Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Baresi

ff iemand terrechtwijzen,,,ben al lang fan van Barto sinds hij in de play offs tegen mvv goal en assist op Heze had.Maar gelukkig voor cambuur zit nu de juiste man achter t roer :scc

sunderland

Je mag je gelijk wel even halen .Zal ik straks ook zeker doen .Er waren hier een paar die het niet altijd in nette bewoordingen schreven maar hadden zwaar gelijk .En iedereen hier weet wel wie ik bedoel en over wie ze schreven

poelie-lwd

Ik ben benieuwd, wie bedoel je?  8)

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op april 24, 2013, 10:13:09
Ik ben benieuwd, wie bedoel je?  8)
Over dei en de wc juffrouw van de zakenclub :devil

Bas058

Barto: Jantje lacht, Jantje huilt bij Cambuur
LEEUWARDEN - 
Als Martijn Barto door Leeuwarden loopt, merkt hij dat de stad bevangen is door een ware 'Cambuurkoorts'. ,,Het leeft enorm in Leeuwarden", zegt de 28-jarige spits, die met vijf doelpunten in de laatste vier wedstrijden zijn ploeg in de titelrace heeft gehouden. ,,En dat is precies de reden dat ik destijds voor Cambuur heb gekozen."

Toen de Friezen maandagavond terugkwamen van het gewonnen uitduel met FC Emmen (3-1) werden de spelers bij het stadion door honderden supporters onthaald alsof de titel al binnen is. ,,Dat is echt fantastisch en ook precies Cambuur. Als het slecht gaat dan krijg je het te horen, maar als het goed gaat óók. Het is een beetje Jantje lacht en Jantje huilt", aldus Barto.
De spits greep de afgelopen weken zijn kans toen topscorer Michiel Hemmen geblesseerd aan de kant zat. ,,Het is lekker als je belangrijk voor de ploeg bent. Iedereen is in vorm, maar voor mezelf is het heerlijk om weer vertrouwen te krijgen."
Het geel en blauw zit in mien bloed!

Baresi

Ik vind sowieso dat we een goede selectie hebben het komt er nu pas uit einde van het seizoen.Met 2 wereldspitsen in huis en een sterke bank heeft Henk n luxeprobleem en goud in handen.Vind dit zo mooi voor cambuur en dat we als supporters 1 zijn ondanks we wel verschillende meningen hebben.Word tijd voor n feestje bij de oldehove!!!  :ams :bav :hein

Baresi

Waar binne onze helden van vroeger zoals Oscar Zijlstra,Johan Tukker,Sipke Bleeker en Jack de Gier oa?Zet ze op de hoofdtribune en n seizoenkaart voor t leven Van de Belt :scc

denistel

ze kenne er altijd gratis in toch

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 24, 2013, 15:44:54
ze kenne er altijd gratis in toch
Is het niet zo dat er altijd een bepaald aantal kaarten beschikbaar is voor oud-spelers?
Ach gelukkig zit Oeh Ah Roembiak altijd nog op de tribune :P

sccleeuwarden

Spits Martijn Barto heeft zijn aflopende contract bij SC Cambuur met drie jaar verlengd.

De 28-jarige Barto kwam dit seizoen in 26 duels uit voor SC Cambuur en scoorde hierin negen keer. Eerder speelde hij voor RKC Waalwijk, Helmond Sport en de amateurs van Harkemase Boys.

Blij mee! kunnen we goed gebruiken

michello

Verdiend jongen! Van harte met de verlenging en ga door waar je de laatste weken mee bezig bent!  |:)

kapseltje

Goudvinger

Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik hem een aantal maanden geleden al had afgeschreven, maar gelukkig heeft hij de afgelopen weken bewezen wel degelijk van waarde voor Cambuur te zijn. Gefeliciteerd met dit nieuwe contract en schiet er vrijdag nog maar een paar in om het te vieren.

|:)

AL

Mooi dat Barto langer blijft. Is dan al wel 28 jaar, maar ik denk dat er nog wel meer rek in deze jongen zit.
Technisch goed, snel, slim, kopsterk en veel werklust. Fysiek wat minder en heeft nog teveel kansen nodig om te scoren (al gaat het al een stuk beter).
Wat ik al eerder zei: Lodeweges is erg gecharmeerd van hem!
Mooie is ook dat je met Barto zowel 4-3-3 als 4-4-2 kan spelen.

drg

Sinds henk er staat zie ik een stijgende lijn, over 3 jaar voor een paar mil verkopen natuurlijk  :D