Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
48 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Beker: Cambuur - NAC

Gestart door el haj, september 26, 2013, 23:53:01

Vorige topic - Volgende topic

S(CC)upporter

Over Dijkstra ben ik het niet eens, vorig seizoen uitstekend gespeeld bij ons. Moest dit seizoen in eens op het middenveld spelen, en daar viel hij gisteren ook in. Zet wel bijvoorbeeld Feldballe nog even alleen voor de keeper...
Prima speler voor de bank!  |:)

speculeter

Helaas kon ik er niet bij wezen.
wedstrijd op tv gevolgd.
geen moment gedacht dat we de wedstrijd zouden verliezen.
op fox waren ze id zeer te spreken over spel wat wij spelen.
vooral over opbouw van leeuwin....
vond cristavoa een verademing.
wat een beer en werklust.
gaan we dit seizoen nog veel plezier aan beleven.
invalbeurt van feldballe weer dramatisch.
een maar......
laten we nu niet denken dat we feyenoord zondag
even oprollen.
maar met de manier van spelen zoals gisteren
komt het wel goed.

veroen

Hele goede eerste helft gespeeld!
Christavao wat een heerlijke ruwe diamant is dat! Die jongen op zijn tijd minuten laten maken en daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven.
Van Moorsel ook van genoten, daar zit zo veel meer voetbal en snelheid qua spelen in als bakker. Draait altijd door de goede kant op en is veel meer van het 1 keer raken waardoor je een verdediging en middenveld uit elkaar kan spelen.
Achterhoede weer erg goed gisteren!

Probleem in tweede helft lag er gewoon vooral in dat Ritzmaier eraf ging en Bakker hem verving, liet constant zijn man lopen en probeerde steeds zijn eigen man over te geven naar een medespeler terwijl die mogelijkheid er helemaal niet lag.
Brands slechte wedstrijd gespeeld maar feldballe was nog VEEEEL slechter!

komende zondag wat mij betreft zelfde middenveld en hemmen weer in de punt en die drie punten lekker hier in Leeuwarden houden!

WIJ ZIJN CAMBUUR!!! |:)

Marc S

Eerste helft goed voetbal gezien, zonde dat we het de tweede helft hadden weggeven helemaal niet nodig geweest. Maargoed door op pingels. Wat een spanning zeg.

Hilversum voor Cambuur

We zijn volgens mij voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bij de laatste 16!  |:) |:)

Drumfather SCC

Gelezen op FB;

Goedemorgen!
Gisteren was sinds jaren m'n vader weer eens mee naar een voetbalwedstrijd van Cambuur. Geweldig mooi dat ie er weer eens bij was!! Alleen erg jammer is dat hij daar gisteren vermoedelijk zijn zegelring is verloren:( Niet dat dat ding nu zoveel geld waard is maar voor mijn ouders heeft de ring veel emotionele waarde.

In de ring staan de initialen E vd H. We stonden in vak 10 of 11 van de NOORD tribune en zijn in de rust in 't Hertje geweest. Dus daar of ergens op het Cambuurplein zou die misschien verloren kunnen zijn.

Hoogstwaarschijnlijk issie weg, maar mocht een eerlijke vinder hem hebben gevonden zou ik het zeer op prijs stellen als deze persoon mij even contact zodat we em hopelijk weer terug kunnen krijgen. Mijn ouders balen hier enorm van dus vandaar dat ik zo een poging waag..
Alvast heel erg bedankt!
Werkze allemaal en een fijne dag!!

poelie-lwd

Citaat van: peter op oktober 30, 2013, 10:05:50
een maar......
laten we nu niet denken dat we feyenoord zondag
even oprollen.

Dat denk ik wel. Sterker nog, ik denk dat Feyenoord compleet overhoop geblazen wordt en jankend terug naar Rotterdam worden gestuurd!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

marrumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 30, 2013, 11:22:00
We zijn volgens mij voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bij de laatste 16!  |:) |:)
vorig jaar nog  :P

Marc S

Snap het wel. Vorig jaar waren we sinds jaren bij de laatste 16 :P Maar dan word je er 1-0 uit gegooit door Den Bosch..

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: marrumer op oktober 30, 2013, 11:35:35
vorig jaar nog  :P

Shit, je hebt gelijk! Die pot tegen FCDB, ik heb de duo-shawl zelfs nog  :insane, was inderdaad al de laatste 16.

Jaren daarvoor:
2011/12 - 2e ronde eruit
2010/11 - 4e ronde eruit
2009/10 - 2e ronde eruit (Jong de Graafschap  ;()
2008/09 - 3e ronde eruit

Dit jaar maar gelijk de beste bekerprestatie sinds jaren neerzetten  |:)

speculeter

Citaat van: Marc S op oktober 30, 2013, 12:00:11
Snap het wel. Vorig jaar waren we sinds jaren bij de laatste 16 :P Maar dan word je er 1-0 uit gegooit door Den Bosch..
wie hadden we toen ook alweer als trainer? :?

wiekie1969

Vd Belt hoopt in de volgende ronde op een uitwedstrijd tegen Feyenoord, omdat de recette vanaf ronde 4 gedeeld wordt.

Hef liever Cuijck tuus, want dan zitten we in de kwartfinale! :D

Len Cantello

Citaat van: wiekie1969 op oktober 30, 2013, 13:12:25
Vd Belt hoopt in de volgende ronde op een uitwedstrijd tegen Feyenoord, omdat de recette vanaf ronde 4 gedeeld wordt.

Hef liever Cuijck tuus, want dan zitten we in de kwartfinale! :D
Hij kan zich beter druk maken over 20.000 Liwwadders die richting Kuip gaan voor de finale.
:fant
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Citaat van: peter op oktober 30, 2013, 12:47:59
wie hadden we toen ook alweer als trainer? :?
Onze grote vriend alfons   8P