Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Kvc

Gestart door De Jager, juli 11, 2013, 21:18:36

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Het CIV heeft al eerder aangetoond een instituut te zijn dat niet een seconde serieus genomen moet worden. Stel nitwits dat helemaal wild wordt van cijfers en statistiekjes, maar feitelijk maar 1 ding doet: 'supportertje-pesten'. Het is wat zeg, dat een paar supporters op het veld komen en een paar fakkels worden afgestoken bij een pas behaald kampioenschap. Walgelijke lui. Laat ze maar mooi aantekeningen maken in rapportjes.

http://www.tegenhetmodernevoetbal.nl/?p=517
http://cambuurculture.nl/wordpress/civ-opent-aanval-op-voetbalsupporters/

0517

Mag toch hopen dat de BVO dit niet al te serieus neemt... Had op voorhand ook amper A-wedstrijden verwacht. Eerst maar afwachten allemaal.

jeff

Citaat van: SCC-J op juli 11, 2013, 22:44:42
mvv dus. maar daar heb je ook te maken met Veredelde amateurclubs hé in de JL en gemeentes als Oss.....
In Eredivisie zijn alle accommodaties veel beter als in de JL... Daarom hebben ADO, Ajax en Feyenoord wel een aantal a wedstrijden ...... de Vraag iis is Cambuur zoveel erger qua misdragingen als Utrecht, Twente Feyenoord ajax ado enz enz.........

(bovenstaande stond ook gewoon in de tekst)
Nee wij zijn vast niet erger dan deze clubs. Dus ik wacht wel af waar we ingepropt worden om naar een uitwedstrijd te gaan.

Holwerd voor Cambuur

Ondanks dat ik een auto-combi niet als probleem zie, vind ik dit wel erg belachelijk. Alsof SCC'ers de grootste hooligans van het land zijn! Vuurwerk en supporters op het veld gebeurt volgens mij zo ongeveer overal en dat is toch ook wel te begrijpen?! Erg overdreven reactie en ik hoop dat de hier nog iets aan gedaan kan worden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

brambo3004

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 11, 2013, 23:53:49
Erg overdreven reactie en ik hoop dat de hier nog iets aan gedaan kan worden.

Gezien de tekst "Gevolg: opnieuw een fikse aantekening in het CIV-register en op zeker geen A-wedstrijden komend seizoen" zal er weinig aan gedaan kunnen worden.

De Jager

Kunnen of willen? Heb niet het idee dat de heren er veel aan gedaan hebben om vrijer te kunnen reizen!
Je maakt mij niet wijs dat dit door excelsior komt, gebeuren vele ergere dingen met veel mindere sancties!

brambo3004

Citaat van: De Jager op juli 12, 2013, 00:11:26
Kunnen of willen? Heb niet het idee dat de heren er veel aan gedaan hebben om vrijer te kunnen reizen!
Je maakt mij niet wijs dat dit door excelsior komt, gebeuren vele ergere dingen met veel mindere sancties!

Ben ik met je eens. Als men (BVO en in mindere mate KvC) echt wil is er meer mogelijk dan nu voorhanden is. Maar die wil ontbreekt. Alsof er grote misdaden zijn gepleegd. Nee, we hebben een kampioenschap gevierd.

Synea

Ik vindt de reactie ook erg overdreven, maar goed.. Er waren wel dingen gesloopt in de parkeer garage, maar volgens mij was er niet echt gevaar dat de garage in de fik ging... de hekken en het veld op.. mja.. kampioensfeest?!?!?!?
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Daddy T.

Citaat van: Synea op juli 12, 2013, 07:08:58
Ik vindt de reactie ook erg overdreven, maar goed.. Er waren wel dingen gesloopt in de parkeer garage, maar volgens mij was er niet echt gevaar dat de garage in de fik ging... de hekken en het veld op.. mja.. kampioensfeest?!?!?!?

Wat is er in die garage gesloopt dan? Er is een fakkel afgestoken aan de open zijde van de garage, door de rookontwikkeling ging het brandalarm af en kwamen brandschermen naar beneden en bleef de rook nog meer hangen. Stewards van zowel Excelsior als Cambuur zagen de lol er wel van in en was totaal geen agressie oid.

Dat er supporters op het veld kwamen (pas na fluitsignaal!) heeft puur met de ontlading te maken, na 5 minuten werd gevraagd het veld te verlaten en werd hier gehoor aan gegeven.

Beide hebben geen fuck met voetbalvandalisme te maken!! Denk meer stukje frustratie vanuit Keimpe dat er weer tientallen supporters buiten de uitkaart om een plekje wisten te bemachtigen! l8l

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Unknown

Gaat nergens over dit. Stel incapabele lui bij de CIV... we werden kampioen, stelletje onnozelen...

Overigens heeft KvC net een tweet geplaatst dat ze actie gaan ondernemen en verwijzen naar het artikel van CC.

Ronnie tng

Citaat van: Unknown op juli 12, 2013, 12:39:35
Overigens heeft KvC net een tweet geplaatst dat ze actie gaan ondernemen en verwijzen naar het artikel van CC.

Goede zaak, weet niet of over eventuele acties ook al is gesproken tijdens de vergadering? Hoop dat de BVO zich hier ook tegen afzet

De Jager

Goed dat er actie wordt ondernomen! Alleen waarom pas na een artikel van cc.... wordt er dan toch een keer geluisterd?  _O_

Unknown

Citaat van: De Jager op juli 12, 2013, 12:51:30
Goed dat er actie wordt ondernomen! Alleen waarom pas na een artikel van cc.... wordt er dan toch een keer geluisterd?  _O_

Snap het ook niet helemaal, blijkbaar wisten ze dit al omdat het in hun eigen notulen staat (volgens dat stuk op CC)
Misschien gaan ze wel actie ondernemen tegen CC :P

SCS Kern van Cambuur ‏@KernVanCambuur 55m
Cambuur Hollands hardste!?! Wat een verstand... We gaan actie ondernemen! http://bit.ly/1auQ9dj

zeewolde

Bij hoeveel clubs geldt dit, geen a-wedstrijden. Zie ook promotiewedstrijd GAE. Hebben zij dan hetzelfde probleem?

SCC-J

Alleen Cambuur! we zijn uniek! :scc