Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Cambuur - Heracles 14 september

Gestart door John Hiatt, augustus 26, 2013, 16:33:14

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: Yellow Army op september 10, 2013, 18:44:30
Het zou imo doodzonde zijn om nieuw stadion te bouwen voor 12.000 man om na een paar jaar een gigantische wachtlijst voor sk's te hebben. Anderzijds is een halfvol stadion ook niet aantrekkelijk dus beter zou zijn om klein te beginnen en stapsgewijs uitbreiden naar die 15.000 of meer.

Helemaal eens, liever stapsgewijs uitbreiden naar behoefte dan direct 15.000 man.

@Denistel, Diekman is in 1998 vervangen voor Arke stadion met bijna gelijk aantal plekken (13.000). Pas in 2008 is er begonnen met uitbreiding. Ons met AZ en Twente vergelijken gaat natuurlijk nergens over, die hebben de groei gemaakt door het meedoen om de bovenste plekken, europa voetballen, etc...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: marrumer op september 10, 2013, 18:52:45
en daar gaan we weer off topic  :_schater
Ja én? Hest er last van? Must even sollicitere as moderator :devil

Als er een ding in de historie van Cambuur Online duidelijk is geworden is dat ontopic niet bestaat :devil

denistel

Citaat van: Daddy T. op september 10, 2013, 19:01:57
Helemaal eens, liever stapsgewijs uitbreiden naar behoefte dan direct 15.000 man.

@Denistel, Diekman is in 1998 vervangen voor Arke stadion met bijna gelijk aantal plekken (13.000). Pas in 2008 is er begonnen met uitbreiding. Ons met AZ en Twente vergelijken gaat natuurlijk nergens over, die hebben de groei gemaakt door het meedoen om de bovenste plekken, europa voetballen, etc...

ik vergelijk ons niet maar bij hun zijn er mede door de mooiere stadions ook meer supporters gekomen daar ging het toch over

denistel

zelfde opstelling als tegen psv,,oek logisch dacht zo gas geven

Hilversum voor Cambuur

speculeter

Citaat van: denistel op september 12, 2013, 13:10:40
zelfde opstelling als tegen psv,,oek logisch dacht zo gas geven
met feldballe dus?

dizzhead

speculeter

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

AL

Citaat van: dit is mien club op september 12, 2013, 16:47:47
nee man

Oepie vind ik veel beter dan Feldballe. Die schijnt snel te zijn, maar dat heb ik nog niet gezien en voetballend vind ik hem tot nu toe belabberd.
Ik zou overigens met Brands op links beginnen gezien zijn hele sterke invalbeurt tegen PSV.

Linksbuiten blijft in mijn ogen onze zwakste positie!

The Prominence

ik heb een goed gevoel over deze wedstrijd!

3 punten blijven in Leeuwarden |:)

SCCornjum

Citaat van: AL op september 12, 2013, 19:33:46
Ik zou overigens met Brands op links beginnen gezien zijn hele sterke invalbeurt tegen PSV.

Mee eens.
Zowel aanvallend als verdedigend.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Collingwood

Volgens Henk Albers bevestigt de laatste training dat Cambuur inderdaad met dezelfde 11 gaat spelen als tegen PSV.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op september 13, 2013, 11:21:00
Volgens Henk Albers bevestigt de laatste training dat Cambuur inderdaad met dezelfde 11 gaat spelen als tegen PSV.
jammer....