Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
26 gasten, 4 leden
mindra, Galdiano, Thijs09876, Bankzitter

20-09-2013 Go Ahead Eagles - Cambuur Leeuwarden

Gestart door Hilversum voor Cambuur, september 02, 2013, 10:48:25

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Leeuwin speelde sterk, wat ook kwam door het opportunistische spel van GAE die vanaf de flanken veel hoge voorzetten gaven Leeuwin is in de lucht heer en meester. In bepaalde fases van de wedstrijd liep hij wel te vaak uit positie, waardoor onrust ontstond. Maar rapport zeker minimaal een 7, al was het alleen al op inzet en duelkracht.

Ging ff mis met de adelaar;  raakte in paniek van de confetti.  :_schater. Ik zat op tribune GAE en kreeg dat kreng tegen me aan.

wiekie1969

Citaat van: peter op september 21, 2013, 11:43:53
Als je een adje er weer bijkrijgt en hij speelt...
heb je een elftal dat slechts op twee plaatsen is gewijzigd
tov ons ploegie vorig jaar!
mijn vraag is dan...hebben wij zo, n goed elftal
of is de eredivisie aan het afzakken?

We hewwe een top ts!!!!!!!

Eewal

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op september 25, 2013, 19:19:09

We hewwe een top ts!!!!!!!

dat zeker weten. maar de eredivisie is ook belabberd niveau.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Er is momenteel een oefenwedstrijd gaande tussen de wissels van Cambuur en de egels:

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 30m

Opstelling #cambuur Zeinstra, De Vries, Dijkstra, V/d Laan, Gustavo, Van Moorsel, Van Boxel, Van Brakel, Schokker, Christovao en Feldballe.

Iemand enig idee wie Gustavo is???
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op oktober 11, 2013, 14:10:57
Er is momenteel een oefenwedstrijd gaande tussen de wissels van Cambuur en de egels:

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 30m

Opstelling #cambuur Zeinstra, De Vries, Dijkstra, V/d Laan, Gustavo, Van Moorsel, Van Boxel, Van Brakel, Schokker, Christovao en Feldballe.

Iemand enig idee wie Gustavo is???

Geen idee. Cambuur wel op 1 - 0 door cristavao!

Collingwood

Volgens Henk Albers is het Gustavo van der Veen. Heb hem even gegoogled, volgens mij is hij een voormalige jeugdspeler van FC Groningen en Cambuur die nu bij VV Bergum speelt.
Kalmte alleen kan u redden.

Lwdscc

Zeker weten dat het niet de Gustavo van Bayern is  :devil ?

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op oktober 11, 2013, 14:25:27
Volgens Henk Albers is het Gustavo van der Veen. Heb hem even gegoogled, volgens mij is hij een voormalige jeugdspeler van FC Groningen en Cambuur die nu bij VV Bergum speelt.

Is idd Gustavo vd Veen. Tegen jong Groningen speelden ook een paar spelers van Bergum mee.
Area 58

Collingwood

Inmiddels 1-1, en Droste in het veld voor Van Brakel.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

1-0 in de eerste 10 minuten (voor mijn komst). Daarna heel matige 1ste helft, waarin de egels beter waren en terecht op 1-1 kwamen en ook nog grote kansen kregen, waaronder schot op de lat. Erg veel onnauwkeurige passing (ook van Oebele).
Tweede helft veel beter een aantal grote kansen, Droste alleen op de keeper, Bakker schietkans na een mooi overstapje van Paco, De Graaf voorzet alleen op de keeper en een aantal scrimmiges voor het doel. Goede diepe passes in de tweede helft, maar dan vaak te langzaam en weer balletje terug als de ruimte weg is.
Opvallend: Droste valt in en speelt op het middenveld. De Graaf speelde beter dan Feldballe, die volkomen zonder zelfvertrouwen leek.
De beelden komen nog...  8P
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nog een paar beelden van het oefenpotje van vanmiddag in de regen
Henk, held, bedankt

drg

Zou die pot niet te serieus nemen eigenlijk, kutweer, bankzitters en een uitslag die er weinig toe doet. Neem aan dat ze allesbehalve voluit voor een overwinning gingen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: drg op oktober 11, 2013, 21:34:16
Zou die pot niet te serieus nemen eigenlijk, kutweer, bankzitters en een uitslag die er weinig toe doet. Neem aan dat ze allesbehalve voluit voor een overwinning gingen.
Klopt :y
Henk, held, bedankt

denistel

wel goed voor de spelers die anders niet aan de bak komen he,,gustavo heeft idd inde jeugd van cambuur en groningen-cambuur gespeeld
trainde afgelopen seizoen ook wel eens mee en doet mee in oefenwedstrijden.