Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

eerste helft weinig vertrouwen en veel balletjes terug, tweede helft gingen de zestiendubbele schaars er uit. gek, dat contrast

Tukker

Citaat van: Galdiano op december 20, 2014, 21:34:47
Eerste helft een 5
Tweede een dikke voldoende.
Eerste helft zat het te dicht achterin bij PEC. Ze hielden het speelveld ook heel klein en dat was lastig voetballen met die harde wind. Tweede helft zakten ze meer in en kwam er met ruimte om te voetballen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sccvl

Citaat van: Tukker op december 20, 2014, 21:48:03
Eerste helft zat het te dicht achterin bij PEC. Ze hielden het speelveld ook heel klein en dat was lastig voetballen met die harde wind. Tweede helft zakten ze meer in en kwam er met ruimte om te voetballen.
Had met zijn eigen zelfvertrouwen te maken, had niet met de verdediging van Zwolle te maken hoor. Die ruimte achter de verdedigers die was er de eerste helft ook wel, maar hij durfde zelf gewoon een paar keer niet aan te zetten. Een keer gelukt de eerste helft wat resulteerde in dat schot van Barto wat helaas huizen hoog over ging.

DayDreamer

Mag wel wat minder naar binnen trekken.

sccvl

Citaat van: DayDreamer op december 20, 2014, 22:01:10
Mag wel wat minder naar binnen trekken.
Toch ontstaat daar op een gegeven moment toch de gelijkmaker uit!

AL

Wat geniet ik van deze speler zeg! Als hij nou eens fit zou blijven, dan hebben we misschien wel de beste rechtsbuiten van de competitie!!

Hilversum voor Cambuur

Perfecte tweede helft!

oost

Citaat van: AL op december 20, 2014, 22:11:38
Wat geniet ik van deze speler zeg! Als hij nou eens fit zou blijven, dan hebben we misschien wel de beste rechtsbuiten van de competitie!!

_O_

PePe

Speelde  verdienstelijk.

Lore

Citaat van: sccvl op december 20, 2014, 21:25:44
Werkt keihard! ... Maar dat ene schot in de eerste helft had op zijn minst wel op doel moeten zijn, en vond hem niet erg sterk aan de bal vandaag. Toch wel weer belangrijk in de laatste minuten :)

Hij is nooit sterk aan de bal...."

Destroyer

Barto is gewoon een keiharde werker in dienste van het elftal. Zeurt nooit en loopt altijd zijn meters. Ook ik vervloek zijn schoten en acties wel eens maar besef wel zijn waarde in het team. Van zijn werklust kunnen veel voetballers nog leren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op december 21, 2014, 09:34:39
Barto is gewoon een keiharde werker in dienste van het elftal. Zeurt nooit en loopt altijd zijn meters. Ook ik vervloek zijn schoten en acties wel eens maar besef wel zijn waarde in het team. Van zijn werklust kunnen veel voetballers nog leren.

Helemaal mee eens! BijnCambuur zullen altijd ook een paar mindere spelers rondlopen. Als dat spelers zijn die zich zo inzetten als Barto heb ik daar vrede mee

runner 1

Barto werkt zich het snot voor de ogen maar is een hele beperkte voetballer  heeft vaak ruzie met de bal .
Waarvan akte.

Tukker

Citaat van: runner 1 op december 21, 2014, 10:32:49
Barto werkt zich het snot voor de ogen maar is een hele beperkte voetballer  heeft vaak ruzie met de bal .
Waarvan akte.
Prachtig als je ondanks al je beperkingen zo belangrijk voor een club kunt zijn. Mooi dat hij toch voor die bal ging. Getuigt ook van een perfecte wil om te winnen en een puike conditie.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist