Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Cambuur TV

Gestart door SCC-J, juli 31, 2013, 20:27:28

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Wordt er dit jaar wederom geen serieus werk gemaakt van Cambuur TV?
Je zou nu toch wel minimaal tweemaal per week (nog te weinig) met een filmpje moeten komen? Komt ook meerdere malen dan voorbij op Fox Sports, daar lijkt me toch een kans te liggen om twijfelende sponsoren over de streep te trekken.
Je kan aantonen hoeveel mensen wekelijks Fox kijken en aangeven dat Cambuur TV daar een X aantal malen per week voorbij komt. Garandeer je dat er minimaal eenmaal per week een interview in zo'n film gemonteerd wordt, met op de achtergrond de sponsoren...tel uit uw winst!
Daarnaast is het ook nog eens leuk voor ons als supporters om inhoudelijk wat te horen van de spelers/ staff/ medewerkers.

Marc S

Citaat van: SCC op juli 22, 2015, 15:50:21
Wordt er dit jaar wederom geen serieus werk gemaakt van Cambuur TV?
Je zou nu toch wel minimaal tweemaal per week (nog te weinig) met een filmpje moeten komen? Komt ook meerdere malen dan voorbij op Fox Sports, daar lijkt me toch een kans te liggen om twijfelende sponsoren over de streep te trekken.
Je kan aantonen hoeveel mensen wekelijks Fox kijken en aangeven dat Cambuur TV daar een X aantal malen per week voorbij komt. Garandeer je dat er minimaal eenmaal per week een interview in zo'n film gemonteerd wordt, met op de achtergrond de sponsoren...tel uit uw winst!
Daarnaast is het ook nog eens leuk voor ons als supporters om inhoudelijk wat te horen van de spelers/ staff/ medewerkers.

Fox sports doet alleen de ..TV van de grotere clubs. Ajax, psv, feyenoord, twente, utrecht, groningen en dat vervelende clubje van 30 km zuid.

grijskijker

Citaat van: Marc S op juli 22, 2015, 19:01:25
Fox sports doet alleen de ..TV van de grotere clubs. Ajax, psv, feyenoord, twente, utrecht, groningen en dat vervelende clubje van 30 km zuid.
Hoe kom je daarbij? Elke club moet dat zelf regelen... En elke club heeft daar een ander budget voor en dat is wel te zien...

SCC-J

Cambuur TV is een verplichting vanuit FOX wat alleen maar geld kost.

moodygrunn

Citaat van: SCC-J op juli 22, 2015, 19:23:12

Was er niet een samenwerking met de NHL? Ik meende opleiding Communicatie & Multimedia design?
In Henk en Sandor we trust

Bolsward-SCC

Citaat van: SCC-J op juli 22, 2015, 19:23:12

FOX Sports heeft niets meer te maken met Cambuur TV. Alleen in het eerste eredivisiejaar werd er wekelijks een aflevering uitgezonden. Volgens mij heeft FOX vorig jaar besloten om hier een einde aan te maken (uitzondering zijn de topclubs, DKV en FC Groningen) en in plaats daarvan (tweejaarlijks voor elke club) documentaires uit te zenden. Ik geloof dat de studenten van de NHL het nu in opdracht van de BVO zelf maken.

Marc S

Citaat van: Grijskijkert op juli 22, 2015, 19:16:48
Hoe kom je daarbij? Elke club moet dat zelf regelen... En elke club heeft daar een ander budget voor en dat is wel te zien...

Ja iedere club moet het zelf regelen. Maar de door mij genoemde clubs hebben Kanalen die ook door fox uitgezonden worden.

grijskijker

Citaat van: Marc S op juli 22, 2015, 20:09:30
Ja iedere club moet het zelf regelen. Maar de door mij genoemde clubs hebben Kanalen die ook door fox uitgezonden worden.
Cambuur TV wordt toch ook gewoon op Fox uitgezonden?

Marc S

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:08:28

Nee, al sinds vorig seizoen niet meer

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:08:28

Ik heb eerlijk gezegd liever weer twee van die mooie docu's. prachtig naslagwerk, nog vaak bekeken
Henk, held, bedankt

grijskijker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 23, 2015, 10:14:20
Ik heb eerlijk gezegd liever weer twee van die mooie docu's. prachtig naslagwerk, nog vaak bekeken
Ja inderdaad,maar wekelijks op Fox uitgezonden worden is ook wel mooi alle aandacht is welkom lijkt me..
Is er een reden dat Cambuur tv niet wordt uitgezonden?

Marc S

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:22:48
Ja inderdaad,maar wekelijks op Fox uitgezonden worden is ook wel mooi alle aandacht is welkom lijkt me..
Is er een reden dat Cambuur tv niet wordt uitgezonden?

De club is niet groot genoeg. Alleen de clubs die ik eerder om noemde wordt wat van uitgezonden.

grijskijker

Citaat van: Marc S op juli 23, 2015, 10:23:36
De club is niet groot genoeg. Alleen de clubs die ik eerder om noemde wordt wat van uitgezonden.
Dat mag de officiële reden niet zijn,anders praat je over een vorm van discriminatie...

Marc S

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:34:50
Dat mag de officiële reden niet zijn,anders praat je over een vorm van discriminatie...

Ze mogen gewoon zelf kiezen wat ze wel uitzenden en wat ze niet uitzenden.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op juli 23, 2015, 10:23:36

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:34:50
Heel officieel dan: "De kijkcijfers van de overige ... TV vielen dermate tegen dat besloten is de stekker eruit te  trekken."