Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 70
  • Total: 71
  • mario
70 gasten, 1 lid
mario

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

Viel me niet mee vandaag , teveel spelers die hun niveau niet haalde . Eerste helft speel je eigenlijk met 8 man want Oepie, Bakker en Lukoki waren echt dramatisch , 2e helft wisselen ze Oepie voor Feldballe die in staat bleek om het nog dramatischer te doen , was echt weer schrijnend om te zien. Paco was een lichte verbetering t.o.v. Bakker maar ook niet meer dan dat. Hemmen , Nienhuis en Makrini in mijn optiek de enige voldoendes en dat was tegen dit ook niet geweldige AZ te weinig.

wiekie1969

Citaat van: misideoldskool op oktober 20, 2013, 20:41:02
Allemaal hartstikke leuk sfeer dit en dat, maar dat er volgende week eindelijk weer eens 3 punten door dat stel prutsers wordt gehaald lijkt me op dit ogenblik belangrijker!

Weet niet of je het door hebt, maar we spelen nu EREDIVISIE. Betekent dat elk foutje wordt afgestraft.

Prutsers? Kom eens op een training zou ik zeggen.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op oktober 20, 2013, 21:26:32
Ook weer thuis!

Scheidsrechter was pro Cambuur! Floot echt alles tegen AZ.

Lukoki wederom onder de maat, veel acties totaal geen overzicht.
Droste alleen maar blunders.

Wat ik miste was de hardheid, alle duels werden gewonnen door AZ, mouwen opstropen en aanpakken die lui!

Hast een verkeerde bril op zeker??? :_schater

Len Cantello

Citaat van: Retteketet op oktober 20, 2013, 21:36:27
Groeten uit Alkmaar.
Kom je in februari nog langs in Leeuwarden voor de cursus "Voetbalbeleving"?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Goutum

Ik denk dat de vroege voorsprong ons uiteindelijk fataal geworden is. Cambuur wist niet wat ze met de voorsprong aanmoesten; uitbouwen, consolideren, druk zetten, inzakken etc. De kracht van ons elftal (compact spelen) viel daardoor weg, waardoor er gaten op het middenveld vielen.

NB: Heb de wedstrijd op tv gekeken, de sfeer in het uitvak was fantastisch! Zelden het uitpubliek zo nadrukkelijk gehoord op tv.

DayDreamer

Citaat van: Goutum op oktober 21, 2013, 08:47:20
Ik denk dat de vroege voorsprong ons uiteindelijk fataal geworden is. Cambuur wist niet wat ze met de voorsprong aanmoesten; uitbouwen, consolideren, druk zetten, inzakken etc. De kracht van ons elftal (compact spelen) viel daardoor weg, waardoor er gaten op het middenveld vielen.

NB: Heb de wedstrijd op tv gekeken, de sfeer in het uitvak was fantastisch! Zelden het uitpubliek zo nadrukkelijk gehoord op tv.

Dat idee heb ik nou ook, die vroege voorsprong, ik had het idee dat ze met 2 gedachten zaten. Middenveld wat normaal toch onze sterkste linie is, nu veruit de zwakste, op 4 meter dekken, lafjes in de duels etc, wist niet wat ik zag. Brands hadden ze voor Feldballe moeten brengen, die gozer kan jammer genoeg helemaal niks, heb het idee dat hij ook niet gelukkig is hier, die hele houding van hem  ;(

SportClubCambuur

Uit tegen DKV lagen onze spelers continue op hun gat, de DKV spelers niet
Uit tegen AZ lagen onze spelers continue op hun gat, de AZ spelers niet

1. Kappen met mooie roze en blauwe kleurtjes
2. Kies voor functionaliteit
3. Laatste training voor dergelijke wedstrijden op gewoon gras

S(CC)upporter

Citaat van: cambuurlegend op oktober 21, 2013, 00:50:57
Viel me niet mee vandaag , teveel spelers die hun niveau niet haalde . Eerste helft speel je eigenlijk met 8 man want Oepie, Bakker en Lukoki waren echt dramatisch , 2e helft wisselen ze Oepie voor Feldballe die in staat bleek om het nog dramatischer te doen , was echt weer schrijnend om te zien. Paco was een lichte verbetering t.o.v. Bakker maar ook niet meer dan dat. Hemmen , Nienhuis en Makrini in mijn optiek de enige voldoendes en dat was tegen dit ook niet geweldige AZ te weinig.

Ik vond Lukoki nog niet zo slecht, veel goede voorzetten gegeven, met name in de 2de helft. Werd alleen bar weinig mee gedaan, kwam ook vaak zn man voorbij en werd vaak dubbel gedekt waardoor er ergens anders een mannetje minder is.

Verder was Nienhuis echt fantastisch en indd feldballe heeft er niet veel van begrepen even als Oepie, die komen beide te kort.

De Gast

Lukoki en Hemmen moeten het voorin helemaal alleen doen. Waar is de rest?? Zorg eens voor wat ondersteuning. Met Paco ging dat wel wat beter.

papagaaiensoep

De voorgevouwen klappertsies die voor de wedstriid al klaar lagen achter de stoelen .... Geen zin aan uploaden, maar hew het maar even vastleit op de foto. Veel vrouwen en kienders daaro, volgens mij is die club voor de provincie en voor mensen die niet naar Hamsterdam wille. Al met al geen enkele, maar dan ook werkelijk geen enkele voetbalsfeer. Ook niet vanaf de andere kant achter de goal. Stadion op zich helemaal niet verkeerd. Geen gracht, mag al met al wel wat dichter op het veld. WC's leken ok wel soort van douches ..... mooie limo-actie van CC  :_schater

Nah ja, veel belangrijker: geen punten. Nienhuus was super, ik vond Lukoki tweede helft ook goed speulen, eerste helft niet. Toch mut der het gevaar fut komme. Der wurdt al met al toch te weinig creëert. Wat as Hemmen en/of Lukoki wegvalt? Zit niks achter. Wellicht toch maar es met Brands op links.

el haj

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 23:31:50
Kan het nou godverdomme nooit eens normaal!? Altijd maar KK dit of KK dat! Gefrustreerd ok! Maar het kan ook anders DRG! GVD man! Mensen die mij kennen weten waarom ik zo reageer
Misselijk word ik er van! Noem me maar een zeikerd maar ik vind t niet normaal

Stel je aan man, hypocriet. Hoe vaak wordt tering, tyfus of bijv. pest als scheldwoord of krachtterm gebruikt? Laat je dan ook elke keer een krokodillentraantje?
Intussen krijg je het wel voor elkaar om twee keer godverdomme in dat kleine stukje tekst te proppen. Het maakt mij geen reet uit maar er zijn ook genoeg mensen die dáár gevoelig voor zijn. Besef je dat we in Nederland een cultuur hebben van schelden met ziektes; vergelijk het maar eens met andere talen en culturen, daar zie je heel andere scheldwoorden.
Moralistisch gezeik, misselijk word ik er van! Noem me maar een uitdager maar ik vind het niet normaal.

Clint

Ik vind dat er nog wel een verschil zit tussen 'God, verdoem me' en iets met het woord 'kanker' er in. Als je dat laatste in je omgeving hebt meegemaakt kan ik mij voorstellen dat je dat niet graag wilt horen.

el haj

In mijn ogen is het even kleinzerig om over de één of de ander moeilijk te doen.

dizzhead

Enerzijds ben ik het met El Haj eens, anderzijds kunnen we ook wel een beetje rekening met elkaar houden. Dan verzinnen we toch een ander woordje om onze onvrede te uiten:
:0=  DE SCHEIDS DIE IS EEN HUPPELKUT

Scheldwoorden kwetsen per definitie. Kanker is een verschrikkelijke ziekte, maar de scheids floot ook verschrikkelijk. Dat is de context. Dat dit mensen kwetst begrijp ik en daar handel ik naar. Maar dan moet je zelf niet de maatstaf gaan zetten en wel met geloof gaan vloeken. Mongool vind ik ook altijd een rare in het openbaar, die wordt veel gecombineerd met kk. Heb zelfs een keer meegemaakt dat iemand uit z'n plaat ging van het woordje kk, was in den haag. Noemde die kerel die ander een mongool omdat die met kk schold,dat terwijl er een mongool bij ons in de tram zat  :zucht

TM

Citaat van: dizzhead op oktober 21, 2013, 14:42:47
Enerzijds ben ik het met El Haj eens, anderzijds kunnen we ook wel een beetje rekening met elkaar houden. Dan verzinnen we toch een ander woordje om onze onvrede te uiten:
:0=  DE SCHEIDS DIE IS EEN HUPPELKUT

Zou je niet met huppelkut willen schelden, ik heb in de familie iemand die met deze verschrikkelijke aandoening te maken heeft. Een beetje respect graag!