Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op februari 07, 2014, 09:17:26
Dat ben ik met je eens, maar 2/3 goede bruikbare ballen altijd beter dan die kluns die niks kan!

Het grote probleem met Lukoki is dat wanneer hij zijn zwaktes zou (kunnen) verbeteren hij een echt goede voetballer wordt. Hij heeft hoe dan ook enorme durf en probeert steeds weer (weliswaar soms met een bord voor zijn kop). Dit lijkt me ook de reden waarom het publiek zo heftig reageert. Wij zien wat hij kan zijn als hij zou verbeteren. Het vertrouwen dat hij nog daadwerkelijk verbetert is nou wel heel klein. En net zoals de verslaggever zei: het is erger dat hij Manu niet ziet dan dat hij egoistisch voor zijn eigen kans gaat, want niet zien is puur onvermogen. Feldballe zal nooit beter worden dan hij nu is. Hij zal misschien meer rust of ervaring krijgen, maar blijft op zijn best aardige middenmoot.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 11:49:18
Wat zijn die dorpen allemaal groot hè! Laatste hadden wij het al over het negende team van Pingjum en nu het vierde team van Lutjelollum! Wereldsteden zijn het!

Uit het Lutjelollumer Leutertje:
"Lutjelollum timmert aan de weg. Door het goede technische beleid, vooral op jeugdgebied zie we steeds meer talent van Franeker naar Lutjelollum vertrekken. Ook de grootste talenten uit Winsum, Tzum en Achlum, die hogerop willen beginnen nu  steeds meer interesse te tonen in een overstap."
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 11:56:06
Het grote probleem met Lukoki is dat wanneer hij zijn zwaktes zou (kunnen) verbeteren hij een echt goede voetballer wordt. Hij heeft hoe dan ook enorme durf en probeert steeds weer (weliswaar soms met een bord voor zijn kop). Dit lijkt me ook de reden waarom het publiek zo heftig reageert. Wij zien wat hij kan zijn als hij zou verbeteren. Het vertrouwen dat hij nog daadwerkelijk verbetert is nou wel heel klein. En net zoals de verslaggever zei: het is erger dat hij Manu niet ziet dan dat hij egoistisch voor zijn eigen kans gaat, want niet zien is puur onvermogen. Feldballe zal nooit beter worden dan hij nu is. Hij zal misschien meer rust of ervaring krijgen, maar blijft op zijn best aardige middenmoot.

Misschien zou hij eens zijn zwaktes moeten herkennen en van daaruit gaan voetballen, daarna zou hij ze kunnen verbeteren (denk niet dat hij zijn zwaktes WIL herkennen, ook al wordt hij daar week in week uit op gewezen).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: 666 op februari 07, 2014, 12:06:27
Misschien zou hij eens zijn zwaktes moeten herkennen en van daaruit gaan voetballen, daarna zou hij ze kunnen verbeteren (denk niet dat hij zijn zwaktes WIL herkennen, ook al wordt hij daar week in week uit op gewezen).
daar lijkt het wel op .Denk dat hij beslist niet beter kan

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 11:50:41
Dat wordt hier wel vaker gezegd ja, maar zou het echt?

Ik kan mijn niet voorstellen dat je als trainer je dit laat opdringen!

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit zo is. Als Lukoki er werkelijk 22 wedstrijden in moet staan volgens het contract, komen de gebeurtenissen rondom Brands (en wellicht Bakker) ook in een heel ander daglicht te staan. Dan is het geen consequente aanpak van de TS om het hele team in het gereel te houden, maar een juist ontzettend inconsequente aanpak, waarbij de een de hand boven het hoofd wordt gehouden en de ander niet. Dan heb je een groot probleem lijkt me!!
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 12:02:05
Uit het Lutjelollumer Leutertje:
"Lutjelollum timmert aan de weg. Door het goede technische beleid, vooral op jeugdgebied zie we steeds meer talent van Franeker naar Lutjelollum vertrekken. Ook de grootste talenten uit Winsum, Tzum en Achlum, die hogerop willen beginnen nu  steeds meer interesse te tonen in een overstap."

:_schater kan Cambuur de jeugdcoördinator van lutjelollum niet aantrekken?

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 12:14:48
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit zo is. Als Lukoki er werkelijk 22 wedstrijden in moet staan volgens het contract, komen de gebeurtenissen rondom Brands (en wellicht Bakker) ook in een heel ander daglicht te staan. Dan is het geen consequente aanpak van de TS om het hele team in het gereel te houden, maar een juist ontzettend inconsequente aanpak, waarbij de een de hand boven het hoofd wordt gehouden en de ander niet. Dan heb je een groot probleem lijkt me!!

Ja, dat zou inderdaad heel veel verklaren!

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op februari 07, 2014, 12:14:13
daar lijkt het wel op .Denk dat hij beslist niet beter kan

Ik weet wel zeker dat hij dat wel kan. Laten we nou eerst eens kappen met die jongen uit te fluiten bij elk wissewasje en onze ogen te openen in de dingen die hij wel goed doet. Zo slecht speelde hij niet tegen PSV. Aanvallend was hij dreigend en verdedigend voerde hij keurig zijn taken uit. Nam de corner waaruit de 1-0 valt, had een paar prima voorzetten waar niemand op anticipeert Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat hij die zaadbal direct op Manu had moeten geven maar om hem dan zo af te branden. Als we dan toch bezig zijn, zullen we dan ook direct Nienhuis maar bij het vuilnis zetten die wederom finaal mis tast? Of Ritzmaier die een onozele overtreding maakt waaruit de 1-1 valt? Of Manu die Narsing ff wil dollen met de 1-2 als gevolg?

Dit is dit een jongen die vertrouwen nodig heeft. Denk je dat het helpt om met duizenden tegelijk te juichen als hij wordt gewisseld? Ga je verdomme schamen man!

We hebben dit jaren geleden al eens meegemaakt met Goudmijn, zelfde verhaal. Tot het moment dat het besef kwam dat als Kenneth werd toegezongen hij ineens veeeeeeel beter ging spelen. Die jongen is uitgegroeid tot een held in een SCC shirt. Ik bedoel maar.

Ik weet ook wel dat Lukoki geen Messi is maar deze jongen kan met zijn wapen van onschatbare waarde zijn. Wat wij doen is onze eigen wapens elimineren, lekker slim  :R
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: poelie-lwd op februari 07, 2014, 12:58:53
Ik weet wel zeker dat hij dat wel kan. Laten we nou eerst eens kappen met die jongen uit te fluiten bij elk wissewasje en onze ogen te openen in de dingen die hij wel goed doet. Zo slecht speelde hij niet tegen PSV. Aanvallend was hij dreigend en verdedigend voerde hij keurig zijn taken uit. Nam de corner waaruit de 1-0 valt, had een paar prima voorzetten waar niemand op anticipeert Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat hij die zaadbal direct op Manu had moeten geven maar om hem dan zo af te branden. Als we dan toch bezig zijn, zullen we dan ook direct Nienhuis maar bij het vuilnis zetten die wederom finaal mis tast? Of Ritzmaier die een onozele overtreding maakt waaruit de 1-1 valt? Of Manu die Narsing ff wil dollen met de 1-2 als gevolg?

Dit is dit een jongen die vertrouwen nodig heeft. Denk je dat het helpt om met duizenden tegelijk te juichen als hij wordt gewisseld? Ga je verdomme schamen man!

We hebben dit jaren geleden al eens meegemaakt met Goudmijn, zelfde verhaal. Tot het moment dat het besef kwam dat als Kenneth werd toegezongen hij ineens veeeeeeel beter ging spelen. Die jongen is uitgegroeid tot een held in een SCC shirt. Ik bedoel maar.

Ik weet ook wel dat Lukoki geen Messi is maar deze jongen kan met zijn wapen van onschatbare waarde zijn. Wat wij doen is onze eigen wapens elimineren, lekker slim  :R

_O_ _O_ _O_

poelie-lwd

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 07, 2014, 10:49:19
Dat sowieso niet maar Jody krijgt al 22 duels achter elkaar een basisplek terwijl anderen toch echt eerder geslachtofferd zijn! Ik blijf hem een bruikbare en gevaarlijke speler vinden maar tis helaas totaal niet constant en effectief...

Nee, gelukkig zijn de alternatieven die voorhanden zijn wel beter...

Als ik trainer was had ik hem ook altijd opgesteld. Weliswaar op links maar dat is mijn persoonlijke mening.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DjaZo

"Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij... Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij!"

Twee keer scoren tegen de vijand en nog niet een standbeeld!?

Note II - Android 4.3 - custom ROM - DN3Rom

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: DjaZo op februari 07, 2014, 13:06:33
"Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij... Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij!"

Note II - Android 4.3 - custom ROM - DN3Rom

Ik vind dit een goede bijdrage, ben het alleen niet met je derde zin eens, vooral dat costum ROM - DN3Rom slaat nergens op!
Henk, held, bedankt

Montana

Citaat van: DjaZo op februari 07, 2014, 13:06:33

Juust! Milco Pieren was ook zo'n gast. Kwam nog geen bushokje voorbij en kon er hélemaal niets van!
Behalve dan de 2 wedstrijden tegen wereldkampioen Ajax (de 2-0) en Dkv waar hij de assist op Marcel Keizer gaf waardoor we die boeren versloegen.
Door deze 2 wedstrijden alleen al is Milco Pieren voor mij altijd een held gebleven.

Lukoki idem door 2x tegen die geitenbeffers te scoren!
Ik kom Jody weleens tegen en vind het een behoorlijk grappig maar ook introvert ventje.
Tevens lijkt hij mij erg gevoelig voor kritiek en aanmoediging dus laten we hem steunen ipv af te branden.
Een "Kenneth Goudmijn" effect lijkt me geweldig bij en voor hem!

Mitar

Citaat van: poelie-lwd op februari 07, 2014, 12:58:53

Helemaal mee eens. Wij maken zo'n jonger zwakker, dat kan toch nooit de bedoeling zijn!!!!!!!!!!

Lore

Citaat van: Montana op februari 07, 2014, 13:37:32
Juust! Milco Pieren was ook zo'n gast. Kwam nog geen bushokje voorbij en kon er hélemaal niets van!
Behalve dan de 2 wedstrijden tegen wereldkampioen Ajax (de 2-0) en Dkv waar hij de assist op Marcel Keizer gaf waardoor we die boeren versloegen.
Door deze 2 wedstrijden alleen al is Milco Pieren voor mij altijd een held gebleven.

Lukoki idem door 2x tegen die geitenbeffers te scoren!
Ik kom Jody weleens tegen en vind het een behoorlijk grappig maar ook introvert ventje.
Hij lijkt mij erg gevoelig voor kritiek en aanmoediging dus laten we hem steunen ipv af te branden.
En "Kenneth Goudmijn" effect lijkt me geweldig bij en voor hem!

Daarnaast moeten wij niet de illusie hebben dat wij de waarheid in pacht hebben. Wij hebben ook Schaken uitgekotst en die haalde uiteindelijk zelfs het Nederlandselftal!