Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: clint op oktober 09, 2013, 13:05:13
Niets, maar zoiets werkt jaren door.
En dat is voor de driehoek een heerlijke makkelijke gedachten...weg van de minste weerstand...

SCC-J

Citaat van: Leovardia op oktober 09, 2013, 13:49:05
Heb je volkomen gelijk in. Er wordt met 2 maten gemeten. Feyenoord heeft overigens nooit geen vrij vervoer meer hoor. Dkv was de laatste

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Maar mochten wel met de partybus naar alkmaar

Westerpark

Het is raar dat we geen busjes mogen doordat AZ slechte ervaringen heeft gehad bij het ontvangen van de Eagles. Maar dit is eigenlijk precies wat er bij elke combi gebeurd: een hele groep supporters wordt in vrijheid beperkt door het gedrag van andere medesupporters in het verleden. Straf dan gewoon de raddraaiers en benadeel niet de supporters die daar niks mee te doen hebben.

speculeter

Supporters van Cambuur worden nu gestraft voor
gedrag van egels supporters.
Beetje vreemd toch!

jeff

Citaat van: peter op oktober 09, 2013, 16:14:43
Supporters van Cambuur worden nu gestraft voor
gedrag van egels supporters.
Beetje vreemd toch!
Wat ik begreep is dat er ook gekeken is hoe wij ons in bij thuis wedstrijden gedragen.
En aangezien er een paar zijn die het nodig vinden om stenen te gooien naar Groningen en Fc twente is de rest die zich wel gedraagt de lul.

Kunstgras

Het slaat natuurlijk als een lul op een drumstel dat incidentjes bij thuiswedstrijden de aanleiding (zouden) vormen voor beperkingen bij uitwedstrijden. Bij uitwedstrijden is al jaren en jarenlang niks gebeurd. Daar moeten ze naar kijken!

brambo3004

Citaat van: Kunstgras op oktober 09, 2013, 16:45:51
Het slaat natuurlijk als een lul op een drumstel dat incidentjes bij thuiswedstrijden de aanleiding (zouden) vormen voor beperkingen bij uitwedstrijden. Bij uitwedstrijden is al jaren en jarenlang niks gebeurd. Daar moeten ze naar kijken!

Nee maar Crone zegt dat als hier iemand een steen gooit naar een Groningen- of Twente-bus daar een melding van gemaakt. Alle burgemeesters van betaald voetbalsteden zien dan dat er in Leeuwarden "weer" iets is gebeurd. Iedereen weet dat burgemeesters de grootste bangebroeken zijn die er rondlopen en zullen ons zelfs in 2025 nog betuttelende regeltjes opleggen, ook al is er sinds 2013 niets meer gebeurd.

Kunstgras

Beetje gevaarlijke ontwikkeling. Vroeger baalde je nog wel eens dat er gereld werd bij een uitwedstrijd omdat je dan de komende 2-3 jaar niet op vrij vervoer de betreffende stad mocht bezoeken. Tegenwoordig heb je hetzelfde probleem terwijl het al jaren rustig is.. Lijkt me nou niet een stimulans voor goed gedrag. Daar zouden de burgemeesters ook eens aan moeten denken!

speculeter

Citaat van: jeff op oktober 09, 2013, 16:28:24
Wat ik begreep is dat er ook gekeken is hoe wij ons in bij thuis wedstrijden gedragen.
En aangezien er een paar zijn die het nodig vinden om stenen te gooien naar Groningen en Fc twente is de rest die zich wel gedraagt de lul.
zover ik begrepen heb waren het eigen supporters
van groningen en twente die de boel hebben
vernield toch?

brambo3004

Citaat van: peter op oktober 09, 2013, 19:13:17
zover ik begrepen heb waren het eigen supporters
van groningen en twente die de boel hebben
vernield toch?

Als ik de burgervader mag geloven is dat maar deels waar. Mensen buiten de bus hebben ook wat gegooid. Volgensmij tegen Twente was er 1 ruit gesneuveld door Twente-lui, en 1 ruit van buiten de bus.

Leovardia

Citaat van: SCC-J op oktober 09, 2013, 14:11:17
Maar mochten wel met de partybus naar alkmaar
ja dat mochten ze, alleen zijn ze er niet aangekomen dankzij de ME nadat ze in een kroeg net buiten Alkmaar eerst zouden buurten.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

SCC-J

ja, niet bij de kroeg aangekomen.. wel in het uitvak

EastSide058

Ik vrees dat er geen kleine busjes meer mee mogen dit jaar als ik het hierboven allemaal lees  ;( dan maar liften en anders maar gewoon Fox Sports , wil mien cluppie gewoon zien  :scc

Die kaasjes stellen momenteel ook niet veel voor doordat verbeek weg is gegaan... Ik zie kansen in Alkmaar maar dat zei ik de vorige wedstrijd(en) ook al maar ja dat werden ook niet goede uitslagen...Het ligt gewoon helemaal aan de effectiviteit en voorzetten voorin. Lodeweges en Henk moeten met Oebele, Feldballe, en Lukoki gewoon wat werken aan de voorzetten en effectiviteit en dan kunnen die 3 punten naar Leeuwarden  :y
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

denistel

Citaat van: Official-Sphere op oktober 09, 2013, 22:08:05
Ik vrees dat er geen kleine busjes meer mee mogen dit jaar als ik het hierboven allemaal lees  ;( dan maar liften en anders maar gewoon Fox Sports , wil mien cluppie gewoon zien  :scc

Die kaasjes stellen momenteel ook niet veel voor doordat verbeek weg is gegaan... Ik zie kansen in Alkmaar maar dat zei ik de vorige wedstrijd(en) ook al maar ja dat werden ook niet goede uitslagen...Het ligt gewoon helemaal aan de effectiviteit en voorzetten voorin. Lodeweges en Henk moeten met Oebele, Feldballe, en Lukoki gewoon wat werken aan de voorzetten en effectiviteit en dan kunnen die 3 punten naar Leeuwarden  :y

ze doen niks anders dan oefen vormen met afronden op de goal he.

666

Citaat van: denistel op oktober 10, 2013, 00:01:11
ze doen niks anders dan oefen vormen met afronden op de goal he.

Dat er alleen hier op getraind wordt vind ik jammer.  ;)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander