krijg je het hier nog heeeeeeeeeeeeeel lastig.
Kansloze missie met deze selectie, er MOETEN nog 4 absolute versterkingen bij, anders zijn we al in februari gedegradeert.

SCCornjum

Gezellig avondje gehad.

De training morgen eh vandaag begint bij de PASS........
Tot zaterdag.  :proost
Watching Football Is Not A Crime

Jurrick Juliana

Flikker toch op man! Schokker heeft veel meer talent in z'n tenen dan Messi ooit heeft laten zien.

Nee serieus. Schokker gaat het wel laten zien dit seizoen!