Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 24, 2013, 12:33:50
Jong mannetje, die maniertjes leert hij vanzelf af! Een van mijn favoriete spelers dit jaar. Leuk ook een hele groep Oostenrijkers in vak 8 die voor hem kwamen kijken. Super ritzi!!!!
Zulke maniertjes worden hem vergeven omdat hij een absolute meerwaarde voor dit team is. Dan kun je wat meer permitteren.

Tukker

Citaat van: Dokkumer op november 24, 2013, 14:27:17
Zulke maniertjes worden hem vergeven omdat hij een absolute meerwaarde voor dit team is. Dan kun je wat meer permitteren.
Hij is echt een geweldige speler  |:). Is het mogelijk dat het stroef draaiende PSV hem in de winterstop weer terug kan halen ?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

ForzaCambuur1

Citaat van: piene hassus op november 24, 2013, 14:22:00
Hij is wel 1 die van buten de 16 op goal durft te skieten

Zijn schot is absoluut een wapen. Eerste helft scoort van Moorsel bijna uit de rebound, tweede helft een goal. Er moet meer geschoten worden door het hele team wanneer mogelijk. Dit is soms effectiever dan doorbreien.

Dokkumer

Citaat van: Tukker op november 24, 2013, 14:31:19
Hij is echt een geweldige speler  |:). Is het mogelijk dat het stroef draaiende PSV hem in de winterstop weer terug kan halen ?
Voor zover ik weet niet. Heb het ergens opgevangen maar zekerheid kan ik je daar niet over geven.

speculeter

Citaat van: Tukker op november 24, 2013, 14:31:19
voor een jaar gehuurd toch?

Stiens

Na NEC thuis:

okkele

Citaat van: peter op november 24, 2013, 14:35:39
voor een jaar gehuurd toch?
je weet niet voor clausules er zijn vastgelegd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

ritz, je zou nog veel beter zijn zonder al die mislukte hakballetjes en nonchalance.
de christian :R r :R :Rnald :R juichmaniertjes mogen helemaal verdwijnen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Waren vrienden van hem uit Oostenrijk ,deed ie het daarvoor? Heb het ook niet op die maniertjes maar we moeten het ook niet te groot maken .

sunderland

Onvoorstelbaar dat Leeuwin niet in het elftal vd week staat .Die Veltman hoefde niet 1 keer een duel aan te gaan .Beetje bal inspelen en hij staat in het elftal vd week .Leeuwin was overal en won alles

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: okkele op november 25, 2013, 09:40:10
ritz, je zou nog veel beter zijn zonder al die mislukte hakballetjes en nonchalance.

Ik snap je punt maar zulke jonge jongens kun je dat toch moeilijk kwalijk nemen. Jongens als Ritzmaier en Lukoki zijn begin 20. Voor mij is het belangrijker dat hij nu tot 2x toe op de belangrijke momenten goals maakt. De TS zal die hakballetjes wel bespreekbaar maken bij de training, al vind ik juist dat frivole spel als toeschouwer best leuk om naar te kijken.

PS: Mooi moment trouwens van Brands "Deze is voor jou Leo" in de camera  |:)

cambuurlegend

Laten we nou maar genieten van het feit dat deze jongen momenteel bij ons rondloopt !! Ik vind het juist wel mooi een beetje branie , getuigd van geloof in eigen kunnen en dat is belangrijk voor een voetballer, en natuurlijk gaat er wel eens wat fout maar dat komt omdat hij  af en toe ook de (brood)nodige risico's  in zijn passing legt . Heerlijke voetballer om naar te kijken, koppelt techniek , passing en werklust  !!  _O_ _O_

YellowBlue

Op 10 zetten!!! komt hij nog vaker tot een schot of combinatie met Hemmen

poelie-lwd

Citaat van: okkele op november 25, 2013, 09:40:10

Als  Ritzmaier doet wat hij moet doen mag hij wat mij betreft de hele trukendoos opengooien.

Lekker belangrijk zeg...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

TM

Dat hij juicht op een manier zoals Cristiano Ronaldo deed zal vast iets achter zitten. Dat soort dingen moet je de lol van inzien vind ik. Misschien had ie wel een weddenschap! Ik kon er wel om lachen in ieder geval.