Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
32 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

okkele

na het zien van dat filmpje besef ik dat slot hier natuurlijk ook mee te maken heeft.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Hij kan ze wel voorgeven, dat kon Lukoki niet.
Hopen dat hij fit blijft.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Goede aanwinst als hij heel blijft.

sccvl

Citaat van: Marc S op mei 28, 2014, 14:47:09
Goede aanwinst als hij heel blijft.
Dat is inderdaad een gevaarlijk punt bij Narsingh maar heb er alle vertrouwen in!

Straicar

Citaat van: Galdiano op mei 28, 2014, 14:43:28
Hij kan ze wel voorgeven, dat kon Lukoki niet.
Hopen dat hij fit blijft.

Dan weet ik niet waar jij de laatste 2 maanden van het seizoen naar hebt gekeken. Toen gingen ook zelfs de balletjes voor, vrije trappen en Hoekschoppen knap hoor.

siepelsjeu

Citaat van: IsmailvanEssen op mei 28, 2014, 14:20:18
Vanaf mijn werkplek, WELKOM!!! en inderdaad perfecte opvolger! Hopen dat ze hem fit kunnen maken!
is het tegenwoordig de bedoeling dat we onze locatie er bij zetten?  :devil

Verzonden van uit mijn huiskamer

Cambuur Groningen

IsmailvanEssen

Citaat van: siepelsjeu op mei 28, 2014, 15:56:10
is het tegenwoordig de bedoeling dat we onze locatie er bij zetten?  :devil

Verzonden van uit mijn huiskamer

Nee ik was gewoon een beetje jaloers dat hij op zijn vakantieadres zit... Ik zit ook wel op een mooie werkplek want ik kijk uit op de bergen naast Sofia maartoch.. ben aan het werk :(
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

kickandrush

Welkom bij de mooiste club van de wereld. Maak ons kampioen!  |:)

speculeter

Citaat van: kickandrush op mei 28, 2014, 16:07:33
Welkom bij de mooiste club van de wereld. Maak ons kampioen!  |:)
kampioen van??

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

fred

Lore

Citaat van: fred op mei 28, 2014, 16:18:34
Bier drinken  :proost

Daar hebben wij hem toch niet voor nodig?

Cambuur058

Furdjel Narsingh zal volgend seizoen in het shirt van SC Cambuur gaan spelen. De vleugelaanvaller maakt transfervrij de overstap van PEC Zwolle naar de club uit Leeuwarden. Tegenover SoccerNews.nl geeft hij aan dat hij er niet uitkwam met PEC Zwolle en een goed gevoel overhield aan de gesprekken bij Cambuur.

De 26-jarige geboren Amsterdammer moet nog wel de details afronden. "We hebben vandaag (woensdag, red.) een akkoord bereikt. Ik moet alleen nog tekenen en medisch gekeurd worden", zo vertelt Narsingh, die zijn keuze op gevoel gemaakt heeft. "Ja, de trainers en iedereen bij de club gaven me gewoon een goed gevoel. Dat is de belangrijkste reden dat ik voor Cambuur heb gekozen."

De aanvaller tekent een contract voor één seizoen met een optie voor nog één seizoen. "Dat vind ik niet weinig. Ik heb het afgelopen seizoen niet veel gespeeld en ik vind dit contract wel goed zo. Ik hoop volgend seizoen fit te blijven en ook zoveel mogelijk aan spelen toe te komen."

Dat hij de Europa League misloopt, vindt Narsingh wel jammer. "Ja, natuurlijk is dat jammer. Bij Zwolle had ik het ook gewoon goed en zouden we naar de Europa League gaan. We kwamen er alleen niet uit samen en dan moet je verder kijken. Cambuur wilde me graag hebben."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/254245/Exclusief:_Kersverse_aanwinst_Cambuur:_Had_een_goed_gevoel_bij_de_club#ixzz331LsZ9SL

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op mei 28, 2014, 16:31:43
Furdjel Narsingh zal volgend seizoen in het shirt van SC Cambuur gaan spelen. De vleugelaanvaller maakt transfervrij de overstap van PEC Zwolle naar de club uit Leeuwarden. Tegenover SoccerNews.nl geeft hij aan dat hij er niet uitkwam met PEC Zwolle en een goed gevoel overhield aan de gesprekken bij Cambuur.

De 26-jarige geboren Amsterdammer moet nog wel de details afronden. "We hebben vandaag (woensdag, red.) een akkoord bereikt. Ik moet alleen nog tekenen en medisch gekeurd worden", zo vertelt Narsingh, die zijn keuze op gevoel gemaakt heeft. "Ja, de trainers en iedereen bij de club gaven me gewoon een goed gevoel. Dat is de belangrijkste reden dat ik voor Cambuur heb gekozen."

De aanvaller tekent een contract voor één seizoen met een optie voor nog één seizoen. "Dat vind ik niet weinig. Ik heb het afgelopen seizoen niet veel gespeeld en ik vind dit contract wel goed zo. Ik hoop volgend seizoen fit te blijven en ook zoveel mogelijk aan spelen toe te komen."

Dat hij de Europa League misloopt, vindt Narsingh wel jammer. "Ja, natuurlijk is dat jammer. Bij Zwolle had ik het ook gewoon goed en zouden we naar de Europa League gaan. We kwamen er alleen niet uit samen en dan moet je verder kijken. Cambuur wilde me graag hebben."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/254245/Exclusief:_Kersverse_aanwinst_Cambuur:_Had_een_goed_gevoel_bij_de_club#ixzz331LsZ9SL

Maakt niet uit jaar erop gaan wij Europa in  :thumbsup