Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Het lijkt erop dat Narsingh bang is zijn tegenstander op te zoeken. (Bang voor blessures?)
Vaak 1-2 tje en dan pas gaat hij zijn tegenstander voorbij.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

bartheinsbroek

Dinsdag maar even laten zien tegen PEC!

bartheinsbroek

Kreeg ook niet de ruimte die hij vorige week tegen ADO vaak wel had...

Delamere

Citaat van: keije op januari 25, 2015, 11:46:17
Heeft ook met de opbouw te maken , die is veel te traag . Reynen of Macintosh moeten sneller inschakelen op het middenveld , zoals van der Laan en Leeuwin vorig jaar veelvuldig deden. Hierdoor moet de tegenstander keuzes maken en ontstaat er ruimte op andere plekken van het veld. Klopt ook dat Narsingh niet steeds in de bal moet komen.
Heeft er ook mee te maken dat tegenstanders zich dit seizoen beter op onze inschuivende centrale verdedigers instellen dan vorig seizoen.

keije

Keuzes moeten sneller gemaakt worden en meer lef tonen. Macintosh is te besluiteloos. Indribbelen en dan komt er een speler naar je toe , waardoor ergens ruimte komt of de middenvelders sneller inspelen. Staat nu soms tijdje met bal aan de voet en dan weet hij het niet meer.

DayDreamer

Deze man moet veel meer gelanceerd worden, en dat is niet alleen de schuld van zijn medespelers, hij wil zelf ook altijd de bal aan de zijlijn hebben.

hobbes

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 24, 2015, 21:52:50
Niks fout gedaan in 45 minuten warming up, die Ritzmaier :thumbsup

Triest hoor....

Werd bij ons al geroepen "Marcel jonguh, gaan toch lekker sitte!"

Voorstopper

Ik hoop maar dat we deze speler na 1 februari ook nog in ons midden hebben. Het schijnt dat PSV interesse heeft ter vervanging van Josefzoon...

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/419053/breedteversterking-psv-voetbalt-mogelijk-in-leeuwarden-luciano-begon-erover-.html

michello

Citaat van: Voorstopper op januari 26, 2015, 11:44:19
Ik hoop maar dat we deze speler na 1 februari ook nog in ons midden hebben. Het schijnt dat PSV interesse heeft ter vervanging van Josefzoon...

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/419053/breedteversterking-psv-voetbalt-mogelijk-in-leeuwarden-luciano-begon-erover-.html

Waren gewoon wat aan het dollen... Beetje uit z'n verband gerukt volgens mij.

Voorstopper

Citaat van: michello op januari 26, 2015, 11:46:02

Ik hoop het....

speculeter

Even goed lezen......

ruubmac

Citaat van: michello op januari 26, 2015, 11:46:02

Tja, wat een onzin bericht is dat zeg, niks beters te melden op die site zeker.. :R

IsmailvanEssen

Citaat van: keije op januari 25, 2015, 11:46:17
Heeft ook met de opbouw te maken , die is veel te traag . Reynen of Macintosh moeten sneller inschakelen op het middenveld , zoals van der Laan en Leeuwin vorig jaar veelvuldig deden. Hierdoor moet de tegenstander keuzes maken en ontstaat er ruimte op andere plekken van het veld. Klopt ook dat Narsingh niet steeds in de bal moet komen.

Helemaal mee eens.. Ik werd gek van die twee.. De hele tijd met zijn tweeen de bal heen en weer spelen.. Als je dan zo'n anti voetbal ploeg tegen je krijgt moet je gewoon het tempo omhoog doen.. bal snel heen en weer laten gaan en van de ene naar de andere kant..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

sunderland

psv stond op de eigen zestien he .Het stond ook helemaal dicht vandaar dat heen en weer getik .Daarbij komt dat mc Intosch rechtsbenig is en dus maar aan 1 kant kan inspelen

Cor

Plus dat de omschakeling van die lui dodelijk kan zijn. Je moet dus keuzes maken.