Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Citaat van: DR888SCC op augustus 13, 2013, 11:13:40
Komend weekend wordt FC Grun verslagen
Hoe ben jij daar zo zeker van? Groningen heeft een ontzettend goed elftal en wij hebben met leuk spel in 4(!) wedstrijden nog niet gescoord en aangezien Barto waarschijnlijk in de basis staat zie ik dat gewoon ook niet gebeuren zaterdag. Met de opstelling van Collingwood zouden we er wel eens kunnen komen, Klasse  |:)

Maar de TS zal wel weer anders beslissen en dan word scoren/winnen gewoon lastig. Zeker tegen dit Groningen dus een beetje meer realisme mag ook wel! Het is natuurlijk goed dat je zoveel vertrouwen hebt  :y

Dokkumer

Volgende drie potjes kansloos het schip in...

Zo beter?

Drumfather SCC

Tuurlijk niet! Maar Barto heeft totaal geen rendement in zijn spel, Dat weet jij ook  :proost
Ik zie Hemmen gewoon liever! Balvast en scorend vermogen

Dokkumer

Ach over de opstelling van zaterdag kunnen we aan de hand van de training van vandaag echt helemaal niks zeggen... Donderdag of vrijdag meer ;)

Drumfather SCC

:clint Waar paniek toeslaat blijft geduld de schoonste zaak

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 13, 2013, 14:25:50
Tja, toen ik gisteren de training bekeek kon ik het ook wel begrijpen hoor.. Tijdens het positiespel en de tactische oefeningen daarna deed hij maar matig mee....Niet echt gemotiveerd, sjokken, zeuren als hij in het midden moest.. Tijdens de afwerkoefeningen deed hij fanatiek mee.. Een Barto daarentegen deed ieder minuut erg fanatiek.

Hij staat er in om te scoren, als je volledige inzet wil kan je mij ook wel opstellen!

Dokkumer

Toch zal hij ook met de tactische oefeningen én het positiespel mee moeten doen.. Hemmen is niet een spits die in 1,5 seconde van de rand 16 in de 5 meter komt om de bal binnen te jassen, dus juiste positionering is een vereiste voor hem...
En ik ben van mening dat ondanks de opduikende middenvelders vrijdag Hemmen te ver van de goal afspeelde..

papier

Als Hemmen inderdaad er een beetje met de pet naar gooit op de training en dit blijft doen zal hij wel niet in de basis komen, laat hem daar eerst maar zien dat hij het verdiend om 90 minuten te spelen. Doe je niet je best mag je het in 20 minuutjes proberen.

pvanbuijtene

Citaat van: Lore op augustus 13, 2013, 15:16:15
Hij staat er in om te scoren, als je volledige inzet wil kan je mij ook wel opstellen!

Als je verbeterpunten zijn dat je moet leren meeverdedigen, en juist dat verdedigen doe je op 75% op de training, dan wordt het lastig voor je toch?
Maar dit is op basis van 1 training he, denistel etc kunnen veel beter weergeven hoe Hemmen op training is want ik kom er bijna nooit.

sunderland

Citaat van: peter op augustus 13, 2013, 14:07:49
Vandaag maar eens de training bezocht.
aan positiespel ed...te zien spelen we Zaterdag
met Barto in de basis....
Rest vd opstelling is zoals wij hem graag
zien.
als ze hem vanaf de flank laten spelen is het helemaal lachwekkend .

wiekie1969

Bas Nijhuis scheidsrechter :R

wiekie1969

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 13, 2013, 14:51:25
Hoe ben jij daar zo zeker van? Groningen heeft een ontzettend goed elftal.

Nec is degradatiekandidaat nummer 1 en Utrecht is hopeloos uit vorm dus dan win je logischerwijs 2 keer simpel.

Zo goed zijn ze niet. Druk zetten op de backs, dan zijn ze snel in paniek. Makrini op dat arrogante jonkje Chery.

We gaan deze pot met 3-1 winnen!

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 13, 2013, 00:04:07
vd laan 2 wedstrijden goed gedaan waarom moet ie er uit dan?? gewoon leeuwin rechtspoot rechts en een linksbener vd laan links
in het centrum...en bakker speelt op zeker op het middenveld

Must es zien hoe vaak vd Laan naast Leeuwin staat, steekballetje er overheen en de tegenstander krijgt een kans. Nac en Roda maakten hem gelukkig niet.

PePe

Iedereen kan zien dat het voorin niet goed gaat de eerste helft.
Ik mag hopen dat de trainers nu eens wakker gaan worden?
Wij zien het wel, terwijl we er niet voor hebben geleerd.
De STOOTKRACHT ontbreekt de eerste helft.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2013, 16:24:06

Must es zien hoe vaak vd Laan naast Leeuwin staat, steekballetje er overheen en de tegenstander krijgt een kans. Nac en Roda maakten hem gelukkig niet.

ze staan de hele wedstrijd naast elkaar als het goed is toch