Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

Oliver Feldballe

Gestart door SCCdrachten, juli 16, 2013, 13:28:51

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: keije op juli 28, 2013, 19:26:50
Hij is al lang blij dat hij bij Cambuur MAG voetballen.

wie niet?
Area 58

MP4L

Dit zou nog wel eens een heel speciale jonge kunnen worden voor Cambuur

SCCRulez

Kan verrassing worden dit seizoen. Tenminste een knaap die de actie probeert te maken, gaat dreiging vanuit. Soms nog wat gelukkiger worden in zijn acties en dan kunnen we voor hem op de banken. Paar aardige voorzetten tegen Elazigspor, jammer dat er bij de 3 spitsen beperkt scorend vermogen in zit.. Zou nog wel 's grootste probleem kunnen worden komend seizoen.

KristCambuur

Citaat van: SCCRulez op juli 29, 2013, 23:07:46
Kan verrassing worden dit seizoen. Tenminste een knaap die de actie probeert te maken, gaat dreiging vanuit. Soms nog wat gelukkiger worden in zijn acties en dan kunnen we voor hem op de banken. Paar aardige voorzetten tegen Elazigspor, jammer dat er bij de 3 spitsen beperkt scorend vermogen in zit.. Zou nog wel 's grootste probleem kunnen worden komend seizoen.

Feldballe kan zeker een sensatie gaan worden hier in Leeuwarden!
Alleen je stuk over de 3 spitsen, je kan veel over Hemmen zeggen maar toch niet dat hij geen scorend vermogend heeft. Dat is juist zijn grootste kwaliteit zoals we vorig seizoen hebben kunnen zien. Tuurlijk miste hij tegen Elazigspor een paar kansen, maar als het er echt om gaat maakt hij die kansen gewoon!  |:)
Cambuur till I die!

AL

De 1e 2 wedstrijden de zwakste schakel vind ik. Moet echt veel beter kunnen, maar oogt totaal niet fit.
Heeft moeite met lopen en er komt totaal geen dreiging bij hem vandaan.
Laat hem eerst conditioneel en qua snelheid op zijn niveau komen en dan denk ik dat we nog wel wat van hem gaan zien.

Andre-Lwd

Volgens mij durft hij niet ofzo. :?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Andre-Lwd op augustus 10, 2013, 11:00:08
Volgens mij durft hij niet ofzo. :?

Dat idee had ik ook eerste pot, alles veilig terug in plaats van actie maken. toch maar weer kansen geven maar als hij met durf toegevoegde waarde heeft!
Henk, held, bedankt

Goudvinger

Hij heeft geen enkele keer met Hemmen gespeeld, dat wil ik graag nog wel eens zien.

harrylwd

hij start wel elke keer in de basis dus zal wel iets kunnen lijkt me... wie bekijkt de trainingen?? valt ie daar wel op?? en wat is zn specialiteit?
de vrije trappen nam ie ook, maar... :zucht
hopen dat het allemaal wennen is en dat er iets in zit! zou mooi zijn.

SportClubCambuur

Prima aanvaller met een goede passeer actie en sterke voorzet. Hoort alleen naast een balvaste en kopsterke (lange) spits te spelen  _O_HEMMEN _O_

Greg

You were great yesterday! Top. Welcome in the hell from Leeuwarden.
Hope you njoyed also!
Er is er maar 1 !

denistel

sterke inval beurt gister avond

Yellow Army

Ik begon echt te twijfelen aan deze jongen, maar eerlijk is eerlijk, hij is uitstekend ingevallen.
Area 58

dit is mien club

Ik twijfelde ook, maar viel heel sterk in. Snel technisch en voetballend vermogen.
Misschien vanaf rechts wel sterker als vanaf links
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Jules058

Lekker laten spelen deze jonge. Ik denk dat hoe meer wedstrijden hij speelt hij ook tot een behoorlijk niveau kan komen!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder