Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Oliver Feldballe

Gestart door SCCdrachten, juli 16, 2013, 13:28:51

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Koekje bij de koffie die vent :(

Hilversum voor Cambuur

Helaas zit het pijnpunt voorin, Feldballe / Schokker en Lukoki (speelde vandaag overigens wel goed) brengen veel te weinig.   ;(

Ruppppert

tiga terug halen, vond lukoki zijn beste wedstrijd spelen voor cambuur tot nu toe, maar vind geen afspeel mogelijkheid.

Bernardo

Waarom viel Brands niet in voor Schokker? En blijft die Feldballe steeds de voorkeur krijgen.

AL

Pfffffffff niet best zeg. Elke bal die hij krijgt betekent balverlies.
Hij doet maar wat.

Die zal voorlopig niet meer spelen verwacht ik.

gewoon een fan

Gewogen en te licht bevonden helaas  ;(

De Gast

Straalt vanaf het begin van het seizoen al niks uit.. kan bijna niet anders concluderen dan een miskoop.

Ruppppert

ongelofelijk wat viel hij slecht in. hopelijk herpakt hij zichzelf heel snel weer.

speculeter

Citaat van: Ruppppert op oktober 30, 2013, 10:32:05
ongelofelijk wat viel hij slecht in. hopelijk herpakt hij zichzelf heel snel weer.
hopelijk herpakt hij zich in de winterstop
en dan het liefst in denemarken.
pfffff wat een drama.
vooral meeverdedigen.
in winterstop mooi proberen adje of reza er bij halen.

gewoon een fan

Heel vreemd, ik vond hem gisteren juist wat beter invallen als de laatste keren  :?

speculeter

Citaat van: gewoon een fan op oktober 30, 2013, 13:26:07
Heel vreemd, ik vond hem gisteren juist wat beter invallen als de laatste keren  :?
bij pearl hebben ze hele goede brillen!

666

Citaat van: gewoon een fan op oktober 30, 2013, 13:26:07

Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien maar hij was echt ongelooflijk slecht..!!!
Je moet nog maar eens terug kijken toen hij er in kwam en hoe hij stond te verdedigen.
Als Aad de Mos hier trainer zou zijn geweest had hij hem er na 5 minuten al weer afgehaald
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Jules058

Citaat van: 666 op oktober 30, 2013, 14:09:51
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien maar hij was echt ongelooflijk slecht..!!!
Je moet nog maar eens terug kijken toen hij er in kwam en hoe hij stond te verdedigen.
Als Aad de Mos hier trainer zou zijn geweest had hij hem er na 5 minuten al weer afgehaald

Toch erg jammer,  volgensmij hadden wel allemaal wel vertrouwen in deze jongen.  Echter blijkt dat hij is gemeten en toch aanzienlijk te zwak is bevonden.  Tiga maar terug halen van het winter!!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

michello

Alleen bij DKV uit heeft hij aardig gespeeld maar verder erg magertjes.  Loopt veel te veel met z'n kop naar beneden en heeft geen rust in z'n spel.  Vooralsnog komt hij te kort, maar heb alle vertrouwen in duo Henk en Dwight. Gaan hem nog wel sterker zien worden, want heb toch het gevoel dat het er wel in zit bij deze jongen.

Collingwood

Citaat van: michello op oktober 30, 2013, 14:22:24
Alleen bij DKV uit heeft hij aardig gespeeld maar verder erg magertjes.  Loopt veel te veel met z'n kop naar beneden en heeft geen rust in z'n spel.  Vooralsnog komt hij te kort, maar heb alle vertrouwen in duo Henk en Dwight. Gaan hem nog wel sterker zien worden, want heb toch het gevoel dat het er wel in zit bij deze jongen.

Technisch gezien zeker. Neemt soms op zeer knappe wijze ballen aan. Heb het idee dat er vooral mentaal en tactisch (en misschien fysiek) nog het één en ander aan schort, en dat lijkt me vrij trainbaar.
Kalmte alleen kan u redden.